E-commerce jako nowy kanał dystrybucji.

licenciate
dc.abstract.enThe work concerns the issue of e-commerce, that is, trading on the Internet, in the context of a new distribution channel, taking into account the interest of online shopping by Polish consumers. The work was divided into theoretical and research parts. The first part discusses the basic issues for the subject matter discussed, such as trade and its history and distribution channels. The second chapter includes the development of detailed information on the concept of e-commerce, its development and tools used. The last chapter contains an analysis of the research material collected to verify the preferences of Polish consumers.pl
dc.abstract.plPraca dotyczy zagadnienia e-commerce, czyli handlu w Internecie, w kontekście nowego kanału dystrybucji, z uwzględnieniem zainteresowania zakupami w Internecie przez polskich konsumentów. Praca została podzielona na część teoretyczną i badawczą. W pierwszej części omówione zostały podstawowe zagadnienia, jakimi są handel i jego historia oraz kanały dystrybucji. W rozdziale drugim uwzględniono opracowanie szczegółowych informacji dotyczących pojęcia e-commerce, jego rozwoju oraz wykorzystywanych narzędzi. Ostatni rozdział zawiera analizę materiału badawczego zebranego w celu weryfikacji preferencji zakupowych polskich konsumentów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorKarolczyk, Krzysztofpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T11:53:13Z
dc.date.available2020-07-27T11:53:13Z
dc.date.submitted2017-10-25pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-119334-186695pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224343
dc.languagepolpl
dc.subject.ene-commerce – enterprise – distribution channel – trade – shopping preferencespl
dc.subject.pl: e-commerce – handel – kanał dystrybucji – preferencje zakupowe – przedsiębiorstwopl
dc.titleE-commerce jako nowy kanał dystrybucji.pl
dc.title.alternativeE-commerce as a new distribution channel.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work concerns the issue of e-commerce, that is, trading on the Internet, in the context of a new distribution channel, taking into account the interest of online shopping by Polish consumers. The work was divided into theoretical and research parts. The first part discusses the basic issues for the subject matter discussed, such as trade and its history and distribution channels. The second chapter includes the development of detailed information on the concept of e-commerce, its development and tools used. The last chapter contains an analysis of the research material collected to verify the preferences of Polish consumers.
dc.abstract.plpl
Praca dotyczy zagadnienia e-commerce, czyli handlu w Internecie, w kontekście nowego kanału dystrybucji, z uwzględnieniem zainteresowania zakupami w Internecie przez polskich konsumentów. Praca została podzielona na część teoretyczną i badawczą. W pierwszej części omówione zostały podstawowe zagadnienia, jakimi są handel i jego historia oraz kanały dystrybucji. W rozdziale drugim uwzględniono opracowanie szczegółowych informacji dotyczących pojęcia e-commerce, jego rozwoju oraz wykorzystywanych narzędzi. Ostatni rozdział zawiera analizę materiału badawczego zebranego w celu weryfikacji preferencji zakupowych polskich konsumentów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Karolczyk, Krzysztof
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-27T11:53:13Z
dc.date.available
2020-07-27T11:53:13Z
dc.date.submittedpl
2017-10-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-119334-186695
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224343
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
e-commerce – enterprise – distribution channel – trade – shopping preferences
dc.subject.plpl
: e-commerce – handel – kanał dystrybucji – preferencje zakupowe – przedsiębiorstwo
dc.titlepl
E-commerce jako nowy kanał dystrybucji.
dc.title.alternativepl
E-commerce as a new distribution channel.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
292
Views per month
Views per city
Warsaw
44
Krakow
31
Lodz
25
Poznan
22
Rzeszów
18
Wroclaw
18
Gdansk
17
Katowice
6
Bartoszyce
5
Aleksandrów Łódzki
4

No access

No Thumbnail Available