Współpraca z rodzicami jako element funkcjonowania przedszkola.

master
dc.abstract.enGood relations between parents and teachers are one of the basic conditions for proper functioning of the school and family. These relationships affect a large extent on how parents and teachers will fulfill their tasks in the educational process. The subject of the cooperation is a very vast area therefore more information on it can be found in the MA paper related to cooperation between parents and teachers in the nursery school. The paper includes information of parents and teachers’ roles in a child’s life, as well as chosen methods and forms of cooperation between parents and teachers. Methodology of the research has been adjusted to requirements of the paper, and the analysis of the results has been described and presented in a form of figures or tables.pl
dc.abstract.plPoprawne stosunki rodziców z nauczycielami są jednym z podstawowych warunków prawidłowej współpracy szkoły i rodziny w procesie kształcenia i wychowania dzieci. Relacje te wpływają bowiem w znacznej mierze na to, w jaki sposób rodzice i nauczyciele będą spełniać swoje zadania w tym procesie. Temat współpracy jest bardzo obszernym zagadnieniem, dlatego więcej informacji z nią związanych zostało umieszczonych w pracy magisterskiej, która jest poświęcona współpracy rodziców i nauczycieli w przedszkolu. Zawarte są w niej wiadomości na temat roli rodziców i nauczycieli w życiu dziecka, jak również opisane zostały wybrane metody i formy współpracy rodziców i nauczycieli. Metodologia badań została dostosowana do wymagań pracy, a analiza wyników badań opisana i przedstawiona na wykresach, bądź też w tabelach.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDorczak, Roman - 127750 pl
dc.contributor.authorKot, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSzopa, Andrzej - 132249 pl
dc.contributor.reviewerDorczak, Roman - 127750 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T01:07:32Z
dc.date.available2020-07-25T01:07:32Z
dc.date.submitted2014-06-27pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowympl
dc.identifier.apddiploma-87451-103538pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196007
dc.languagepolpl
dc.subject.encooperation, parents, teachers, nursery school.pl
dc.subject.plwspółpraca, rodzice, nauczyciele, przedszkole.pl
dc.titleWspółpraca z rodzicami jako element funkcjonowania przedszkola.pl
dc.title.alternativeCooperation with parents as part of the functioning nursery school.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Good relations between parents and teachers are one of the basic conditions for proper functioning of the school and family. These relationships affect a large extent on how parents and teachers will fulfill their tasks in the educational process. The subject of the cooperation is a very vast area therefore more information on it can be found in the MA paper related to cooperation between parents and teachers in the nursery school. The paper includes information of parents and teachers’ roles in a child’s life, as well as chosen methods and forms of cooperation between parents and teachers. Methodology of the research has been adjusted to requirements of the paper, and the analysis of the results has been described and presented in a form of figures or tables.
dc.abstract.plpl
Poprawne stosunki rodziców z nauczycielami są jednym z podstawowych warunków prawidłowej współpracy szkoły i rodziny w procesie kształcenia i wychowania dzieci. Relacje te wpływają bowiem w znacznej mierze na to, w jaki sposób rodzice i nauczyciele będą spełniać swoje zadania w tym procesie. Temat współpracy jest bardzo obszernym zagadnieniem, dlatego więcej informacji z nią związanych zostało umieszczonych w pracy magisterskiej, która jest poświęcona współpracy rodziców i nauczycieli w przedszkolu. Zawarte są w niej wiadomości na temat roli rodziców i nauczycieli w życiu dziecka, jak również opisane zostały wybrane metody i formy współpracy rodziców i nauczycieli. Metodologia badań została dostosowana do wymagań pracy, a analiza wyników badań opisana i przedstawiona na wykresach, bądź też w tabelach.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dorczak, Roman - 127750
dc.contributor.authorpl
Kot, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Szopa, Andrzej - 132249
dc.contributor.reviewerpl
Dorczak, Roman - 127750
dc.date.accessioned
2020-07-25T01:07:32Z
dc.date.available
2020-07-25T01:07:32Z
dc.date.submittedpl
2014-06-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowym
dc.identifier.apdpl
diploma-87451-103538
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196007
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
cooperation, parents, teachers, nursery school.
dc.subject.plpl
współpraca, rodzice, nauczyciele, przedszkole.
dc.titlepl
Współpraca z rodzicami jako element funkcjonowania przedszkola.
dc.title.alternativepl
Cooperation with parents as part of the functioning nursery school.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available