Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Techniki sprzedaży ubezpieczeń na życie
Sales techniques in life insurance
techniki sprzedaży - ubezpieczenia - ubezpieczenia na życie.
life insurance - insurance - sales techniques.
Celem pracy jest przedstawienie i opis technik sprzedaży w branży ubezpieczeniowej, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ubezpieczenia życiowe. Praca przybliża specyfikę samych ubezpieczeń na życie oraz szczegółowo opisuje przebieg spotkania handlowego i pracę agenta ubezpieczeniowego. Niniejsza praca składa się z trzech części. Rozdział pierwszy zawiera charakterystykę ubezpieczeń jako usług finansowych. Szczegółowo opisuje rodzaje ubezpieczeń oraz ich funkcje i zasady. Przedstawia również przebieg relacji pomiędzy ubezpieczycielem a klientem. Rozdział drugi wyczerpująco nakreśla charakterystykę oraz ogólną koncepcję ubezpieczeń na życie. Przedstawia podstawowe i dodatkowe produkty ubezpieczeń życiowych. Uwzględnia również proces oceny ryzyka, biorąc pod uwagę specyfikę ubezpieczeń na życie. Rozdział trzeci opisuje techniki sprzedaży ubezpieczeń na życie, rozpoczynając od budowania własnego rynku, poprzez metody efektywnego korzystania z telefonu, kończąc na samym cyklu sprzedaży, a więc finalizacji spotkania handlowego. Rozdział ten zawiera również przydatne dla agenta ubezpieczeniowego wskazówki oraz sposoby na owocną współpracę z klientem. Praca powstała w oparciu o literaturę oraz źródła internetowe. Uwzględnione zostały również obowiązujące przepisy prawne, dotyczące działalności ubezpieczeniowej oraz obserwacje i doświadczenie autora pracy.
The purpose of the study is presentation and description of sales techniques in the insurance industry with particular emphasis on life insurance. The study defines the specificity of the same life insurance and describes in detail the course of the meeting the commercial and the work of an insurance agent. The work consists of three parts. The first chapter contains the characteristics of insurance as a financial service. It describes in detail the types of insurance and their functions and rules. It also presents the course of the relationship between the insurer and the client. The second chapter comprehensively specifies the characteristics and the general concept of life insurance. It presents basic and additional life insurance products. Also takes into account the risk assessment process, taking into consideration the specificities of life insurance. The third chapter describes techniques for selling life insurance, starting from building their own market, through the methods of effective use of the phone, ending up with the sales cycle, therefore finalization of the meeting of trade. This chapter also contains useful for insurance agent pointers and ways how to efficiently cooperate with the client. The work was based on literature research and Internet sources. Were also taken into account the existing legal provisions relating to the business of insurance and the observations and personal experience of the work’s author.
dc.abstract.en | The purpose of the study is presentation and description of sales techniques in the insurance industry with particular emphasis on life insurance. The study defines the specificity of the same life insurance and describes in detail the course of the meeting the commercial and the work of an insurance agent. The work consists of three parts. The first chapter contains the characteristics of insurance as a financial service. It describes in detail the types of insurance and their functions and rules. It also presents the course of the relationship between the insurer and the client. The second chapter comprehensively specifies the characteristics and the general concept of life insurance. It presents basic and additional life insurance products. Also takes into account the risk assessment process, taking into consideration the specificities of life insurance. The third chapter describes techniques for selling life insurance, starting from building their own market, through the methods of effective use of the phone, ending up with the sales cycle, therefore finalization of the meeting of trade. This chapter also contains useful for insurance agent pointers and ways how to efficiently cooperate with the client. The work was based on literature research and Internet sources. Were also taken into account the existing legal provisions relating to the business of insurance and the observations and personal experience of the work’s author. | pl |
dc.abstract.pl | Celem pracy jest przedstawienie i opis technik sprzedaży w branży ubezpieczeniowej, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ubezpieczenia życiowe. Praca przybliża specyfikę samych ubezpieczeń na życie oraz szczegółowo opisuje przebieg spotkania handlowego i pracę agenta ubezpieczeniowego. Niniejsza praca składa się z trzech części. Rozdział pierwszy zawiera charakterystykę ubezpieczeń jako usług finansowych. Szczegółowo opisuje rodzaje ubezpieczeń oraz ich funkcje i zasady. Przedstawia również przebieg relacji pomiędzy ubezpieczycielem a klientem. Rozdział drugi wyczerpująco nakreśla charakterystykę oraz ogólną koncepcję ubezpieczeń na życie. Przedstawia podstawowe i dodatkowe produkty ubezpieczeń życiowych. Uwzględnia również proces oceny ryzyka, biorąc pod uwagę specyfikę ubezpieczeń na życie. Rozdział trzeci opisuje techniki sprzedaży ubezpieczeń na życie, rozpoczynając od budowania własnego rynku, poprzez metody efektywnego korzystania z telefonu, kończąc na samym cyklu sprzedaży, a więc finalizacji spotkania handlowego. Rozdział ten zawiera również przydatne dla agenta ubezpieczeniowego wskazówki oraz sposoby na owocną współpracę z klientem. Praca powstała w oparciu o literaturę oraz źródła internetowe. Uwzględnione zostały również obowiązujące przepisy prawne, dotyczące działalności ubezpieczeniowej oraz obserwacje i doświadczenie autora pracy. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Jedynak, Piotr - 128512 | pl |
dc.contributor.author | Wojtanek, Dominika | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Jedynak, Piotr - 128512 | pl |
dc.contributor.reviewer | Marcinkowski, Aleksander - 130320 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T00:22:00Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T00:22:00Z | |
dc.date.submitted | 2016-07-05 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie personelem | pl |
dc.identifier.apd | diploma-107607-192906 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213871 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | life insurance - insurance - sales techniques. | pl |
dc.subject.pl | techniki sprzedaży - ubezpieczenia - ubezpieczenia na życie. | pl |
dc.title | Techniki sprzedaży ubezpieczeń na życie | pl |
dc.title.alternative | Sales techniques in life insurance | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |