Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Społeczna odpowiedzialność jako element strategii przedsiębiorstwa międzynarodowego na przykładzie firmy Rossmann
Social responsibility as an element of the strategy of an international enterprise on the example of Rossmann
Dirk Rossmann GmbH, przedsiębiorstwo międzynarodowe, sieć drogeryjna, społeczna odpowiedzialność biznesu, strategia
corporate social responsibility, Dirk Rossmann GmbH, drug store chain, international company, strategy
Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy oraz oceny społecznej odpowiedzialności jako elementu strategii przedsiębiorstwa międzynarodowego na przykładzie firmy Dirk Rossmann GmbH.Całość pracy składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia istotę i rodzaje strategii przedsiębiorstwa międzynarodowego. Rozdział drugi dotyczy genezy i istoty społecznej odpowiedzialności biznesu. Rozdział trzeci prezentuje wyniki badań własnych w zakresie analizy i oceny roli programu społecznej odpowiedzialności w realizacji strategii przedsiębiorstwa międzynarodowego na przykładzie firmy Dirk Rossmann GmbH.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe oraz analizę dokumentacji dostępnej na stronie internetowej firmy Rossmann. Przeprowadzono ankietę z personelem i klientami firmy w oparciu o kwestionariusz ankiety, obserwację nieuczestniczącą oraz wywiady osobiste z pracownikami przedsiębiorstwa.
The purpose of this thesis is to analyze and evaluate social responsibility as an element of the strategy of an international enterprise on the example of Dirk Rossmann GmbH.The thesis consists of three chapters. The first chapter presents the essence and types of strategies of an international enterprise. The second chapter focuses on the origins and essence of corporate social responsibility. The third chapter presents the results of own research on the analysis and evaluation of the role of the social responsibility program in the implementation of the strategy of an international company on the example of the Dirk Rossmann GmbH.The thesis was based on literature research, Internet sources and analysis of documentation available on the Rossmann's website. A survey was conducted with the company's staff and customers based on a survey questionnaire, non-participant observation and personal interviews with the company's employees.
dc.abstract.en | The purpose of this thesis is to analyze and evaluate social responsibility as an element of the strategy of an international enterprise on the example of Dirk Rossmann GmbH.The thesis consists of three chapters. The first chapter presents the essence and types of strategies of an international enterprise. The second chapter focuses on the origins and essence of corporate social responsibility. The third chapter presents the results of own research on the analysis and evaluation of the role of the social responsibility program in the implementation of the strategy of an international company on the example of the Dirk Rossmann GmbH.The thesis was based on literature research, Internet sources and analysis of documentation available on the Rossmann's website. A survey was conducted with the company's staff and customers based on a survey questionnaire, non-participant observation and personal interviews with the company's employees. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy oraz oceny społecznej odpowiedzialności jako elementu strategii przedsiębiorstwa międzynarodowego na przykładzie firmy Dirk Rossmann GmbH.Całość pracy składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia istotę i rodzaje strategii przedsiębiorstwa międzynarodowego. Rozdział drugi dotyczy genezy i istoty społecznej odpowiedzialności biznesu. Rozdział trzeci prezentuje wyniki badań własnych w zakresie analizy i oceny roli programu społecznej odpowiedzialności w realizacji strategii przedsiębiorstwa międzynarodowego na przykładzie firmy Dirk Rossmann GmbH.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe oraz analizę dokumentacji dostępnej na stronie internetowej firmy Rossmann. Przeprowadzono ankietę z personelem i klientami firmy w oparciu o kwestionariusz ankiety, obserwację nieuczestniczącą oraz wywiady osobiste z pracownikami przedsiębiorstwa. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812 | pl |
dc.contributor.author | Filipiec, Klaudia - USOS291350 | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812 | pl |
dc.contributor.reviewer | Lipińska, Aneta - 199918 | pl |
dc.date.accessioned | 2024-07-09T23:12:31Z | |
dc.date.available | 2024-07-09T23:12:31Z | |
dc.date.submitted | 2024-07-09 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe | pl |
dc.identifier.apd | diploma-172386-291350 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/374403 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | corporate social responsibility, Dirk Rossmann GmbH, drug store chain, international company, strategy | pl |
dc.subject.pl | Dirk Rossmann GmbH, przedsiębiorstwo międzynarodowe, sieć drogeryjna, społeczna odpowiedzialność biznesu, strategia | pl |
dc.title | Społeczna odpowiedzialność jako element strategii przedsiębiorstwa międzynarodowego na przykładzie firmy Rossmann | pl |
dc.title.alternative | Social responsibility as an element of the strategy of an international enterprise on the example of Rossmann | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |