Warunki skuteczności kampanii społecznych adresowanych do studentów na przykładzie akcji promocyjnej Krewniacy oraz działań organizacji studenckiej AIESEC

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this study is to test and define the effectiveness of social campaign, especialy two of them – “Krewniacy” and promotion of the membership in international student organization AIESEC. To describe the main role of social campaign there are definitions from social marketing field. The scientific literature was used to create efficiency factors of promotion tools and advertising of social campaign. The main element of evaluation was the result of a survey of students from universities in Cracow. The study involved 30 people. The conclusions were formulated on the basis of the survey and interview participants in the free response.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest zbadanie i określenie warunków skuteczności kampanii społecznych – „Krewniacy” oraz promocji członkostwa w międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC. By w pełni określić rolę i znaczenie kampanii społecznej przedstawione zostały definicje z zakresu marketingu społecznego. Posiłkując się literaturą naukową określone zostały czynniki skuteczności elementów reklamy i promocji wchodzących w skład kampanii społecznej. Głównym elementem oceny były jednak wyniki ankiety przeprowadzonej wśród studentów krakowskich uczelni, którzy odpowiadali na pytania związane z powyższymi kampaniami społecznymi. W badaniu wzięło udział sześćdziesięciu uczestników. Wnioski sformułowane zostały na podstawie przeprowadzonej ankiety oraz odpowiedzi uczestników wywiadu swobodnego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorBaran, Grzegorz - 143662 pl
dc.contributor.authorPietrzyk, Dominikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBujak, Kazimierz - 127472 pl
dc.contributor.reviewerBaran, Grzegorz - 143662 pl
dc.date.accessioned2020-07-23T23:39:44Z
dc.date.available2020-07-23T23:39:44Z
dc.date.submitted2012-06-29pl
dc.fieldofstudyzarządzanie organizacjami publicznymi i obywatelskimipl
dc.identifier.apddiploma-65380-117313pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/178896
dc.languagepolpl
dc.subject.enAIESEC - EFFECTIVENES OF SOCIAL CAMPAIGN - KREWNIACY - SOCIAL MARKETING - SOCIAL CAMPAIGNpl
dc.subject.plAIESEC - KAMPANIA SPOŁECZNA - KREWNIACY - MARKETING SPOŁECZNY - SKUTECZNOŚĆ KAMPANII SPOŁECZNYCHpl
dc.titleWarunki skuteczności kampanii społecznych adresowanych do studentów na przykładzie akcji promocyjnej Krewniacy oraz działań organizacji studenckiej AIESECpl
dc.title.alternativeConditions of social campaign's effectiveness addressed to students based on example of "Krewniacy" and AIESEC.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this study is to test and define the effectiveness of social campaign, especialy two of them – “Krewniacy” and promotion of the membership in international student organization AIESEC. To describe the main role of social campaign there are definitions from social marketing field. The scientific literature was used to create efficiency factors of promotion tools and advertising of social campaign. The main element of evaluation was the result of a survey of students from universities in Cracow. The study involved 30 people. The conclusions were formulated on the basis of the survey and interview participants in the free response.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest zbadanie i określenie warunków skuteczności kampanii społecznych – „Krewniacy” oraz promocji członkostwa w międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC. By w pełni określić rolę i znaczenie kampanii społecznej przedstawione zostały definicje z zakresu marketingu społecznego. Posiłkując się literaturą naukową określone zostały czynniki skuteczności elementów reklamy i promocji wchodzących w skład kampanii społecznej. Głównym elementem oceny były jednak wyniki ankiety przeprowadzonej wśród studentów krakowskich uczelni, którzy odpowiadali na pytania związane z powyższymi kampaniami społecznymi. W badaniu wzięło udział sześćdziesięciu uczestników. Wnioski sformułowane zostały na podstawie przeprowadzonej ankiety oraz odpowiedzi uczestników wywiadu swobodnego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Baran, Grzegorz - 143662
dc.contributor.authorpl
Pietrzyk, Dominika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bujak, Kazimierz - 127472
dc.contributor.reviewerpl
Baran, Grzegorz - 143662
dc.date.accessioned
2020-07-23T23:39:44Z
dc.date.available
2020-07-23T23:39:44Z
dc.date.submittedpl
2012-06-29
dc.fieldofstudypl
zarządzanie organizacjami publicznymi i obywatelskimi
dc.identifier.apdpl
diploma-65380-117313
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/178896
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
AIESEC - EFFECTIVENES OF SOCIAL CAMPAIGN - KREWNIACY - SOCIAL MARKETING - SOCIAL CAMPAIGN
dc.subject.plpl
AIESEC - KAMPANIA SPOŁECZNA - KREWNIACY - MARKETING SPOŁECZNY - SKUTECZNOŚĆ KAMPANII SPOŁECZNYCH
dc.titlepl
Warunki skuteczności kampanii społecznych adresowanych do studentów na przykładzie akcji promocyjnej Krewniacy oraz działań organizacji studenckiej AIESEC
dc.title.alternativepl
Conditions of social campaign's effectiveness addressed to students based on example of "Krewniacy" and AIESEC.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
18
Views per month
Views per city
Warsaw
4
Krakow
3
Dublin
2
Wroclaw
2
Andrespol
1
Boardman
1
Gdansk
1
Gostynin
1
Olsztyn
1
Szczecin
1

No access

No Thumbnail Available