Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Zarządzanie ofertą usługową Hotelu Arłamów w zakresie obsługi zgrupowań sportowych
MANAGEMENT OF THE SERVICE OFFER HOTEL ARŁAMÓW IN SCOPE GROUP SERVICES SPORTS
HOTELARSTWO - OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO -OFERTA USŁUGOWA - TURYSTYKA SPORTOWA - ZARZĄDZANIE
CUSTOMER SERVICE - HOTEL INDUSTRY – MANAGEMENT - SERVICE OFFER - SPORTS TOURISM
Praca ta stanowi kompleksową analizę zarządzania obsługą zgrupowań sportowych w renomowanym hotelu Arłamów. W jej zakres wchodzi zarówno omówienie teoretycznych podstaw zarządzania w sektorze hotelarskim, jak i szczegółowa analiza praktyczna, opierająca się na badaniach ankietowych oraz analizie obsługi grup sportowych w hotelu Arłamów.Praca prezentuje podstawowe zagadnienia zarządzania w hotelarstwie, klasyfikację obiektów hotelarskich oraz istotę usług hotelarskich, koncentrując się na zarządzaniu ofertą usługową w hotelarstwie. Autor skupia się na systemie obsługi gości hotelowych, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi grup sportowych. Przedstawione są podstawy organizacyjno-eksploatacyjne hotelu oraz aspekty obsługi gości, co stanowi kontekst dla analizy potencjału usługowego hotelu w zakresie obsługi grup sportowych.Główna część badawcza pracy, obejmuje analizę zarządzania obsługą zgrupowań sportowych w hotelu Arłamów. Przedstawiono potencjał organizacyjny i rzeczowy hotelu, strukturę oferty usługowej oraz dokładną analizę systemu obsługi grup sportowych. Badaniom poddano także obsługę polskich reprezentacji narodowych przed międzynarodowymi turniejami oraz analizę opinii gości zgrupowań. Na końcu autor koncentruje się na kierunkach doskonalenia zarządzania ofertą usługową hotelu Arłamów w obszarze obsługi zgrupowań sportowych, przy czym szczególny nacisk kładzie się na uwarunkowania rozwoju oferty oraz działania marketingowe.Podsumowanie pracy wskazuje na znaczenie dalszych badań w tej dziedzinie, aby w pełni zrozumieć mechanizmy zarządzania obsługą grup sportowych w hotelarstwie. Praca ta stanowi punkt wyjścia do dalszych analiz i doskonalenia strategii zarządzania w tym obszarze.
This work is a comprehensive analysis of the management of sports training camps in the renowned Arłamów hotel. Its scope includes both a discussion of the theoretical foundations of management in the hotel sector, as well as a detailed practical analysis based on surveys and an analysis based on a detailed practical analysis of the service of sports groups in the Arłamówhotel.The work presents the basic issued of management in the hotel facilities and the essence of hotel services, focusing on the management of the service offer in the hotel industry.The author focuses on the hotel guest service system with particular emphasis taking into account the service of sports groups. The organizational and operating basics of the hotel and aspects of quest service are presented which is the context for the analysis of the field of servicing sports groups.The main research part of the work includes an analysis of the management of sports training camps in the Arłamów hotel. The organizational and material potential of the hotel, the structure of the service offer and thorough analysis of the sports group service system were presented. The research also covered the service of Polish national teams before international tournaments and the analysis of the opinions of the guest of the training camps.Finally the author focuses on the directions for improving the management of the service offer of the Arłamów hotel in the field of sports training camps, with particular emphasis on the conditions for the development of the offer and marketing activities.The summary of the work indicated the Importance of further research in this field to fully understand the mechanism of managing sports groups in the hotel industry. This work is a starting point for further analyses and improvement of management strategies in this area.
dc.abstract.en | This work is a comprehensive analysis of the management of sports training camps in the renowned Arłamów hotel. Its scope includes both a discussion of the theoretical foundations of management in the hotel sector, as well as a detailed practical analysis based on surveys and an analysis based on a detailed practical analysis of the service of sports groups in the Arłamówhotel.The work presents the basic issued of management in the hotel facilities and the essence of hotel services, focusing on the management of the service offer in the hotel industry.The author focuses on the hotel guest service system with particular emphasis taking into account the service of sports groups. The organizational and operating basics of the hotel and aspects of quest service are presented which is the context for the analysis of the field of servicing sports groups.The main research part of the work includes an analysis of the management of sports training camps in the Arłamów hotel. The organizational and material potential of the hotel, the structure of the service offer and thorough analysis of the sports group service system were presented. The research also covered the service of Polish national teams before international tournaments and the analysis of the opinions of the guest of the training camps.Finally the author focuses on the directions for improving the management of the service offer of the Arłamów hotel in the field of sports training camps, with particular emphasis on the conditions for the development of the offer and marketing activities.The summary of the work indicated the Importance of further research in this field to fully understand the mechanism of managing sports groups in the hotel industry. This work is a starting point for further analyses and improvement of management strategies in this area. | pl |
dc.abstract.pl | Praca ta stanowi kompleksową analizę zarządzania obsługą zgrupowań sportowych w renomowanym hotelu Arłamów. W jej zakres wchodzi zarówno omówienie teoretycznych podstaw zarządzania w sektorze hotelarskim, jak i szczegółowa analiza praktyczna, opierająca się na badaniach ankietowych oraz analizie obsługi grup sportowych w hotelu Arłamów.Praca prezentuje podstawowe zagadnienia zarządzania w hotelarstwie, klasyfikację obiektów hotelarskich oraz istotę usług hotelarskich, koncentrując się na zarządzaniu ofertą usługową w hotelarstwie. Autor skupia się na systemie obsługi gości hotelowych, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi grup sportowych. Przedstawione są podstawy organizacyjno-eksploatacyjne hotelu oraz aspekty obsługi gości, co stanowi kontekst dla analizy potencjału usługowego hotelu w zakresie obsługi grup sportowych.Główna część badawcza pracy, obejmuje analizę zarządzania obsługą zgrupowań sportowych w hotelu Arłamów. Przedstawiono potencjał organizacyjny i rzeczowy hotelu, strukturę oferty usługowej oraz dokładną analizę systemu obsługi grup sportowych. Badaniom poddano także obsługę polskich reprezentacji narodowych przed międzynarodowymi turniejami oraz analizę opinii gości zgrupowań. Na końcu autor koncentruje się na kierunkach doskonalenia zarządzania ofertą usługową hotelu Arłamów w obszarze obsługi zgrupowań sportowych, przy czym szczególny nacisk kładzie się na uwarunkowania rozwoju oferty oraz działania marketingowe.Podsumowanie pracy wskazuje na znaczenie dalszych badań w tej dziedzinie, aby w pełni zrozumieć mechanizmy zarządzania obsługą grup sportowych w hotelarstwie. Praca ta stanowi punkt wyjścia do dalszych analiz i doskonalenia strategii zarządzania w tym obszarze. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Kopera, Sebastian - 173368 | pl |
dc.contributor.author | Koniewicz, Dariusz | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794 | pl |
dc.contributor.reviewer | Kopera, Sebastian - 173368 | pl |
dc.date.accessioned | 2023-10-30T22:32:04Z | |
dc.date.available | 2023-10-30T22:32:04Z | |
dc.date.submitted | 2023-10-27 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie w turystyce i w sporcie | pl |
dc.identifier.apd | diploma-148835-279621 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322535 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | CUSTOMER SERVICE - HOTEL INDUSTRY – MANAGEMENT - SERVICE OFFER - SPORTS TOURISM | pl |
dc.subject.pl | HOTELARSTWO - OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO -OFERTA USŁUGOWA - TURYSTYKA SPORTOWA - ZARZĄDZANIE | pl |
dc.title | Zarządzanie ofertą usługową Hotelu Arłamów w zakresie obsługi zgrupowań sportowych | pl |
dc.title.alternative | MANAGEMENT OF THE SERVICE OFFER HOTEL ARŁAMÓW IN SCOPE GROUP SERVICES SPORTS | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |