Microblogging – współczesna forma komunikacji i marketingu na podstawie portali Twitter i Tumblr. Instagram jako nowa forma microbloggingu

master
dc.abstract.enThis thesis presents microblogging as a new form of communication and marketing. It is based on few selected microblogging websites. These are both portals focused on the following issue, as well as those where it is only an additional and optional function. There was also an attempt to examine whether the Instagram could be recognised as a new type of microblogging – microphotoblogging.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca magisterska podejmuje tematykę microbloggingu jako nowej formy komunikacji i marketingu. Została opisana na podstawie wybranych serwisów internetowych, oferujących taką możliwość. Są to zarówno portale ściśle zajmujące się tą tematyka, jak również takie, w których jest to tylko dodatkowa i nieobowiązkowa funkcja. Podjęto także próbę zbadania czy aplikacja/portal Instagram może być uznany jako nowy rodzaj microbloggingu – microphotoblogging.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorFlasiński, Mariusz - 127926 pl
dc.contributor.authorCepowska, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerFlasiński, Mariusz - 127926 pl
dc.contributor.reviewerJurek, Janusz - 128557 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T11:00:55Z
dc.date.available2020-07-27T11:00:55Z
dc.date.submitted2017-11-14pl
dc.fieldofstudyelektroniczne przetwarzanie informacjipl
dc.identifier.apddiploma-118470-143919pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/223550
dc.languagepolpl
dc.subject.enmicroblogging, communication, marketing, social media, twitter, tumblr, instagrampl
dc.subject.plmicroblogging, komunikacja, marketing, serwisy społecznościowe, twitter, tumblr, instagrampl
dc.titleMicroblogging – współczesna forma komunikacji i marketingu na podstawie portali Twitter i Tumblr. Instagram jako nowa forma microbloggingupl
dc.title.alternativeMicroblogging – modern form of communication and marketing based on Twitter and Tumblr. Instagram as new form of microbloggingpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis presents microblogging as a new form of communication and marketing. It is based on few selected microblogging websites. These are both portals focused on the following issue, as well as those where it is only an additional and optional function. There was also an attempt to examine whether the Instagram could be recognised as a new type of microblogging – microphotoblogging.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca magisterska podejmuje tematykę microbloggingu jako nowej formy komunikacji i marketingu. Została opisana na podstawie wybranych serwisów internetowych, oferujących taką możliwość. Są to zarówno portale ściśle zajmujące się tą tematyka, jak również takie, w których jest to tylko dodatkowa i nieobowiązkowa funkcja. Podjęto także próbę zbadania czy aplikacja/portal Instagram może być uznany jako nowy rodzaj microbloggingu – microphotoblogging.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Flasiński, Mariusz - 127926
dc.contributor.authorpl
Cepowska, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Flasiński, Mariusz - 127926
dc.contributor.reviewerpl
Jurek, Janusz - 128557
dc.date.accessioned
2020-07-27T11:00:55Z
dc.date.available
2020-07-27T11:00:55Z
dc.date.submittedpl
2017-11-14
dc.fieldofstudypl
elektroniczne przetwarzanie informacji
dc.identifier.apdpl
diploma-118470-143919
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/223550
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
microblogging, communication, marketing, social media, twitter, tumblr, instagram
dc.subject.plpl
microblogging, komunikacja, marketing, serwisy społecznościowe, twitter, tumblr, instagram
dc.titlepl
Microblogging – współczesna forma komunikacji i marketingu na podstawie portali Twitter i Tumblr. Instagram jako nowa forma microbloggingu
dc.title.alternativepl
Microblogging – modern form of communication and marketing based on Twitter and Tumblr. Instagram as new form of microblogging
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
32
Views per month
Views per city
Krakow
5
Poznan
4
Surabaya
3
Warsaw
3
Wroclaw
3
Bytom
1
Dublin
1
Gliwice
1
Olsztyn
1
Rzeszów
1

No access

No Thumbnail Available