Wewnętrzny public relations w kreowaniu wizerunku na przykładzie Rossmann SDP Sp. z o. o.

master
dc.abstract.enConsideration of the most important aspects and facts related with internal public relations and employers' opinion about corporate image. The main task is to verify two working hypothesis. The first one, that actions conducted with internal PR are increasing a sense of workers corporate identification, and the second one that actions during the internal PR satisfy employers need to be weel informed. The first chapter is devoted to the genaral outline of issues related to public relations. An important element of this study is detailed description of conducted research and analyze its results. The next step is to present a short charakteristic of the most important areas in internal PR activities used to build corporate image. Thrid and fourth chapter of this study included the discussion of a research methodology and present their results.pl
dc.abstract.plRozważanie najważniejszych aspektów i faktów związanych z public relations wewnętrznym, a także poznanie opinii pracowników firmy w tym zakresie. Głównym zadaniem pracy weryfikacja hipotez roboczych postawionych w części badawczej pracy, pierwszej: czy działania prowadzone w ramach wewnętrznego public relations zwiększają poczucie identyfikacji pracowników z firmą Rossmann oraz drugiej czy działalność prowadzona w ramach wewnętrznego PR w firmie Rossmann zaspokaja potrzeby informacyjne swoich pracowników. Pierwszy rozdział jest poświęcony ogólnemu zarysowi zagadnień związanych z public relations. Istotnym elementem tej pracy jest szczegółowe omówienie przeprowadzonego procesu badawczego oraz jego wyników. Kolejny etap pracy przedstawia krótką charakterystykę obszarów działalności PR wykorzystywanych w budowaniu wizerunku firmy. Trzeci i czwarty rozdzial niniejszej pracy zawiera natomiast omówienie aspektów związanych z metodologią badań własnych oraz prezentację i analizę ich wyników.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorBugdol, Marek - 127470 pl
dc.contributor.authorStanowska, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.contributor.reviewerBugdol, Marek - 127470 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T21:55:05Z
dc.date.available2020-07-24T21:55:05Z
dc.date.submitted2013-10-22pl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-83555-150418pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192999
dc.languagepolpl
dc.subject.eninternal communication, main tools and goals of internal communication, public relations, corporate image,pl
dc.subject.plkomunikacja wewnętrzna,narzędzia i cele komunikacji wewnętrznej, public relations, wizerunek firmy,pl
dc.titleWewnętrzny public relations w kreowaniu wizerunku na przykładzie Rossmann SDP Sp. z o. o.pl
dc.title.alternativeInternal PR in creation of corporate image based on an example of Rossmann SDP Sp. Z o.opl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Consideration of the most important aspects and facts related with internal public relations and employers' opinion about corporate image. The main task is to verify two working hypothesis. The first one, that actions conducted with internal PR are increasing a sense of workers corporate identification, and the second one that actions during the internal PR satisfy employers need to be weel informed. The first chapter is devoted to the genaral outline of issues related to public relations. An important element of this study is detailed description of conducted research and analyze its results. The next step is to present a short charakteristic of the most important areas in internal PR activities used to build corporate image. Thrid and fourth chapter of this study included the discussion of a research methodology and present their results.
dc.abstract.plpl
Rozważanie najważniejszych aspektów i faktów związanych z public relations wewnętrznym, a także poznanie opinii pracowników firmy w tym zakresie. Głównym zadaniem pracy weryfikacja hipotez roboczych postawionych w części badawczej pracy, pierwszej: czy działania prowadzone w ramach wewnętrznego public relations zwiększają poczucie identyfikacji pracowników z firmą Rossmann oraz drugiej czy działalność prowadzona w ramach wewnętrznego PR w firmie Rossmann zaspokaja potrzeby informacyjne swoich pracowników. Pierwszy rozdział jest poświęcony ogólnemu zarysowi zagadnień związanych z public relations. Istotnym elementem tej pracy jest szczegółowe omówienie przeprowadzonego procesu badawczego oraz jego wyników. Kolejny etap pracy przedstawia krótką charakterystykę obszarów działalności PR wykorzystywanych w budowaniu wizerunku firmy. Trzeci i czwarty rozdzial niniejszej pracy zawiera natomiast omówienie aspektów związanych z metodologią badań własnych oraz prezentację i analizę ich wyników.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.contributor.authorpl
Stanowska, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.contributor.reviewerpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.date.accessioned
2020-07-24T21:55:05Z
dc.date.available
2020-07-24T21:55:05Z
dc.date.submittedpl
2013-10-22
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-83555-150418
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192999
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
internal communication, main tools and goals of internal communication, public relations, corporate image,
dc.subject.plpl
komunikacja wewnętrzna,narzędzia i cele komunikacji wewnętrznej, public relations, wizerunek firmy,
dc.titlepl
Wewnętrzny public relations w kreowaniu wizerunku na przykładzie Rossmann SDP Sp. z o. o.
dc.title.alternativepl
Internal PR in creation of corporate image based on an example of Rossmann SDP Sp. Z o.o
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available