Szanse rozwoju turystyki biznesowej w województwie świętokrzyskim na przykładzie miasta Kielce

master
dc.abstract.enAim of the study is to find the opportunities and possibilities of development of business tourism in Kielce, as well as to analyze whether tourism infrastructure offered in Swietokrzyskie is adequate for reported demand with a particular emphasis on business tourism. Implementation of this objective is contained in four chapters.An important complement to theoretical analysis of the research is intended to find out what subjects respondents feel about the prospects for the development of business tourism in Kielce. In addition, the analysis is intended to create a profile of business tourist traveling to Kielce.Kielce – the capital of Swietokrzyskie voivodeship is the city where business tourism is growing. Extension and modernization of Kielce Trade Fairs as well as newly generated tourism infrastructure offers the prospect of its further development. Kielce known for its tourism attractions also offers the possibility to practice many forms of business tourism.The work was written on the basis of a number of source materials, such as books of popular science, science books, guides, tourist guides, books, encyclopedias, the Internet and our own observations. In addition, work has been done numerous interviews with business travelers.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest znalezienie szans i możliwości rozwoju turystyki biznesowej w Kielcach, jak również przeanalizowanie czy oferowana baza infrastrukturalna jest wystarczająca dla zgłaszanego obecnie w województwie świętokrzyskim popytu. Przy czym szczególny nacisk został położony na turystykę biznesową. Realizacja tego celu zawarta jest w czterech rozdziałach.Istotnym uzupełnieniem rozważań teoretycznych jest analiza badawcza mająca na celu sprawdzić, co badani respondenci sądzą o perspektywach rozwoju turystyki biznesowej w Kielcach. Dodatkowo analiza miała na celu stworzenie profilu turysty biznesowego podróżującego do Kielc.Kielce – stolica województwa świętokrzyskiego jest miastem w którym rozwija się turystyka biznesowa. Rozbudowa i modernizacja Targów Kielce S.A. oraz nowo powstająca infrastruktura turystyczna stwarza perspektywy jej dalszego rozwoju. Kielce ze względu na swoje walory turystyczne stwarza również możliwości do uprawiania wielu form turystyki biznesowej.Praca została napisana na podstawie licznych materiałów źródłowych, takich jak: książki popularno naukowe, książki naukowe, przewodniki, informatory turystyczne, albumy, encyklopedie, internet oraz własne obserwacje. Ponadto w pracy wykonano liczne wywiady wśród turystów biznesowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorTargosz, Radosław - 200568 pl
dc.contributor.authorMróz, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSroślak, Grzegorz - 173757 pl
dc.contributor.reviewerTargosz, Radosław - 200568 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T12:14:36Z
dc.date.available2020-07-24T12:14:36Z
dc.date.submitted2012-10-15pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-70860-134369pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/183963
dc.languagepolpl
dc.subject.enKielce\ndevelopment\nbusiness tourismpl
dc.subject.plKielcerozwójturystyka biznesowapl
dc.titleSzanse rozwoju turystyki biznesowej w województwie świętokrzyskim na przykładzie miasta Kielcepl
dc.title.alternativeOpportunities of development of business tourism in swietokrzyskie voivodeship on Kielce examplepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Aim of the study is to find the opportunities and possibilities of development of business tourism in Kielce, as well as to analyze whether tourism infrastructure offered in Swietokrzyskie is adequate for reported demand with a particular emphasis on business tourism. Implementation of this objective is contained in four chapters.An important complement to theoretical analysis of the research is intended to find out what subjects respondents feel about the prospects for the development of business tourism in Kielce. In addition, the analysis is intended to create a profile of business tourist traveling to Kielce.Kielce – the capital of Swietokrzyskie voivodeship is the city where business tourism is growing. Extension and modernization of Kielce Trade Fairs as well as newly generated tourism infrastructure offers the prospect of its further development. Kielce known for its tourism attractions also offers the possibility to practice many forms of business tourism.The work was written on the basis of a number of source materials, such as books of popular science, science books, guides, tourist guides, books, encyclopedias, the Internet and our own observations. In addition, work has been done numerous interviews with business travelers.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest znalezienie szans i możliwości rozwoju turystyki biznesowej w Kielcach, jak również przeanalizowanie czy oferowana baza infrastrukturalna jest wystarczająca dla zgłaszanego obecnie w województwie świętokrzyskim popytu. Przy czym szczególny nacisk został położony na turystykę biznesową. Realizacja tego celu zawarta jest w czterech rozdziałach.Istotnym uzupełnieniem rozważań teoretycznych jest analiza badawcza mająca na celu sprawdzić, co badani respondenci sądzą o perspektywach rozwoju turystyki biznesowej w Kielcach. Dodatkowo analiza miała na celu stworzenie profilu turysty biznesowego podróżującego do Kielc.Kielce – stolica województwa świętokrzyskiego jest miastem w którym rozwija się turystyka biznesowa. Rozbudowa i modernizacja Targów Kielce S.A. oraz nowo powstająca infrastruktura turystyczna stwarza perspektywy jej dalszego rozwoju. Kielce ze względu na swoje walory turystyczne stwarza również możliwości do uprawiania wielu form turystyki biznesowej.Praca została napisana na podstawie licznych materiałów źródłowych, takich jak: książki popularno naukowe, książki naukowe, przewodniki, informatory turystyczne, albumy, encyklopedie, internet oraz własne obserwacje. Ponadto w pracy wykonano liczne wywiady wśród turystów biznesowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Targosz, Radosław - 200568
dc.contributor.authorpl
Mróz, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Sroślak, Grzegorz - 173757
dc.contributor.reviewerpl
Targosz, Radosław - 200568
dc.date.accessioned
2020-07-24T12:14:36Z
dc.date.available
2020-07-24T12:14:36Z
dc.date.submittedpl
2012-10-15
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-70860-134369
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/183963
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Kielce\ndevelopment\nbusiness tourism
dc.subject.plpl
Kielcerozwójturystyka biznesowa
dc.titlepl
Szanse rozwoju turystyki biznesowej w województwie świętokrzyskim na przykładzie miasta Kielce
dc.title.alternativepl
Opportunities of development of business tourism in swietokrzyskie voivodeship on Kielce example
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
15
Views per month
Views per city
Warsaw
4
Wroclaw
3
Krakow
2
Dublin
1
Helsinki
1
Rzeszów
1
Skoczów
1
Szczecin
1
Vienna
1

No access

No Thumbnail Available