Rola hoteli butikowych na krakowskim rynku hotelarskim na przykładzie Queen Boutique Hotel

master
dc.abstract.enBoutique hotels are luxurious, intimate objects, distinguished by unique design and attention to detail equipment. Most are located in historic buildings in city centers. Guests choosing boutique hotels appreciate highest quality of service. The boutique hotel guests are treated in a more personal way than the big chain hotels. Staff demonstrate its commitment and willingness to help in every aspect. The above mentioned features are most valued in a survey by guests of one of the boutique hotels. The growing popularity of boutique hotels in Krakow hotel market and the desire to understand the causes of this phenomenon have become the main reason to take this issue in the thesis. Offer of the hotel services market largely depends on global trends and dynamic changes to match the offer hotels to the requirements of the guests. Boutique hotels, very popular in Western Europe and the United States, are becoming more popular in our country. Most boutique hotels in Poland are in Cracow. Strong interest in them shows that the number of these hotels will constantly increase. Aim of this study is to understand the role played by boutique hotels on the hotel market in Krakow. The research required to achieve the work carried out on the example of Queen Boutique Hotel Krakow. Hotel offer has been analyzed, interviewed the owner and the survey was carried out among hotel guests. All these elements have allowed the realization of the fundamental intentions of working and verify hypotheses.pl
dc.abstract.plHotele butikowe to luksusowe, kameralne obiekty, które wyróżnia niepowtarzalny wystrój wnętrz i dbałość o detale wyposażenia. Najczęściej zlokalizowane są w zabytkowych kamienicach w samych centrach miast. Goście wybierający hotele butikowe doceniają w nich najwyższą jakość obsługi. W hotelach butikowych goście traktowani są w bardziej indywidualny sposób niż w dużych hotelach sieciowych, a personel okazuje swoje zaangażowanie i chęć pomocy w każdym aspekcie. To właśnie wyżej wymienione cechy najczęściej doceniali goście jednego z krakowskich hoteli butikowych w przeprowadzonej na potrzeby niniejszej pracy ankiecie. Rosnąca popularność hoteli butikowych na krakowskim rynku hotelowym oraz chęć poznania przyczyn tego zjawiska stały się głównym motywem podjęcia tej tematyki w pracy magisterskiej. O charakterze oferty na rynku usług hotelarskich decydują w głównej mierze ogólnoświatowe trendy oraz wciąż zachodzące dynamiczne zmiany, wynikające z konieczności dopasowania oferty hoteli do wymagań gości. Hotele butikowe, bardzo popularne w Zachodniej Europie oraz Stanach Zjednoczonych, zyskują coraz więcej zwolenników także w naszym kraju. Kraków jest miastem, w którym działa najwięcej hoteli butikowych w Polsce, a duże zainteresowanie nimi wskazuje, iż liczba tego rodzaju hoteli będzie się wciąż zwiększać. Celem pracy jest poznanie roli jaką odgrywają obecnie hotele butikowe na rynku hotelarskim w Krakowie. Hotelem butikowym, na przykładzie którego oparte będą niezbędne do realizacji celu pracy badania jest krakowski Queen Boutique Hotel. W pracy dokonano dokładnej analizy oferty hotelu, przeprowadzono wywiad z jego właścicielem oraz zrealizowano badania ankietowe wśród jego gości. Wszystkie te elementy pozwoliły na realizację fundamentalnego zamierzenia pracy i zweryfikowania postawionych hipotez.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorDruzgała, Barbarapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T17:34:17Z
dc.date.available2020-07-24T17:34:17Z
dc.date.submitted2013-07-04pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-76277-96299pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188941
dc.languagepolpl
dc.subject.enBOUTIQUE HOTEL – CRACOW – HOTELpl
dc.subject.plHOTELARSTWO – HOTEL BUTIKOWY – KRAKÓWpl
dc.titleRola hoteli butikowych na krakowskim rynku hotelarskim na przykładzie Queen Boutique Hotelpl
dc.title.alternativeThe role of boutique hotels on the Krakow hotel market on the basis of the Queen Boutique Hotelpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Boutique hotels are luxurious, intimate objects, distinguished by unique design and attention to detail equipment. Most are located in historic buildings in city centers. Guests choosing boutique hotels appreciate highest quality of service. The boutique hotel guests are treated in a more personal way than the big chain hotels. Staff demonstrate its commitment and willingness to help in every aspect. The above mentioned features are most valued in a survey by guests of one of the boutique hotels. The growing popularity of boutique hotels in Krakow hotel market and the desire to understand the causes of this phenomenon have become the main reason to take this issue in the thesis. Offer of the hotel services market largely depends on global trends and dynamic changes to match the offer hotels to the requirements of the guests. Boutique hotels, very popular in Western Europe and the United States, are becoming more popular in our country. Most boutique hotels in Poland are in Cracow. Strong interest in them shows that the number of these hotels will constantly increase. Aim of this study is to understand the role played by boutique hotels on the hotel market in Krakow. The research required to achieve the work carried out on the example of Queen Boutique Hotel Krakow. Hotel offer has been analyzed, interviewed the owner and the survey was carried out among hotel guests. All these elements have allowed the realization of the fundamental intentions of working and verify hypotheses.
dc.abstract.plpl
Hotele butikowe to luksusowe, kameralne obiekty, które wyróżnia niepowtarzalny wystrój wnętrz i dbałość o detale wyposażenia. Najczęściej zlokalizowane są w zabytkowych kamienicach w samych centrach miast. Goście wybierający hotele butikowe doceniają w nich najwyższą jakość obsługi. W hotelach butikowych goście traktowani są w bardziej indywidualny sposób niż w dużych hotelach sieciowych, a personel okazuje swoje zaangażowanie i chęć pomocy w każdym aspekcie. To właśnie wyżej wymienione cechy najczęściej doceniali goście jednego z krakowskich hoteli butikowych w przeprowadzonej na potrzeby niniejszej pracy ankiecie. Rosnąca popularność hoteli butikowych na krakowskim rynku hotelowym oraz chęć poznania przyczyn tego zjawiska stały się głównym motywem podjęcia tej tematyki w pracy magisterskiej. O charakterze oferty na rynku usług hotelarskich decydują w głównej mierze ogólnoświatowe trendy oraz wciąż zachodzące dynamiczne zmiany, wynikające z konieczności dopasowania oferty hoteli do wymagań gości. Hotele butikowe, bardzo popularne w Zachodniej Europie oraz Stanach Zjednoczonych, zyskują coraz więcej zwolenników także w naszym kraju. Kraków jest miastem, w którym działa najwięcej hoteli butikowych w Polsce, a duże zainteresowanie nimi wskazuje, iż liczba tego rodzaju hoteli będzie się wciąż zwiększać. Celem pracy jest poznanie roli jaką odgrywają obecnie hotele butikowe na rynku hotelarskim w Krakowie. Hotelem butikowym, na przykładzie którego oparte będą niezbędne do realizacji celu pracy badania jest krakowski Queen Boutique Hotel. W pracy dokonano dokładnej analizy oferty hotelu, przeprowadzono wywiad z jego właścicielem oraz zrealizowano badania ankietowe wśród jego gości. Wszystkie te elementy pozwoliły na realizację fundamentalnego zamierzenia pracy i zweryfikowania postawionych hipotez.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Druzgała, Barbara
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.date.accessioned
2020-07-24T17:34:17Z
dc.date.available
2020-07-24T17:34:17Z
dc.date.submittedpl
2013-07-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-76277-96299
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188941
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BOUTIQUE HOTEL – CRACOW – HOTEL
dc.subject.plpl
HOTELARSTWO – HOTEL BUTIKOWY – KRAKÓW
dc.titlepl
Rola hoteli butikowych na krakowskim rynku hotelarskim na przykładzie Queen Boutique Hotel
dc.title.alternativepl
The role of boutique hotels on the Krakow hotel market on the basis of the Queen Boutique Hotel
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available