Techniki sprzedaży ubezpieczeń na życie

licenciate
dc.abstract.enThe purpose of the study is presentation and description of sales techniques in the insurance industry with particular emphasis on life insurance. The study defines the specificity of the same life insurance and describes in detail the course of the meeting the commercial and the work of an insurance agent. The work consists of three parts. The first chapter contains the characteristics of insurance as a financial service. It describes in detail the types of insurance and their functions and rules. It also presents the course of the relationship between the insurer and the client. The second chapter comprehensively specifies the characteristics and the general concept of life insurance. It presents basic and additional life insurance products. Also takes into account the risk assessment process, taking into consideration the specificities of life insurance. The third chapter describes techniques for selling life insurance, starting from building their own market, through the methods of effective use of the phone, ending up with the sales cycle, therefore finalization of the meeting of trade. This chapter also contains useful for insurance agent pointers and ways how to efficiently cooperate with the client. The work was based on literature research and Internet sources. Were also taken into account the existing legal provisions relating to the business of insurance and the observations and personal experience of the work’s author.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest przedstawienie i opis technik sprzedaży w branży ubezpieczeniowej, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ubezpieczenia życiowe. Praca przybliża specyfikę samych ubezpieczeń na życie oraz szczegółowo opisuje przebieg spotkania handlowego i pracę agenta ubezpieczeniowego. Niniejsza praca składa się z trzech części. Rozdział pierwszy zawiera charakterystykę ubezpieczeń jako usług finansowych. Szczegółowo opisuje rodzaje ubezpieczeń oraz ich funkcje i zasady. Przedstawia również przebieg relacji pomiędzy ubezpieczycielem a klientem. Rozdział drugi wyczerpująco nakreśla charakterystykę oraz ogólną koncepcję ubezpieczeń na życie. Przedstawia podstawowe i dodatkowe produkty ubezpieczeń życiowych. Uwzględnia również proces oceny ryzyka, biorąc pod uwagę specyfikę ubezpieczeń na życie. Rozdział trzeci opisuje techniki sprzedaży ubezpieczeń na życie, rozpoczynając od budowania własnego rynku, poprzez metody efektywnego korzystania z telefonu, kończąc na samym cyklu sprzedaży, a więc finalizacji spotkania handlowego. Rozdział ten zawiera również przydatne dla agenta ubezpieczeniowego wskazówki oraz sposoby na owocną współpracę z klientem. Praca powstała w oparciu o literaturę oraz źródła internetowe. Uwzględnione zostały również obowiązujące przepisy prawne, dotyczące działalności ubezpieczeniowej oraz obserwacje i doświadczenie autora pracy.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorWojtanek, Dominikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T00:22:00Z
dc.date.available2020-07-27T00:22:00Z
dc.date.submitted2016-07-05pl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-107607-192906pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213871
dc.languagepolpl
dc.subject.enlife insurance - insurance - sales techniques.pl
dc.subject.pltechniki sprzedaży - ubezpieczenia - ubezpieczenia na życie.pl
dc.titleTechniki sprzedaży ubezpieczeń na życiepl
dc.title.alternativeSales techniques in life insurancepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of the study is presentation and description of sales techniques in the insurance industry with particular emphasis on life insurance. The study defines the specificity of the same life insurance and describes in detail the course of the meeting the commercial and the work of an insurance agent. The work consists of three parts. The first chapter contains the characteristics of insurance as a financial service. It describes in detail the types of insurance and their functions and rules. It also presents the course of the relationship between the insurer and the client. The second chapter comprehensively specifies the characteristics and the general concept of life insurance. It presents basic and additional life insurance products. Also takes into account the risk assessment process, taking into consideration the specificities of life insurance. The third chapter describes techniques for selling life insurance, starting from building their own market, through the methods of effective use of the phone, ending up with the sales cycle, therefore finalization of the meeting of trade. This chapter also contains useful for insurance agent pointers and ways how to efficiently cooperate with the client. The work was based on literature research and Internet sources. Were also taken into account the existing legal provisions relating to the business of insurance and the observations and personal experience of the work’s author.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest przedstawienie i opis technik sprzedaży w branży ubezpieczeniowej, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ubezpieczenia życiowe. Praca przybliża specyfikę samych ubezpieczeń na życie oraz szczegółowo opisuje przebieg spotkania handlowego i pracę agenta ubezpieczeniowego. Niniejsza praca składa się z trzech części. Rozdział pierwszy zawiera charakterystykę ubezpieczeń jako usług finansowych. Szczegółowo opisuje rodzaje ubezpieczeń oraz ich funkcje i zasady. Przedstawia również przebieg relacji pomiędzy ubezpieczycielem a klientem. Rozdział drugi wyczerpująco nakreśla charakterystykę oraz ogólną koncepcję ubezpieczeń na życie. Przedstawia podstawowe i dodatkowe produkty ubezpieczeń życiowych. Uwzględnia również proces oceny ryzyka, biorąc pod uwagę specyfikę ubezpieczeń na życie. Rozdział trzeci opisuje techniki sprzedaży ubezpieczeń na życie, rozpoczynając od budowania własnego rynku, poprzez metody efektywnego korzystania z telefonu, kończąc na samym cyklu sprzedaży, a więc finalizacji spotkania handlowego. Rozdział ten zawiera również przydatne dla agenta ubezpieczeniowego wskazówki oraz sposoby na owocną współpracę z klientem. Praca powstała w oparciu o literaturę oraz źródła internetowe. Uwzględnione zostały również obowiązujące przepisy prawne, dotyczące działalności ubezpieczeniowej oraz obserwacje i doświadczenie autora pracy.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Wojtanek, Dominika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-27T00:22:00Z
dc.date.available
2020-07-27T00:22:00Z
dc.date.submittedpl
2016-07-05
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-107607-192906
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213871
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
life insurance - insurance - sales techniques.
dc.subject.plpl
techniki sprzedaży - ubezpieczenia - ubezpieczenia na życie.
dc.titlepl
Techniki sprzedaży ubezpieczeń na życie
dc.title.alternativepl
Sales techniques in life insurance
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
51
Views per month
Views per city
Warsaw
9
Katowice
5
Krakow
4
London
3
Szczecin
3
Wroclaw
3
Bielsko-Biala
2
Gdansk
2
Lodz
2
Poznan
2

No access

No Thumbnail Available