Wizerunek medialny i jego użytkowanie marketingowe. Analiza porównawcza Adama Małysza i Kamila Stocha

master
dc.abstract.enThe object of this thesis is the examine how the sport success of the player affects his media imege and how that image is reflected in advertising. The analysis of this problem has been done on the example of two Polish ski jumpers - Adam Małysz and Kamil Stoch. Author has analyzed articles from selected Polish newspapers which described both players and advertising campaigns with the participation of Małysz and Stoch.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest zbadanie, jak sukces sportowy zawodnika wpływa na jego wizerunek medialny oraz jak ten wizerunek przekłada się na osiągnięcia sportowca na polu reklamy i marketingu. Analiza tych prawidłowości została wykonana na przykładzie dwóch polskich skoczków narciarskich – Adama Małysza i Kamila Stocha. W tym celu autor przeanalizował artykuły z wybranych tytułów prasowych opisujące obu zawodników. Przebadane zostały również kampanie reklamowe z udziałem Małysza i Stocha. Autor starał się porównać wizerunek medialny obu skoczków oraz znaleźć elementy ich medialnej prezentacji, które są wykorzystywane w kampaniach reklamowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991 pl
dc.contributor.authorGołąb, Damianpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerLisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991 pl
dc.contributor.reviewerSłupek, Lucyna - 131939 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T15:04:10Z
dc.date.available2020-07-26T15:04:10Z
dc.date.submitted2015-07-08pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-98080-130832pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/205430
dc.languagepolpl
dc.subject.enmedia image, marketing operation, sports, Adam Małysz, Kamil Stochpl
dc.subject.plwizerunek medialny, użytkowanie marketingowe, sport, Adam Małysz, Kamil Stochpl
dc.titleWizerunek medialny i jego użytkowanie marketingowe. Analiza porównawcza Adama Małysza i Kamila Stochapl
dc.title.alternativeMedia image and its marketing operation. Comparative analysis of Adam Małysz and Kamil Stochpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The object of this thesis is the examine how the sport success of the player affects his media imege and how that image is reflected in advertising. The analysis of this problem has been done on the example of two Polish ski jumpers - Adam Małysz and Kamil Stoch. Author has analyzed articles from selected Polish newspapers which described both players and advertising campaigns with the participation of Małysz and Stoch.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest zbadanie, jak sukces sportowy zawodnika wpływa na jego wizerunek medialny oraz jak ten wizerunek przekłada się na osiągnięcia sportowca na polu reklamy i marketingu. Analiza tych prawidłowości została wykonana na przykładzie dwóch polskich skoczków narciarskich – Adama Małysza i Kamila Stocha. W tym celu autor przeanalizował artykuły z wybranych tytułów prasowych opisujące obu zawodników. Przebadane zostały również kampanie reklamowe z udziałem Małysza i Stocha. Autor starał się porównać wizerunek medialny obu skoczków oraz znaleźć elementy ich medialnej prezentacji, które są wykorzystywane w kampaniach reklamowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991
dc.contributor.authorpl
Gołąb, Damian
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991
dc.contributor.reviewerpl
Słupek, Lucyna - 131939
dc.date.accessioned
2020-07-26T15:04:10Z
dc.date.available
2020-07-26T15:04:10Z
dc.date.submittedpl
2015-07-08
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-98080-130832
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/205430
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
media image, marketing operation, sports, Adam Małysz, Kamil Stoch
dc.subject.plpl
wizerunek medialny, użytkowanie marketingowe, sport, Adam Małysz, Kamil Stoch
dc.titlepl
Wizerunek medialny i jego użytkowanie marketingowe. Analiza porównawcza Adama Małysza i Kamila Stocha
dc.title.alternativepl
Media image and its marketing operation. Comparative analysis of Adam Małysz and Kamil Stoch
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
76
Views per month
Views per city
Krakow
18
Warsaw
10
Lodz
4
Poznan
3
Wroclaw
3
Bydgoszcz
2
Gdynia
2
Lublin
2
Mogilany
2
Sofia
2

No access

No Thumbnail Available