Postawy wobec integracji szkolnej uczniów, nauczycieli i rodziców w gimnazjum ogólnodostępnym z oddziałami integracyjnymi

master
dc.abstract.enIn the work the research was carried out and analysed on attitudes toward school integration among secondary school students, teachers and parents/guardians. Research was carried out in public secondary school with integration classes in Rudawa. Tools used for research were mainly survey and interviews.pl
dc.abstract.plW pracy przeprowadzono badania dotyczące postaw wobec integracji szkolnej uczniów gimnazjum, nauczycieli i rodziców/opiekunów prawnych oraz ich analizę. Odbyły się one w Gimnazjum ogólnodostępnym z oddziałami integracyjnymi w Rudawie za pomocą kwestionariuszy ankiet oraz wywiadu.pl
dc.affiliationWydział Filozoficznypl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorOzga, Elżbieta - 131223 pl
dc.contributor.authorNobis, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WF5pl
dc.contributor.reviewerOzga, Elżbieta - 131223 pl
dc.contributor.reviewerBieszczad, Bogusław - 127331 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T13:18:14Z
dc.date.available2020-07-26T13:18:14Z
dc.date.submitted2015-10-29pl
dc.fieldofstudypedagogika społeczno-opiekuńczapl
dc.identifier.apddiploma-96292-182787pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/203778
dc.languagepolpl
dc.subject.ensecondary school with integration classes, school integrationpl
dc.subject.plGimnazjum z oddziałami integracyjnymi, integracja szkolnapl
dc.titlePostawy wobec integracji szkolnej uczniów, nauczycieli i rodziców w gimnazjum ogólnodostępnym z oddziałami integracyjnymipl
dc.title.alternativeAttitudes towards school integration among students, teachers and parents in public middle school with integration classespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In the work the research was carried out and analysed on attitudes toward school integration among secondary school students, teachers and parents/guardians. Research was carried out in public secondary school with integration classes in Rudawa. Tools used for research were mainly survey and interviews.
dc.abstract.plpl
W pracy przeprowadzono badania dotyczące postaw wobec integracji szkolnej uczniów gimnazjum, nauczycieli i rodziców/opiekunów prawnych oraz ich analizę. Odbyły się one w Gimnazjum ogólnodostępnym z oddziałami integracyjnymi w Rudawie za pomocą kwestionariuszy ankiet oraz wywiadu.
dc.affiliationpl
Wydział Filozoficzny
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Ozga, Elżbieta - 131223
dc.contributor.authorpl
Nobis, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WF5
dc.contributor.reviewerpl
Ozga, Elżbieta - 131223
dc.contributor.reviewerpl
Bieszczad, Bogusław - 127331
dc.date.accessioned
2020-07-26T13:18:14Z
dc.date.available
2020-07-26T13:18:14Z
dc.date.submittedpl
2015-10-29
dc.fieldofstudypl
pedagogika społeczno-opiekuńcza
dc.identifier.apdpl
diploma-96292-182787
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/203778
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
secondary school with integration classes, school integration
dc.subject.plpl
Gimnazjum z oddziałami integracyjnymi, integracja szkolna
dc.titlepl
Postawy wobec integracji szkolnej uczniów, nauczycieli i rodziców w gimnazjum ogólnodostępnym z oddziałami integracyjnymi
dc.title.alternativepl
Attitudes towards school integration among students, teachers and parents in public middle school with integration classes
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available