Marketing terytorialny na przykładzie promocji miasta i gminy Skawina.

master
dc.abstract.enThe subject of the work is territorial marketing on the example of promotion of the city and commune of Skawina. Chapter I presents issues related to territorial marketing, while Chapter II introduces the issue of promotion, which is part of marketing communication and promotional instruments. The entirety of chapters I and II is supported by rich references to literature. Chapter III covers the characteristics of the commune and its promotional activities. The research goal is hypotheses, which were confirmed during tests. The main research problem undertaken in this work is to examine the impact of promotional activities on the satisfaction of the residents of Skawina Commune. The conducted research confirmed that 87% of the inhabitants are satisfied with life in the city and the commune of Skawina and the promotional activities conducted by the commune are perceived as effective.pl
dc.abstract.plTematem pracy jest marketing terytorialny na przykładzie promocji miasta i gminy Skawina. Rozdział I przedstawia zagadnienia związane z marketingiem terytorialnym, natomiast rozdział II przybliża kwestię promocji, która jest częścią komunikacji marketingowej i instrumentów promocyjnych. Całość rozdziału I i II poparta jest bogatymi odniesieniami do literatury. Rozdział III obejmuje charakterystykę gminy oraz jej działania promocyjne. Zasadniczym problemem badawczym podjętym w niniejszej pracy jest zbadanie wpływu działań promocyjnych na zadowolenie mieszkańców Gminy Skawina. Przeprowadzone badania potwierdziły, iż 87% mieszkańców jest zadowolonych z życia w mieście i gminie Skawina oaz działania promocyjne prowadzone przez Gminę postrzegane są jako skuteczne.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWziątek-Staśko, Annapl
dc.contributor.authorMadej, Edytapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWziątek-Staśko, Annapl
dc.contributor.reviewerStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T22:57:13Z
dc.date.available2020-07-27T22:57:13Z
dc.date.submitted2019-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-131400-251210pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234154
dc.languagepolpl
dc.subject.encommunity – marketing – promotion – territory – unitpl
dc.subject.plgmina – jednostka – marketing – promocja – terytoriumpl
dc.titleMarketing terytorialny na przykładzie promocji miasta i gminy Skawina.pl
dc.title.alternativeTerritorial marketing on the example of promotion of the city and commune of Skawina.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of the work is territorial marketing on the example of promotion of the city and commune of Skawina. Chapter I presents issues related to territorial marketing, while Chapter II introduces the issue of promotion, which is part of marketing communication and promotional instruments. The entirety of chapters I and II is supported by rich references to literature. Chapter III covers the characteristics of the commune and its promotional activities. The research goal is hypotheses, which were confirmed during tests. The main research problem undertaken in this work is to examine the impact of promotional activities on the satisfaction of the residents of Skawina Commune. The conducted research confirmed that 87% of the inhabitants are satisfied with life in the city and the commune of Skawina and the promotional activities conducted by the commune are perceived as effective.
dc.abstract.plpl
Tematem pracy jest marketing terytorialny na przykładzie promocji miasta i gminy Skawina. Rozdział I przedstawia zagadnienia związane z marketingiem terytorialnym, natomiast rozdział II przybliża kwestię promocji, która jest częścią komunikacji marketingowej i instrumentów promocyjnych. Całość rozdziału I i II poparta jest bogatymi odniesieniami do literatury. Rozdział III obejmuje charakterystykę gminy oraz jej działania promocyjne. Zasadniczym problemem badawczym podjętym w niniejszej pracy jest zbadanie wpływu działań promocyjnych na zadowolenie mieszkańców Gminy Skawina. Przeprowadzone badania potwierdziły, iż 87% mieszkańców jest zadowolonych z życia w mieście i gminie Skawina oaz działania promocyjne prowadzone przez Gminę postrzegane są jako skuteczne.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Wziątek-Staśko, Anna
dc.contributor.authorpl
Madej, Edyta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wziątek-Staśko, Anna
dc.contributor.reviewerpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.date.accessioned
2020-07-27T22:57:13Z
dc.date.available
2020-07-27T22:57:13Z
dc.date.submittedpl
2019-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-131400-251210
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234154
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
community – marketing – promotion – territory – unit
dc.subject.plpl
gmina – jednostka – marketing – promocja – terytorium
dc.titlepl
Marketing terytorialny na przykładzie promocji miasta i gminy Skawina.
dc.title.alternativepl
Territorial marketing on the example of promotion of the city and commune of Skawina.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
45
Views per month
Views per city
Warsaw
5
Vienna
3
Gdansk
2
Katowice
2
Krakow
2
Olsztyn
2
Ostrzeszow
2
Poznan
2
Somianka
2
Wroclaw
2

No access

No Thumbnail Available