Coaching jako narzędzie rozwoju kompetencji pracownika.

master
dc.abstract.enThe main issue of this study is coaching as a universal method of Employee’s Competencies development.Increasing demands dictate the need of permanent development in order to compete in the labor market.The purpose of the work is to analyze the actual methods of supporting and developing actions of employees, and the method of coaching, in particular. The research was taken among 52 employees; the test concerned the effectiveness of coaching in the field of the Employee Development: how it affects the professional development and what is the scope of its effectiveness.pl
dc.abstract.plW pracy podjęto problematykę coachingu jako uniwersalnej metody rozwoju kompetencji pracownika. Rosnące wymogi narzucają konieczność ciągłego rozwoju, by móc konkurować na rynku pracy. Celem pracy jest przegląd aktualnych metod rozwoju kompetencji pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem coachingu. Badania przeprowadzono wśród 52-osobowej grupy pracowników; analizowano efektywność coachingu w zakresie rozwoju pracownika: w jaki sposób wpływa on na rozwój zawodowy i jaki jest zakres jego efektywności.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorRosiński, Jerzypl
dc.contributor.authorWasil, Elżbietapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.date.accessioned2020-07-27T02:53:39Z
dc.date.available2020-07-27T02:53:39Z
dc.date.submitted2016-10-27pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-110201-170830pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216213
dc.languagepolpl
dc.subject.encoaching – competencies – employees competencies – methods of development – organization – trainingpl
dc.subject.plcoaching – kompetencje – kompetencje pracownicze – metody rozwoju – organizacja – szkoleniapl
dc.titleCoaching jako narzędzie rozwoju kompetencji pracownika.pl
dc.title.alternativeCoaching as a tool for the development of Employee’s Competenciespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main issue of this study is coaching as a universal method of Employee’s Competencies development.Increasing demands dictate the need of permanent development in order to compete in the labor market.The purpose of the work is to analyze the actual methods of supporting and developing actions of employees, and the method of coaching, in particular. The research was taken among 52 employees; the test concerned the effectiveness of coaching in the field of the Employee Development: how it affects the professional development and what is the scope of its effectiveness.
dc.abstract.plpl
W pracy podjęto problematykę coachingu jako uniwersalnej metody rozwoju kompetencji pracownika. Rosnące wymogi narzucają konieczność ciągłego rozwoju, by móc konkurować na rynku pracy. Celem pracy jest przegląd aktualnych metod rozwoju kompetencji pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem coachingu. Badania przeprowadzono wśród 52-osobowej grupy pracowników; analizowano efektywność coachingu w zakresie rozwoju pracownika: w jaki sposób wpływa on na rozwój zawodowy i jaki jest zakres jego efektywności.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.authorpl
Wasil, Elżbieta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.date.accessioned
2020-07-27T02:53:39Z
dc.date.available
2020-07-27T02:53:39Z
dc.date.submittedpl
2016-10-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-110201-170830
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216213
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
coaching – competencies – employees competencies – methods of development – organization – training
dc.subject.plpl
coaching – kompetencje – kompetencje pracownicze – metody rozwoju – organizacja – szkolenia
dc.titlepl
Coaching jako narzędzie rozwoju kompetencji pracownika.
dc.title.alternativepl
Coaching as a tool for the development of Employee’s Competencies
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
50
Views per month
Views per city
Cieszyn
7
Krakow
6
Warsaw
5
Wroclaw
5
Poznan
4
Ashburn
2
Będzin
2
Katowice
2
Dublin
1
Gliwice
1

No access

No Thumbnail Available