Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Silnik fizyczny oraz warstwa sieciowa gry wieloosobowej czasu rzeczywistego. Projekt i implementacja.
Physics engine and network layer of multiplayer real time game. Design and development.
gra komputerowa, silnik fizyczny, architektura serwer-klient
computer game, physics engine, server-client architecture
Celem niniejszej pracy jest zaprojektowanie warstwy sieciowej oraz silnika fizycznego dla komputerowej gry wieloosobowej czasu rzeczywistego. Wykonane moduły powinny zapewnić bezpieczeństwo przesyłanych komunikatów oraz szybkość rozgrywki odczuwalną po stronie klienta.
The aim of this thesis is to design network layer and physical engine of multiplayer online real-time computer game. Developed modules should provide security of network messages and speed visible to end user.
dc.abstract.en | The aim of this thesis is to design network layer and physical engine of multiplayer online real-time computer game. Developed modules should provide security of network messages and speed visible to end user. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy jest zaprojektowanie warstwy sieciowej oraz silnika fizycznego dla komputerowej gry wieloosobowej czasu rzeczywistego. Wykonane moduły powinny zapewnić bezpieczeństwo przesyłanych komunikatów oraz szybkość rozgrywki odczuwalną po stronie klienta. | pl |
dc.affiliation | Wydział Matematyki i Informatyki | pl |
dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
dc.contributor.advisor | Żelawski, Marcin - 132962 | pl |
dc.contributor.author | Mrowiec, Adrian | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WMI2 | pl |
dc.contributor.reviewer | Żelawski, Marcin - 132962 | pl |
dc.contributor.reviewer | Rosek, Jan - 131695 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-26T12:26:00Z | |
dc.date.available | 2020-07-26T12:26:00Z | |
dc.date.submitted | 2015-09-22 | pl |
dc.fieldofstudy | modelowanie, sztuczna inteligencja i sterowanie | pl |
dc.identifier.apd | diploma-95440-170241 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/202966 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | computer game, physics engine, server-client architecture | pl |
dc.subject.pl | gra komputerowa, silnik fizyczny, architektura serwer-klient | pl |
dc.title | Silnik fizyczny oraz warstwa sieciowa gry wieloosobowej czasu rzeczywistego. Projekt i implementacja. | pl |
dc.title.alternative | Physics engine and network layer of multiplayer real time game. Design and development. | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |