"Reklamy wszechczasów" jako źródło inspiracji dla reklamy XXI wieku

licenciate
dc.abstract.enDescription and analysis of selected advertising campaigns from the 20th century - "Marlboro Man" Marlboro, "Santa Claus" Coca-Cola i "The Man in the Hathaway Shirt" Hathaway - and comparing them with ads from the 21st century: Old Spice "The Man Your Man Could Smell Like", Rimmel London "Live the London Look", Red Bull "Stratos", Procter & Gamble "Thank You, Mom", Google "Year In Search", Disneyland Paris "Where Magic Gets Real", Sony Bravia "Colour Like No Other", Dos Equis "The Most Interesting Man in the World" oraz Dove "Real Beauty".pl
dc.abstract.plOpis i analiza wybranych kampanii reklamowych z XX wieku - "Marlboro Man" Marlboro, "Santa Claus" Coca-Cola i "The Man in the Hathaway Shirt" Hathaway - oraz porównanie z nimi reklam z XXI wieku: Old Spice "The Man Your Man Could Smell Like", Rimmel London "Live the London Look", Red Bull "Stratos", Procter & Gamble "Thank You, Mom", Google "Year In Search", Disneyland Paris "Where Magic Gets Real", Sony Bravia "Colour Like No Other", Dos Equis "The Most Interesting Man in the World" oraz Dove "Real Beauty".pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSłupek, Lucyna - 131939 pl
dc.contributor.authorSiwiec, Izabelapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSłupek, Lucyna - 131939 pl
dc.contributor.reviewerŚwierczyńska-Głownia, Weronika - 132352 pl
dc.date.accessioned2020-11-08T23:02:22Z
dc.date.available2020-11-08T23:02:22Z
dc.date.submitted2020-10-30pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-126652-214664pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/252963
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertising, marketing, advertising campaign, history of advertising, lifestyle advertising, storytelling, guerrilla marketing, Big Idea, Marlboro, Coca-Cola, Hathawaypl
dc.subject.plreklama, marketing, kampania reklamowa, historia reklamy, reklama lifestylowa, storytelling, marketing partyzancki, Big Idea, Marlboro, Coca-Cola, Hathawaypl
dc.title"Reklamy wszechczasów" jako źródło inspiracji dla reklamy XXI wiekupl
dc.title.alternative"Ads of all time" as the source of inspiration for advertising in the 21st centurypl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Description and analysis of selected advertising campaigns from the 20th century - "Marlboro Man" Marlboro, "Santa Claus" Coca-Cola i "The Man in the Hathaway Shirt" Hathaway - and comparing them with ads from the 21st century: Old Spice "The Man Your Man Could Smell Like", Rimmel London "Live the London Look", Red Bull "Stratos", Procter & Gamble "Thank You, Mom", Google "Year In Search", Disneyland Paris "Where Magic Gets Real", Sony Bravia "Colour Like No Other", Dos Equis "The Most Interesting Man in the World" oraz Dove "Real Beauty".
dc.abstract.plpl
Opis i analiza wybranych kampanii reklamowych z XX wieku - "Marlboro Man" Marlboro, "Santa Claus" Coca-Cola i "The Man in the Hathaway Shirt" Hathaway - oraz porównanie z nimi reklam z XXI wieku: Old Spice "The Man Your Man Could Smell Like", Rimmel London "Live the London Look", Red Bull "Stratos", Procter & Gamble "Thank You, Mom", Google "Year In Search", Disneyland Paris "Where Magic Gets Real", Sony Bravia "Colour Like No Other", Dos Equis "The Most Interesting Man in the World" oraz Dove "Real Beauty".
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Słupek, Lucyna - 131939
dc.contributor.authorpl
Siwiec, Izabela
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Słupek, Lucyna - 131939
dc.contributor.reviewerpl
Świerczyńska-Głownia, Weronika - 132352
dc.date.accessioned
2020-11-08T23:02:22Z
dc.date.available
2020-11-08T23:02:22Z
dc.date.submittedpl
2020-10-30
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-126652-214664
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/252963
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertising, marketing, advertising campaign, history of advertising, lifestyle advertising, storytelling, guerrilla marketing, Big Idea, Marlboro, Coca-Cola, Hathaway
dc.subject.plpl
reklama, marketing, kampania reklamowa, historia reklamy, reklama lifestylowa, storytelling, marketing partyzancki, Big Idea, Marlboro, Coca-Cola, Hathaway
dc.titlepl
"Reklamy wszechczasów" jako źródło inspiracji dla reklamy XXI wieku
dc.title.alternativepl
"Ads of all time" as the source of inspiration for advertising in the 21st century
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
86
Views per month
Views per city
Warsaw
14
Krakow
12
Gdansk
6
Wroclaw
4
Błonie
3
Poznan
3
Wadowice
3
Dublin
2
Lodz
2
Szczecin
2

No access

No Thumbnail Available