Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Wewnętrzny public relations w kreowaniu wizerunku na przykładzie Rossmann SDP Sp. z o. o.
Internal PR in creation of corporate image based on an example of Rossmann SDP Sp. Z o.o
komunikacja wewnętrzna,narzędzia i cele komunikacji wewnętrznej, public relations, wizerunek firmy,
internal communication, main tools and goals of internal communication, public relations, corporate image,
Rozważanie najważniejszych aspektów i faktów związanych z public relations wewnętrznym, a także poznanie opinii pracowników firmy w tym zakresie. Głównym zadaniem pracy weryfikacja hipotez roboczych postawionych w części badawczej pracy, pierwszej: czy działania prowadzone w ramach wewnętrznego public relations zwiększają poczucie identyfikacji pracowników z firmą Rossmann oraz drugiej czy działalność prowadzona w ramach wewnętrznego PR w firmie Rossmann zaspokaja potrzeby informacyjne swoich pracowników. Pierwszy rozdział jest poświęcony ogólnemu zarysowi zagadnień związanych z public relations. Istotnym elementem tej pracy jest szczegółowe omówienie przeprowadzonego procesu badawczego oraz jego wyników. Kolejny etap pracy przedstawia krótką charakterystykę obszarów działalności PR wykorzystywanych w budowaniu wizerunku firmy. Trzeci i czwarty rozdzial niniejszej pracy zawiera natomiast omówienie aspektów związanych z metodologią badań własnych oraz prezentację i analizę ich wyników.
Consideration of the most important aspects and facts related with internal public relations and employers' opinion about corporate image. The main task is to verify two working hypothesis. The first one, that actions conducted with internal PR are increasing a sense of workers corporate identification, and the second one that actions during the internal PR satisfy employers need to be weel informed. The first chapter is devoted to the genaral outline of issues related to public relations. An important element of this study is detailed description of conducted research and analyze its results. The next step is to present a short charakteristic of the most important areas in internal PR activities used to build corporate image. Thrid and fourth chapter of this study included the discussion of a research methodology and present their results.
dc.abstract.en | Consideration of the most important aspects and facts related with internal public relations and employers' opinion about corporate image. The main task is to verify two working hypothesis. The first one, that actions conducted with internal PR are increasing a sense of workers corporate identification, and the second one that actions during the internal PR satisfy employers need to be weel informed. The first chapter is devoted to the genaral outline of issues related to public relations. An important element of this study is detailed description of conducted research and analyze its results. The next step is to present a short charakteristic of the most important areas in internal PR activities used to build corporate image. Thrid and fourth chapter of this study included the discussion of a research methodology and present their results. | pl |
dc.abstract.pl | Rozważanie najważniejszych aspektów i faktów związanych z public relations wewnętrznym, a także poznanie opinii pracowników firmy w tym zakresie. Głównym zadaniem pracy weryfikacja hipotez roboczych postawionych w części badawczej pracy, pierwszej: czy działania prowadzone w ramach wewnętrznego public relations zwiększają poczucie identyfikacji pracowników z firmą Rossmann oraz drugiej czy działalność prowadzona w ramach wewnętrznego PR w firmie Rossmann zaspokaja potrzeby informacyjne swoich pracowników. Pierwszy rozdział jest poświęcony ogólnemu zarysowi zagadnień związanych z public relations. Istotnym elementem tej pracy jest szczegółowe omówienie przeprowadzonego procesu badawczego oraz jego wyników. Kolejny etap pracy przedstawia krótką charakterystykę obszarów działalności PR wykorzystywanych w budowaniu wizerunku firmy. Trzeci i czwarty rozdzial niniejszej pracy zawiera natomiast omówienie aspektów związanych z metodologią badań własnych oraz prezentację i analizę ich wyników. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Bugdol, Marek - 127470 | pl |
dc.contributor.author | Stanowska, Anna | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Bugaj, Justyna - 161421 | pl |
dc.contributor.reviewer | Bugdol, Marek - 127470 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T21:55:05Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T21:55:05Z | |
dc.date.submitted | 2013-10-22 | pl |
dc.fieldofstudy | psychologia w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-83555-150418 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192999 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | internal communication, main tools and goals of internal communication, public relations, corporate image, | pl |
dc.subject.pl | komunikacja wewnętrzna,narzędzia i cele komunikacji wewnętrznej, public relations, wizerunek firmy, | pl |
dc.title | Wewnętrzny public relations w kreowaniu wizerunku na przykładzie Rossmann SDP Sp. z o. o. | pl |
dc.title.alternative | Internal PR in creation of corporate image based on an example of Rossmann SDP Sp. Z o.o | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |