Ocena jakości usługi e-Pit przez przedstawicieli generacji Z

licenciate
dc.abstract.enThe growing demand for digitalization of all spheres of life, including those related to public services, plays a key role in creating modern public administration. The aim of this work is to assess the quality of the e-Pit service by Generation Z. The work includes a literature review and analysis of data obtained as part of quantitative research. The obtained results suggest the need to further improve the e-Pit service, as it does not meet the expectations and requirements set by Generation Z. Reducing the quality gap is real, as it requires minor changes in the efficiency and reliability of the service.pl
dc.abstract.plRosnące zapotrzebowanie na cyfryzację wszelkich sfer życia w tym tych związanych z usługami publicznymi odgrywa kluczową rolę w kreowaniu współczesnej administracji publicznej. Celem niniejszej pracy jest ocena jakości usługi e-Pit przez generację Z. Praca obejmuje przegląd literatury i analizę danych uzyskanych w ramach badań ilościowych. Otrzymane wyniki nasuwają wniosek o potrzebie dalszego doskonalenia usługi e-Pit, gdyż nie spełnia ona oczekiwań i wymagań stawianych przez pokolenie Z. Zmniejszenie luki jakości jest realne, ponieważ wymaga niewielkich zmian w obszarze wydajności i niezawodności usługi.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorMaciąg, Justyna - USOS224302 pl
dc.contributor.authorPulkowska, Martyna - USOS307965 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMaciąg, Justyna - USOS224302 pl
dc.contributor.reviewerKamińska, Agnieszka - USOS285782 pl
dc.date.accessioned2024-09-13T09:30:25Z
dc.date.available2024-09-13T09:30:25Z
dc.date.submitted2024-09-12pl
dc.fieldofstudyzarządzanie publicznepl
dc.identifier.apddiploma-172810-307965pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/442507
dc.languagepolpl
dc.subject.ene-administration, e-services, e-Pit, E-SERVQUAL, Generation Zpl
dc.subject.ple-administracja, e-usługi, e-Pit, E-SERVQUAL, generacja Zpl
dc.titleOcena jakości usługi e-Pit przez przedstawicieli generacji Zpl
dc.title.alternativeAssessment of quality of the e-Pit service by representatives of Generation Zpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The growing demand for digitalization of all spheres of life, including those related to public services, plays a key role in creating modern public administration. The aim of this work is to assess the quality of the e-Pit service by Generation Z. The work includes a literature review and analysis of data obtained as part of quantitative research. The obtained results suggest the need to further improve the e-Pit service, as it does not meet the expectations and requirements set by Generation Z. Reducing the quality gap is real, as it requires minor changes in the efficiency and reliability of the service.
dc.abstract.plpl
Rosnące zapotrzebowanie na cyfryzację wszelkich sfer życia w tym tych związanych z usługami publicznymi odgrywa kluczową rolę w kreowaniu współczesnej administracji publicznej. Celem niniejszej pracy jest ocena jakości usługi e-Pit przez generację Z. Praca obejmuje przegląd literatury i analizę danych uzyskanych w ramach badań ilościowych. Otrzymane wyniki nasuwają wniosek o potrzebie dalszego doskonalenia usługi e-Pit, gdyż nie spełnia ona oczekiwań i wymagań stawianych przez pokolenie Z. Zmniejszenie luki jakości jest realne, ponieważ wymaga niewielkich zmian w obszarze wydajności i niezawodności usługi.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Maciąg, Justyna - USOS224302
dc.contributor.authorpl
Pulkowska, Martyna - USOS307965
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Maciąg, Justyna - USOS224302
dc.contributor.reviewerpl
Kamińska, Agnieszka - USOS285782
dc.date.accessioned
2024-09-13T09:30:25Z
dc.date.available
2024-09-13T09:30:25Z
dc.date.submittedpl
2024-09-12
dc.fieldofstudypl
zarządzanie publiczne
dc.identifier.apdpl
diploma-172810-307965
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/442507
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
e-administration, e-services, e-Pit, E-SERVQUAL, Generation Z
dc.subject.plpl
e-administracja, e-usługi, e-Pit, E-SERVQUAL, generacja Z
dc.titlepl
Ocena jakości usługi e-Pit przez przedstawicieli generacji Z
dc.title.alternativepl
Assessment of quality of the e-Pit service by representatives of Generation Z
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available