Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Postawy wobec integracji szkolnej uczniów, nauczycieli i rodziców w gimnazjum ogólnodostępnym z oddziałami integracyjnymi
Attitudes towards school integration among students, teachers and parents in public middle school with integration classes
Gimnazjum z oddziałami integracyjnymi, integracja szkolna
secondary school with integration classes, school integration
W pracy przeprowadzono badania dotyczące postaw wobec integracji szkolnej uczniów gimnazjum, nauczycieli i rodziców/opiekunów prawnych oraz ich analizę. Odbyły się one w Gimnazjum ogólnodostępnym z oddziałami integracyjnymi w Rudawie za pomocą kwestionariuszy ankiet oraz wywiadu.
In the work the research was carried out and analysed on attitudes toward school integration among secondary school students, teachers and parents/guardians. Research was carried out in public secondary school with integration classes in Rudawa. Tools used for research were mainly survey and interviews.
dc.abstract.en | In the work the research was carried out and analysed on attitudes toward school integration among secondary school students, teachers and parents/guardians. Research was carried out in public secondary school with integration classes in Rudawa. Tools used for research were mainly survey and interviews. | pl |
dc.abstract.pl | W pracy przeprowadzono badania dotyczące postaw wobec integracji szkolnej uczniów gimnazjum, nauczycieli i rodziców/opiekunów prawnych oraz ich analizę. Odbyły się one w Gimnazjum ogólnodostępnym z oddziałami integracyjnymi w Rudawie za pomocą kwestionariuszy ankiet oraz wywiadu. | pl |
dc.affiliation | Wydział Filozoficzny | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Ozga, Elżbieta - 131223 | pl |
dc.contributor.author | Nobis, Aleksandra | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WF5 | pl |
dc.contributor.reviewer | Ozga, Elżbieta - 131223 | pl |
dc.contributor.reviewer | Bieszczad, Bogusław - 127331 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-26T13:18:14Z | |
dc.date.available | 2020-07-26T13:18:14Z | |
dc.date.submitted | 2015-10-29 | pl |
dc.fieldofstudy | pedagogika społeczno-opiekuńcza | pl |
dc.identifier.apd | diploma-96292-182787 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/203778 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | secondary school with integration classes, school integration | pl |
dc.subject.pl | Gimnazjum z oddziałami integracyjnymi, integracja szkolna | pl |
dc.title | Postawy wobec integracji szkolnej uczniów, nauczycieli i rodziców w gimnazjum ogólnodostępnym z oddziałami integracyjnymi | pl |
dc.title.alternative | Attitudes towards school integration among students, teachers and parents in public middle school with integration classes | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |