Społeczna odpowiedzialność biznesu jako część marketingu w przedsiębiorstwach kosmetycznych

licenciate
dc.abstract.enThis paper tries to show the essence of corporate social responsibility as a part of marketing, referring to the cosmetics industry. The work has three chapters, where the theoretical part attempts to define CSR and show the instruments of its implementation. The second chapter focuses on the role of CSR in marketing activities, presents the importance of shaping the company's image and value marketing on the example of the Rossmann study. The research part shows the methodology and analysis of a survey aimed at potential customers of cosmetics companies. The paper proves that marketing activities aimed at corporate social responsibility can positively influence the image and increase trust among consumers and their further purchase decisions.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy starano się ukazać istotę społecznej odpowiedzialności biznesu jako części marketingu, odnosząc się do branży kosmetycznej. Praca składa się z trzech rozdziałów, gdzie w części teoretycznej podjęto próbę zdefiniowania CSR oraz ukazania instrumentów jej realizacji. W drugim rozdziale skoncentrowano się na roli CSR w działaniach marketingowych, przedstawiono znaczenie kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa oraz marketing wartości na przykładzie studium Rossmanna. W części badawczej zaprezentowano metodykę i analizę badania ankietowego skierowanego do potencjalnych klientów przedsiębiorstw kosmetycznych. W pracy dowodzi się, że działania marketingowe ukierunkowane na społeczną odpowiedzialność biznesu mogą korzystnie wpłynąć na wizerunek i wzrost zaufania wśród konsumentów oraz na ich dalsze decyzje zakupowe.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorTeczke, Maciejpl
dc.contributor.authorKusal, Monikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerTeczke, Maciejpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.date.accessioned2023-07-11T22:38:19Z
dc.date.available2023-07-11T22:38:19Z
dc.date.submitted2023-07-11pl
dc.fieldofstudyzarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-168837-261471pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315818
dc.languagepolpl
dc.subject.encorporate social responsibility – cosmetic companies – purchasing decisions – Rossmann – vege productspl
dc.subject.pldecyzje zakupowe – firmy kosmetyczne – produkty vege – Rossmann - Społeczna odpowiedzialność biznesupl
dc.titleSpołeczna odpowiedzialność biznesu jako część marketingu w przedsiębiorstwach kosmetycznychpl
dc.title.alternativeCorporate social responsibility as part of marketing in cosmetics companiespl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This paper tries to show the essence of corporate social responsibility as a part of marketing, referring to the cosmetics industry. The work has three chapters, where the theoretical part attempts to define CSR and show the instruments of its implementation. The second chapter focuses on the role of CSR in marketing activities, presents the importance of shaping the company's image and value marketing on the example of the Rossmann study. The research part shows the methodology and analysis of a survey aimed at potential customers of cosmetics companies. The paper proves that marketing activities aimed at corporate social responsibility can positively influence the image and increase trust among consumers and their further purchase decisions.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy starano się ukazać istotę społecznej odpowiedzialności biznesu jako części marketingu, odnosząc się do branży kosmetycznej. Praca składa się z trzech rozdziałów, gdzie w części teoretycznej podjęto próbę zdefiniowania CSR oraz ukazania instrumentów jej realizacji. W drugim rozdziale skoncentrowano się na roli CSR w działaniach marketingowych, przedstawiono znaczenie kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa oraz marketing wartości na przykładzie studium Rossmanna. W części badawczej zaprezentowano metodykę i analizę badania ankietowego skierowanego do potencjalnych klientów przedsiębiorstw kosmetycznych. W pracy dowodzi się, że działania marketingowe ukierunkowane na społeczną odpowiedzialność biznesu mogą korzystnie wpłynąć na wizerunek i wzrost zaufania wśród konsumentów oraz na ich dalsze decyzje zakupowe.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Teczke, Maciej
dc.contributor.authorpl
Kusal, Monika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Teczke, Maciej
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.date.accessioned
2023-07-11T22:38:19Z
dc.date.available
2023-07-11T22:38:19Z
dc.date.submittedpl
2023-07-11
dc.fieldofstudypl
zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-168837-261471
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315818
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
corporate social responsibility – cosmetic companies – purchasing decisions – Rossmann – vege products
dc.subject.plpl
decyzje zakupowe – firmy kosmetyczne – produkty vege – Rossmann - Społeczna odpowiedzialność biznesu
dc.titlepl
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako część marketingu w przedsiębiorstwach kosmetycznych
dc.title.alternativepl
Corporate social responsibility as part of marketing in cosmetics companies
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
48
Views per month
Views per city
Krakow
11
Warsaw
9
Wroclaw
6
Tarnowskie Góry
5
Poznan
3
Lodz
2
Bydgoszcz
1
Dąbrowa Górnicza
1
Katowice
1
Kielce
1

No access

No Thumbnail Available