Zastosowanie instrumentów komunikacji marketingowej w promocji sportu na przykładzie Jorkyball

master
dc.abstract.enSkilfully usage of promotion tools in sport marketing, can turn out crucial factor in successful reaching the goal, i.e. catching the interest of society particular sport discipline. Particularly it regards almost known disciplines, which intends to come into existence and endear their own camp followers that could train it regularly and also promote throughout their passion.An analysis of marketing promotion tools’ effectiveness had been presented in present work lead by example in one of niche sport discipline known as Jorkyball.Main point undertaken by an author was the characteristic of marketing operations related to sponsorship as well ass specific division of kinds and advertisement goals, it’s wide and all round application, also operations optimal selection while building good marketing strategy in relatively young and already developing sport discipline. There was made an analysis of promotion kinds and methods available on the market, presented different ways of building proper strategy moreover effectiveness of applied solutions was assessed. In the closing part, Krakow Jorkyball club’s marketing operations which focuses on putting on the map this discipline among way bigger number of recipients were evaluated.pl
dc.abstract.plUmiejętne wykorzystanie instrumentów promocji w marketingu sportowym, może okazać się kluczowym czynnikiem w drodze do pomyślnego osiągnięcia celu, jakim jest zainteresowanie części społeczeństwa konkretną dyscypliną sportu. W szczególności dotyczy to mało znanych dyscyplin, które chcą zaistnieć oraz pozyskać swoich sympatyków mogących ją uprawiać i propagować. W niniejszej pracy przedstawiono analizę efektywności instrumentów promocji marketingowej na przykładzie jednej z niszowych dziedzin sportu jakim jest Jorkyball.Główną kwestią podjętą przez autora była charakterystyka działań marketingowych związanych ze sponsoringiem oraz szczegółowy podział rodzajów i celów reklamy, jej szerokie i wszechstronne zastosowanie, a także optymalny dobór działań w budowie efektywnej strategii marketingowej w stosunkowo młodej i dopiero rozwijającej się dyscyplinie.Poddano analizie rodzaje i metody promocji dostępne na rynku, przedstawiono sposoby budowania skutecznej strategii oraz oceniono skuteczność stosowanych rozwiązań. W końcowej części pracy poddano ocenie działania marketingowe klubu Jorkyball w Krakowie skupiające się na spopularyzowaniu tej dyscypliny wśród większej liczby odbiorców.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBednarczyk, Małgorzata - 127272 pl
dc.contributor.authorKremel, Tomaszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.reviewerBednarczyk, Małgorzata - 127272 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T19:32:37Z
dc.date.available2020-07-26T19:32:37Z
dc.date.submitted2015-12-16pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-102564-183557pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209378
dc.languagepolpl
dc.subject.enJORKYBALL - COMMUNICATION TOOLS - MARKETING - PROMOTION - SPORT - STRATEGYpl
dc.subject.plJORKYBALL - INSTRUMENTY KOMUNIKACJI - MARKETING - PROMOCJA - SPORT - STRATEGIApl
dc.titleZastosowanie instrumentów komunikacji marketingowej w promocji sportu na przykładzie Jorkyballpl
dc.title.alternativeApplication of marketing communication tools due to sport promotion exampled with Jorkyballpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Skilfully usage of promotion tools in sport marketing, can turn out crucial factor in successful reaching the goal, i.e. catching the interest of society particular sport discipline. Particularly it regards almost known disciplines, which intends to come into existence and endear their own camp followers that could train it regularly and also promote throughout their passion.An analysis of marketing promotion tools’ effectiveness had been presented in present work lead by example in one of niche sport discipline known as Jorkyball.Main point undertaken by an author was the characteristic of marketing operations related to sponsorship as well ass specific division of kinds and advertisement goals, it’s wide and all round application, also operations optimal selection while building good marketing strategy in relatively young and already developing sport discipline. There was made an analysis of promotion kinds and methods available on the market, presented different ways of building proper strategy moreover effectiveness of applied solutions was assessed. In the closing part, Krakow Jorkyball club’s marketing operations which focuses on putting on the map this discipline among way bigger number of recipients were evaluated.
dc.abstract.plpl
Umiejętne wykorzystanie instrumentów promocji w marketingu sportowym, może okazać się kluczowym czynnikiem w drodze do pomyślnego osiągnięcia celu, jakim jest zainteresowanie części społeczeństwa konkretną dyscypliną sportu. W szczególności dotyczy to mało znanych dyscyplin, które chcą zaistnieć oraz pozyskać swoich sympatyków mogących ją uprawiać i propagować. W niniejszej pracy przedstawiono analizę efektywności instrumentów promocji marketingowej na przykładzie jednej z niszowych dziedzin sportu jakim jest Jorkyball.Główną kwestią podjętą przez autora była charakterystyka działań marketingowych związanych ze sponsoringiem oraz szczegółowy podział rodzajów i celów reklamy, jej szerokie i wszechstronne zastosowanie, a także optymalny dobór działań w budowie efektywnej strategii marketingowej w stosunkowo młodej i dopiero rozwijającej się dyscyplinie.Poddano analizie rodzaje i metody promocji dostępne na rynku, przedstawiono sposoby budowania skutecznej strategii oraz oceniono skuteczność stosowanych rozwiązań. W końcowej części pracy poddano ocenie działania marketingowe klubu Jorkyball w Krakowie skupiające się na spopularyzowaniu tej dyscypliny wśród większej liczby odbiorców.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Bednarczyk, Małgorzata - 127272
dc.contributor.authorpl
Kremel, Tomasz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.reviewerpl
Bednarczyk, Małgorzata - 127272
dc.date.accessioned
2020-07-26T19:32:37Z
dc.date.available
2020-07-26T19:32:37Z
dc.date.submittedpl
2015-12-16
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-102564-183557
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209378
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
JORKYBALL - COMMUNICATION TOOLS - MARKETING - PROMOTION - SPORT - STRATEGY
dc.subject.plpl
JORKYBALL - INSTRUMENTY KOMUNIKACJI - MARKETING - PROMOCJA - SPORT - STRATEGIA
dc.titlepl
Zastosowanie instrumentów komunikacji marketingowej w promocji sportu na przykładzie Jorkyball
dc.title.alternativepl
Application of marketing communication tools due to sport promotion exampled with Jorkyball
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
24
Views per month
Views per city
Krakow
5
Hazlach
4
Wroclaw
3
Dublin
2
Guayaquil
2
Boardman
1
Bogotá
1
Częstochowa
1
Lodz
1
Lublin
1

No access

No Thumbnail Available