Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Między polityką a nauczaniem : część II : wsparcie uczniów o pochodzeniu migracyjnym
2017
journal article
article
Journal
Refleksje
Alternative title
Between politics and teaching : part two : support for pupils with a migration background
Author
Ślusarczyk Magdalena
Number
6
Title of volume
Edukacja przyrodnicza
Pages
68-72
ISSN
1425-5383
eISSN
2450-8748
Keywords in Polish
migracje
polityka migracyjna
polityka oświatowa
system edukacji
Keywords in English
migration
migration policy
educational policy
educational system
Access date
2017-12-28
Language
Polish
Journal language
Polish
Abstract in Polish
Pojawienie się w systemie szkolnym dzieci migrantów oznacza konieczność przebudowy samego systemu, a zatem - w konsekwencji - daleko idące zmiany polityki oświatowej. Przyczynom, warunkom i sposobom wprowadzania tych zmian, a także konsekwencjom wybranych rozwiązań, jest poświęcony niniejszy artykuł. Analizę prowadzę odnosząc się do trzech kontekstów systemowych: niemieckiego, norweskiego i polskiego.
Affiliation
Wydział Filozoficzny : Instytut Socjologii
dc.abstract.pl | Pojawienie się w systemie szkolnym dzieci migrantów oznacza konieczność przebudowy samego systemu, a zatem - w konsekwencji - daleko idące zmiany polityki oświatowej. Przyczynom, warunkom i sposobom wprowadzania tych zmian, a także konsekwencjom wybranych rozwiązań, jest poświęcony niniejszy artykuł. Analizę prowadzę odnosząc się do trzech kontekstów systemowych: niemieckiego, norweskiego i polskiego. | pl |
dc.affiliation | Wydział Filozoficzny : Instytut Socjologii | pl |
dc.contributor.author | Ślusarczyk, Magdalena - 132326 | pl |
dc.date.accession | 2017-12-28 | pl |
dc.date.accessioned | 2017-12-28T13:13:47Z | |
dc.date.available | 2017-12-28T13:13:47Z | |
dc.date.issued | 2017 | pl |
dc.date.openaccess | 0 | |
dc.description.accesstime | w momencie opublikowania | |
dc.description.number | 6 | pl |
dc.description.physical | 68-72 | pl |
dc.description.publication | 0,6 | pl |
dc.description.version | ostateczna wersja wydawcy | |
dc.identifier.eissn | 2450-8748 | pl |
dc.identifier.issn | 1425-5383 | pl |
dc.identifier.project | Pol-Nor/197905/4/2013 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/47873 | |
dc.identifier.weblink | http://refleksje.zcdn.edu.pl/wp-content/uploads/2017/11/Refleksje-2017_6.pdf | pl |
dc.language | pol | pl |
dc.language.container | pol | pl |
dc.rights | Dodaję tylko opis bibliograficzny | * |
dc.rights.licence | Inna otwarta licencja | |
dc.rights.uri | * | |
dc.share.type | otwarte czasopismo | |
dc.subject.en | migration | pl |
dc.subject.en | migration policy | pl |
dc.subject.en | educational policy | pl |
dc.subject.en | educational system | pl |
dc.subject.pl | migracje | pl |
dc.subject.pl | polityka migracyjna | pl |
dc.subject.pl | polityka oświatowa | pl |
dc.subject.pl | system edukacji | pl |
dc.subtype | Article | pl |
dc.title | Między polityką a nauczaniem : część II : wsparcie uczniów o pochodzeniu migracyjnym | pl |
dc.title.alternative | Between politics and teaching : part two : support for pupils with a migration background | pl |
dc.title.journal | Refleksje | pl |
dc.title.volume | Edukacja przyrodnicza | pl |
dc.type | JournalArticle | pl |
dspace.entity.type | Publication |
dc.abstract.plpl
Pojawienie się w systemie szkolnym dzieci migrantów oznacza konieczność przebudowy samego systemu, a zatem - w konsekwencji - daleko idące zmiany polityki oświatowej. Przyczynom, warunkom i sposobom wprowadzania tych zmian, a także konsekwencjom wybranych rozwiązań, jest poświęcony niniejszy artykuł. Analizę prowadzę odnosząc się do trzech kontekstów systemowych: niemieckiego, norweskiego i polskiego. dc.affiliationpl
Wydział Filozoficzny : Instytut Socjologii dc.contributor.authorpl
Ślusarczyk, Magdalena - 132326 dc.date.accessionpl
2017-12-28 dc.date.accessioned
2017-12-28T13:13:47Z dc.date.available
2017-12-28T13:13:47Z dc.date.issuedpl
2017 dc.date.openaccess
0 dc.description.accesstime
w momencie opublikowania dc.description.numberpl
6 dc.description.physicalpl
68-72 dc.description.publicationpl
0,6 dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy dc.identifier.eissnpl
2450-8748 dc.identifier.issnpl
1425-5383 dc.identifier.projectpl
Pol-Nor/197905/4/2013 dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/47873 dc.identifier.weblinkpl
http://refleksje.zcdn.edu.pl/wp-content/uploads/2017/11/Refleksje-2017_6.pdf dc.languagepl
pol dc.language.containerpl
pol dc.rights*
Dodaję tylko opis bibliograficzny dc.rights.licence
Inna otwarta licencja dc.rights.uri*
dc.share.type
otwarte czasopismo dc.subject.enpl
migration dc.subject.enpl
migration policy dc.subject.enpl
educational policy dc.subject.enpl
educational system dc.subject.plpl
migracje dc.subject.plpl
polityka migracyjna dc.subject.plpl
polityka oświatowa dc.subject.plpl
system edukacji dc.subtypepl
Article dc.titlepl
Między polityką a nauczaniem : część II : wsparcie uczniów o pochodzeniu migracyjnym dc.title.alternativepl
Between politics and teaching : part two : support for pupils with a migration background dc.title.journalpl
Refleksje dc.title.volumepl
Edukacja przyrodnicza dc.typepl
JournalArticle dspace.entity.type
Publication Affiliations
Wydział Filozoficzny
Ślusarczyk, Magdalena