Strategia budowania wizerunku Męskiego Grania na przykładzie wybranych artystów

licenciate
dc.abstract.enMęskie Granie is currently the largest touring route in Poland, which thanks to the performances of artists from different musical worlds, new arrangements of songs and improvisations arouses great interest. The choice of theme was dictated by the desire to understand the phenomenon of the only music festival of its kind in Poland, which has been consistently maintaining high quality of activities and a high artistic level for 10 years. Performers participating in a series of summer concerts are characterized by characteristic elements of the image that make them more desirable than other artists from the home music market. Analysis of the case of Wojciech Waglewski, Katarzyna Nosowska and Krzysztof Zalewski showed that a coherent image message became the key to successfully creating the success of Męskie Granie.pl
dc.abstract.plMęskie Granie to obecnie największa trasa objazdowa w Polsce, która dzięki występom artystów z różnych światów muzycznych, nowym aranżacjom utworów i improwizacjom budzi ogromne zainteresowanie. Wybór tematu podyktowany był chęcią zrozumienia fenomenu jedynego w swoim rodzaju festiwalu muzycznego w Polsce, który niezmiennie od 10 lat utrzymuje wysoką jakość działań i wysoki poziom artystyczny. Wykonawcy biorący udział w serii letnich koncertów odznaczają się charakterystycznymi elementami wizerunku, które czynią ich bardziej pożądanymi od innych artystów z rodzimego rynku muzycznego. Analiza przypadku Wojciecha Waglewskiego, Katarzyny Nosowskiej i Krzysztofa Zalewskiego pozwoliła stwierdzić, że spójny przekaz wizerunkowy stał się kluczem do skutecznego wykreowania sukcesu Męskiego Grania.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorMajewska, Małgorzata - 173379 pl
dc.contributor.authorRojek, Justynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMajewska, Małgorzata - 173379 pl
dc.contributor.reviewerSzpunar, Magdalenapl
dc.date.accessioned2020-07-28T06:02:05Z
dc.date.available2020-07-28T06:02:05Z
dc.date.submitted2020-07-08pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-140305-251699pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240597
dc.languagepolpl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl*
dc.subject.enMęskie Granie, image, image analysis, Wojciech Waglewski, Katarzyna Nosowska, Krzysztof Zalewski, media event, star, celebrity, artistpl
dc.subject.plMęskie Granie, wizerunek, analiza wizerunku, Wojciech Waglewski, Katarzyna Nosowska, Krzysztof Zalewski, wydarzenie medialne, gwiazda, celebrytapl
dc.titleStrategia budowania wizerunku Męskiego Grania na przykładzie wybranych artystówpl
dc.title.alternativeStrategy to build the image of Męskie Granie on the example of selected artistspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Męskie Granie is currently the largest touring route in Poland, which thanks to the performances of artists from different musical worlds, new arrangements of songs and improvisations arouses great interest. The choice of theme was dictated by the desire to understand the phenomenon of the only music festival of its kind in Poland, which has been consistently maintaining high quality of activities and a high artistic level for 10 years. Performers participating in a series of summer concerts are characterized by characteristic elements of the image that make them more desirable than other artists from the home music market. Analysis of the case of Wojciech Waglewski, Katarzyna Nosowska and Krzysztof Zalewski showed that a coherent image message became the key to successfully creating the success of Męskie Granie.
dc.abstract.plpl
Męskie Granie to obecnie największa trasa objazdowa w Polsce, która dzięki występom artystów z różnych światów muzycznych, nowym aranżacjom utworów i improwizacjom budzi ogromne zainteresowanie. Wybór tematu podyktowany był chęcią zrozumienia fenomenu jedynego w swoim rodzaju festiwalu muzycznego w Polsce, który niezmiennie od 10 lat utrzymuje wysoką jakość działań i wysoki poziom artystyczny. Wykonawcy biorący udział w serii letnich koncertów odznaczają się charakterystycznymi elementami wizerunku, które czynią ich bardziej pożądanymi od innych artystów z rodzimego rynku muzycznego. Analiza przypadku Wojciecha Waglewskiego, Katarzyny Nosowskiej i Krzysztofa Zalewskiego pozwoliła stwierdzić, że spójny przekaz wizerunkowy stał się kluczem do skutecznego wykreowania sukcesu Męskiego Grania.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Majewska, Małgorzata - 173379
dc.contributor.authorpl
Rojek, Justyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Majewska, Małgorzata - 173379
dc.contributor.reviewerpl
Szpunar, Magdalena
dc.date.accessioned
2020-07-28T06:02:05Z
dc.date.available
2020-07-28T06:02:05Z
dc.date.submittedpl
2020-07-08
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-140305-251699
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240597
dc.languagepl
pol
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl
dc.subject.enpl
Męskie Granie, image, image analysis, Wojciech Waglewski, Katarzyna Nosowska, Krzysztof Zalewski, media event, star, celebrity, artist
dc.subject.plpl
Męskie Granie, wizerunek, analiza wizerunku, Wojciech Waglewski, Katarzyna Nosowska, Krzysztof Zalewski, wydarzenie medialne, gwiazda, celebryta
dc.titlepl
Strategia budowania wizerunku Męskiego Grania na przykładzie wybranych artystów
dc.title.alternativepl
Strategy to build the image of Męskie Granie on the example of selected artists
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.