Marketing w branży farmaceutycznej na przykładzie Apteki "Miła"

master
dc.abstract.enThis work is devoted to the subject of marketing and operations on the market. Shows how marketing works in the retail market and limited by law as an example of the pharmaceutical industry Pharmacies "Miła".This paper describes the issues such as the definition of marketing, functions of marketing, marketing research, marketing strategies, traditional and modern marketing concepts that will better know and understand the whole idea of marketing. In the empirical part presents the specific functioning of the pharmaceutical industry, pharmacy marketing activities and results of studies on the example of Pharmacies "Miła".pl
dc.abstract.plPoniższa praca poświęcona jest tematyce marketingu i jego funkcjonowania na rynku. Przedstawia jak funkcjonuje marketing na rynku detalicznym oraz w ograniczonej przepisami prawa branży farmaceutycznej na przykładzie Apteki „Miła”.W pracy opisane zostały takie zagadnienia jak definicja marketingu, funkcje marketingu, badania marketingowe, strategie marketingowe, tradycyjne i nowoczesne koncepcje marketingu, które pozwolą lepiej poznać i zrozumieć całą ideę marketingu. W części empirycznej przedstawiono specyfikę funkcjonowania branży farmaceutycznej, działania marketingowe w aptece i rezultaty badań na przykładzie Apteki „Miła”.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorZawada, Justynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMiklaszewska, Ewa - 130599 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T12:11:41Z
dc.date.available2020-07-24T12:11:41Z
dc.date.submitted2012-10-25pl
dc.fieldofstudyhandel i marketingpl
dc.identifier.apddiploma-70812-84475pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/183918
dc.languagepolpl
dc.subject.enMarketing+ Promotion+ Merchandisingpl
dc.subject.plMarketing+ Promocja+ Merchandisingpl
dc.titleMarketing w branży farmaceutycznej na przykładzie Apteki "Miła"pl
dc.title.alternativeMarketing of the pharmaceutical industry on the example of the Chemist „Miła”pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This work is devoted to the subject of marketing and operations on the market. Shows how marketing works in the retail market and limited by law as an example of the pharmaceutical industry Pharmacies "Miła".This paper describes the issues such as the definition of marketing, functions of marketing, marketing research, marketing strategies, traditional and modern marketing concepts that will better know and understand the whole idea of marketing. In the empirical part presents the specific functioning of the pharmaceutical industry, pharmacy marketing activities and results of studies on the example of Pharmacies "Miła".
dc.abstract.plpl
Poniższa praca poświęcona jest tematyce marketingu i jego funkcjonowania na rynku. Przedstawia jak funkcjonuje marketing na rynku detalicznym oraz w ograniczonej przepisami prawa branży farmaceutycznej na przykładzie Apteki „Miła”.W pracy opisane zostały takie zagadnienia jak definicja marketingu, funkcje marketingu, badania marketingowe, strategie marketingowe, tradycyjne i nowoczesne koncepcje marketingu, które pozwolą lepiej poznać i zrozumieć całą ideę marketingu. W części empirycznej przedstawiono specyfikę funkcjonowania branży farmaceutycznej, działania marketingowe w aptece i rezultaty badań na przykładzie Apteki „Miła”.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Zawada, Justyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Miklaszewska, Ewa - 130599
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-24T12:11:41Z
dc.date.available
2020-07-24T12:11:41Z
dc.date.submittedpl
2012-10-25
dc.fieldofstudypl
handel i marketing
dc.identifier.apdpl
diploma-70812-84475
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/183918
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Marketing+ Promotion+ Merchandising
dc.subject.plpl
Marketing+ Promocja+ Merchandising
dc.titlepl
Marketing w branży farmaceutycznej na przykładzie Apteki "Miła"
dc.title.alternativepl
Marketing of the pharmaceutical industry on the example of the Chemist „Miła”
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available