Kształtowanie wizerunku hotelu na rynku podkarpackim

licenciate
dc.abstract.enThe issue of the impact of creating hotel image was discussed and presented and on the way in which it is perceived in the external and internal environment. The author tries to prove that the hotel must have its own unique and highly valued by the environment image to exist on the tourist market. The aim of the thesis is to show the essence of communication that the hotel should take up with employees and external environment to create its image. In the first chapter, there is discussed the essence of an image and the different phases of its creation. In the further part of the thesis, the author conduct the characteristics of Podkarpackie in the context of hotel market and tourism. The third chapter presents image research and the process of creating image on the example of Hotel Rado in Wola Chorzelowska. The end of the thesis occurs after analysing the impact of individual actions on the quality of the image and putting forward the conlusions concerning developmental process of the enterprise.pl
dc.abstract.otherW toku rozumowania niniejszej pracy omówiona i przedstawiona została kwestia wpływu działań kształtujących wizerunek hotelu na to jak obiekt odbierany jest w środowisku zewnętrznym i wewnętrznym odbiorców. Autor próbuje udowodnić, iż przedsiębiorstwo hotelarskie by zaistnieć na rynku turystycznym musi posiadać swój własny, niepowtarzalny i wysoko ceniony przez środowisko wizerunek. Celem pracy jest ukazanie istoty komunikacji jaką hotel powinien podjąć z pracownikami i otoczeniem zewnętrznym by wykreować swój wizerunek. W pierwszym rozdziale omówiona zostaje istota wizerunku i poszczególne fazy jego tworzenia. W dalszej części pracy autor przeprowadza charakterystykę województwa podkarpackiego w kontekście hotelarstwa i turystyki. Rozdział trzeci prezentuje badania wizerunku i procesu jego kształtowania na przykładzie Hotelu Rado w Woli Chorzelowskiej. Zamknięcie pracy następuje w momencie przeanalizowania wpływu poszczególnych działań na jakość obrazu wykreowanego w świadomości odbiorców i wysunięcia wniosków w kierunku procesu rozwojowego przedsiębiorstwa.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.authorBabula, Ilonapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-14T20:40:54Z
dc.date.available2020-07-14T20:40:54Z
dc.date.submitted2011-09-08pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-56279-96942pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/170714
dc.subject.enHOTEL – TOURIST MARKET – IMAGEpl
dc.subject.otherHOTEL – RYNEK TURYSTYCZNY – WIZERUNEKpl
dc.titleKształtowanie wizerunku hotelu na rynku podkarpackimpl
dc.title.alternativeCreating image of a hotel on podkarpacki marketpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The issue of the impact of creating hotel image was discussed and presented and on the way in which it is perceived in the external and internal environment. The author tries to prove that the hotel must have its own unique and highly valued by the environment image to exist on the tourist market. The aim of the thesis is to show the essence of communication that the hotel should take up with employees and external environment to create its image. In the first chapter, there is discussed the essence of an image and the different phases of its creation. In the further part of the thesis, the author conduct the characteristics of Podkarpackie in the context of hotel market and tourism. The third chapter presents image research and the process of creating image on the example of Hotel Rado in Wola Chorzelowska. The end of the thesis occurs after analysing the impact of individual actions on the quality of the image and putting forward the conlusions concerning developmental process of the enterprise.
dc.abstract.otherpl
W toku rozumowania niniejszej pracy omówiona i przedstawiona została kwestia wpływu działań kształtujących wizerunek hotelu na to jak obiekt odbierany jest w środowisku zewnętrznym i wewnętrznym odbiorców. Autor próbuje udowodnić, iż przedsiębiorstwo hotelarskie by zaistnieć na rynku turystycznym musi posiadać swój własny, niepowtarzalny i wysoko ceniony przez środowisko wizerunek. Celem pracy jest ukazanie istoty komunikacji jaką hotel powinien podjąć z pracownikami i otoczeniem zewnętrznym by wykreować swój wizerunek. W pierwszym rozdziale omówiona zostaje istota wizerunku i poszczególne fazy jego tworzenia. W dalszej części pracy autor przeprowadza charakterystykę województwa podkarpackiego w kontekście hotelarstwa i turystyki. Rozdział trzeci prezentuje badania wizerunku i procesu jego kształtowania na przykładzie Hotelu Rado w Woli Chorzelowskiej. Zamknięcie pracy następuje w momencie przeanalizowania wpływu poszczególnych działań na jakość obrazu wykreowanego w świadomości odbiorców i wysunięcia wniosków w kierunku procesu rozwojowego przedsiębiorstwa.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.authorpl
Babula, Ilona
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-14T20:40:54Z
dc.date.available
2020-07-14T20:40:54Z
dc.date.submittedpl
2011-09-08
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-56279-96942
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/170714
dc.subject.enpl
HOTEL – TOURIST MARKET – IMAGE
dc.subject.otherpl
HOTEL – RYNEK TURYSTYCZNY – WIZERUNEK
dc.titlepl
Kształtowanie wizerunku hotelu na rynku podkarpackim
dc.title.alternativepl
Creating image of a hotel on podkarpacki market
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available