Silnik fizyczny oraz warstwa sieciowa gry wieloosobowej czasu rzeczywistego. Projekt i implementacja.

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this thesis is to design network layer and physical engine of multiplayer online real-time computer game. Developed modules should provide security of network messages and speed visible to end user.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest zaprojektowanie warstwy sieciowej oraz silnika fizycznego dla komputerowej gry wieloosobowej czasu rzeczywistego. Wykonane moduły powinny zapewnić bezpieczeństwo przesyłanych komunikatów oraz szybkość rozgrywki odczuwalną po stronie klienta.pl
dc.affiliationWydział Matematyki i Informatykipl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorŻelawski, Marcin - 132962 pl
dc.contributor.authorMrowiec, Adrianpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WMI2pl
dc.contributor.reviewerŻelawski, Marcin - 132962 pl
dc.contributor.reviewerRosek, Jan - 131695 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T12:26:00Z
dc.date.available2020-07-26T12:26:00Z
dc.date.submitted2015-09-22pl
dc.fieldofstudymodelowanie, sztuczna inteligencja i sterowaniepl
dc.identifier.apddiploma-95440-170241pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/202966
dc.languagepolpl
dc.subject.encomputer game, physics engine, server-client architecturepl
dc.subject.plgra komputerowa, silnik fizyczny, architektura serwer-klientpl
dc.titleSilnik fizyczny oraz warstwa sieciowa gry wieloosobowej czasu rzeczywistego. Projekt i implementacja.pl
dc.title.alternativePhysics engine and network layer of multiplayer real time game. Design and development.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this thesis is to design network layer and physical engine of multiplayer online real-time computer game. Developed modules should provide security of network messages and speed visible to end user.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest zaprojektowanie warstwy sieciowej oraz silnika fizycznego dla komputerowej gry wieloosobowej czasu rzeczywistego. Wykonane moduły powinny zapewnić bezpieczeństwo przesyłanych komunikatów oraz szybkość rozgrywki odczuwalną po stronie klienta.
dc.affiliationpl
Wydział Matematyki i Informatyki
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Żelawski, Marcin - 132962
dc.contributor.authorpl
Mrowiec, Adrian
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WMI2
dc.contributor.reviewerpl
Żelawski, Marcin - 132962
dc.contributor.reviewerpl
Rosek, Jan - 131695
dc.date.accessioned
2020-07-26T12:26:00Z
dc.date.available
2020-07-26T12:26:00Z
dc.date.submittedpl
2015-09-22
dc.fieldofstudypl
modelowanie, sztuczna inteligencja i sterowanie
dc.identifier.apdpl
diploma-95440-170241
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/202966
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
computer game, physics engine, server-client architecture
dc.subject.plpl
gra komputerowa, silnik fizyczny, architektura serwer-klient
dc.titlepl
Silnik fizyczny oraz warstwa sieciowa gry wieloosobowej czasu rzeczywistego. Projekt i implementacja.
dc.title.alternativepl
Physics engine and network layer of multiplayer real time game. Design and development.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available