Rola mediów społecznościowych w promocji instytucji kultury. Na przykładzie Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this paper is to investigate the role of social media in promotion of cultural institutions. The subject is particularly interesting due to a rapid development of social media in the last decade. Internet and social media are tools that can be successfully used to promote culture and its initiatives. In my paper I focus on presenting marketing strategies used in the Internet by the Juliusz Slowacki Theater in Krakow. This paper presents various forms of promoting the Juliusz Slowacki Theater in Krakow over the years – from the first display of Lumière’s nickelodeon in Poland to rap concerts being a part of “Projekt TYMCZASEM” which took place in the theater’s edifice.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest zbadanie roli mediów społecznościowych wykorzystywanych w promocji instytucji kultury. Temat ten jest niezwykle interesujący z uwagi na bardzo szybki rozwój mediów społecznościowych w ostatniej dekadzie. Internet i działające w nim social media są narzędziami, które można skutecznie wykorzystywać w celach promujących kulturę i jej inicjatywy. W mojej pracy skupiłam się na przedstawieniu zastosowania działań marketingowych w Internecie prowadzonych przez Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie. Praca ta przedstawia różne formy promocji Teatru im. Juliusza Słowackiego na przestrzeni wieków - od pierwszego pokazu kinematografu braci Lumière na ziemiach polskich, po koncert rapowy w ramach Projektu TYMCZASEM zrealizowany w gmachu krakowskiego teatru.pl
dc.affiliationWydział Studiów Międzynarodowych i Politycznychpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWiącek, Elżbieta - 132604 pl
dc.contributor.authorGawron, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WSMPpl
dc.contributor.reviewerWiącek, Elżbieta - 132604 pl
dc.contributor.reviewerHołda, Renatapl
dc.date.accessioned2020-07-28T02:24:59Z
dc.date.available2020-07-28T02:24:59Z
dc.date.submitted2019-09-17pl
dc.fieldofstudykulturoznawstwo międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-135207-236817pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/237338
dc.languagepolpl
dc.subject.enAll in UJ, Chodźże do Teatru, Day of Public Theater, culture, cultural institutions, Krakow, social media, promoting culture, theater, Theater Nights, the Juliusz Slowacki Theater in Kraków.pl
dc.subject.plAll in UJ, Chodźże do Teatru, Dzień Teatru Publicznego, instytucje kultury, Kraków, kultura, media społecznościowe, Noc Teatrów, promocja kultury, teatr, Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.pl
dc.titleRola mediów społecznościowych w promocji instytucji kultury. Na przykładzie Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowiepl
dc.title.alternativeThe role of social media in promoting cultural institutions. Based on the example of The Juliusz Slowacki Theater in Krakow.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this paper is to investigate the role of social media in promotion of cultural institutions. The subject is particularly interesting due to a rapid development of social media in the last decade. Internet and social media are tools that can be successfully used to promote culture and its initiatives. In my paper I focus on presenting marketing strategies used in the Internet by the Juliusz Slowacki Theater in Krakow. This paper presents various forms of promoting the Juliusz Slowacki Theater in Krakow over the years – from the first display of Lumière’s nickelodeon in Poland to rap concerts being a part of “Projekt TYMCZASEM” which took place in the theater’s edifice.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest zbadanie roli mediów społecznościowych wykorzystywanych w promocji instytucji kultury. Temat ten jest niezwykle interesujący z uwagi na bardzo szybki rozwój mediów społecznościowych w ostatniej dekadzie. Internet i działające w nim social media są narzędziami, które można skutecznie wykorzystywać w celach promujących kulturę i jej inicjatywy. W mojej pracy skupiłam się na przedstawieniu zastosowania działań marketingowych w Internecie prowadzonych przez Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie. Praca ta przedstawia różne formy promocji Teatru im. Juliusza Słowackiego na przestrzeni wieków - od pierwszego pokazu kinematografu braci Lumière na ziemiach polskich, po koncert rapowy w ramach Projektu TYMCZASEM zrealizowany w gmachu krakowskiego teatru.
dc.affiliationpl
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Wiącek, Elżbieta - 132604
dc.contributor.authorpl
Gawron, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WSMP
dc.contributor.reviewerpl
Wiącek, Elżbieta - 132604
dc.contributor.reviewerpl
Hołda, Renata
dc.date.accessioned
2020-07-28T02:24:59Z
dc.date.available
2020-07-28T02:24:59Z
dc.date.submittedpl
2019-09-17
dc.fieldofstudypl
kulturoznawstwo międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-135207-236817
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/237338
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
All in UJ, Chodźże do Teatru, Day of Public Theater, culture, cultural institutions, Krakow, social media, promoting culture, theater, Theater Nights, the Juliusz Slowacki Theater in Kraków.
dc.subject.plpl
All in UJ, Chodźże do Teatru, Dzień Teatru Publicznego, instytucje kultury, Kraków, kultura, media społecznościowe, Noc Teatrów, promocja kultury, teatr, Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.
dc.titlepl
Rola mediów społecznościowych w promocji instytucji kultury. Na przykładzie Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
dc.title.alternativepl
The role of social media in promoting cultural institutions. Based on the example of The Juliusz Slowacki Theater in Krakow.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
56
Views per month
Views per city
Krakow
12
Kyiv
8
Warsaw
4
Katowice
3
Lodz
3
Sosnowiec
3
Wroclaw
3
Lublin
2
Olsztyn
2
Poznan
2

No access

No Thumbnail Available