Budowanie wizerunku marki z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie firmy sfmeble.pl

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this study was to present social media and methods of using them in order to build a brand. The subject was taken due to increasing meaning of social media in current marketing. The first two chapters were based on the available management and marketing literature. They explain the concept of the brand and the tools offered by the Internet, which can be used in corporate image campaigns. In the last chapter, the conclusions are drawn from a case study- marketing activities of sfmeble.pl, showing the impact of social media on building the brand image.pl
dc.abstract.plCelem pracy było przedstawienie mediów społecznościowych i sposobu ich wykorzystywania, w celu kształtowania wizerunku marki. Temat ten został podjęty ze względu na rosnące znaczenie social media we współczesnym marketingu. Pierwsze dwa rozdziały pracy zostały przygotowane w oparciu o dostępną literaturę z zakresu zarządzania i marketingu. Przybliżają one pojęcie marki oraz narzędzi oferowanych przez Internet, które można wykorzystać w kampaniach wizerunkowych przedsiębiorstw. W ostatnim rozdziale, za pomocą metody badawczej, jaką jest studium przypadku, zaprezentowano działania marketingowe firmy sfmeble.pl, obrazujące wpływ mediów społecznościowych na kształtowanie wizerunku marki.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.authorDrobniak, Dominikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T00:30:03Z
dc.date.available2020-07-27T00:30:03Z
dc.date.submitted2016-07-05pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-107740-177470pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213998
dc.languagepolpl
dc.subject.ensocial media - brand - image - Internet marketingpl
dc.subject.plmedia społecznościowe – social media – marka – wizerunek – marketing internetowypl
dc.titleBudowanie wizerunku marki z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie firmy sfmeble.plpl
dc.title.alternativeBuilding a brand using social media illustrated with an example of sfmeble.plpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this study was to present social media and methods of using them in order to build a brand. The subject was taken due to increasing meaning of social media in current marketing. The first two chapters were based on the available management and marketing literature. They explain the concept of the brand and the tools offered by the Internet, which can be used in corporate image campaigns. In the last chapter, the conclusions are drawn from a case study- marketing activities of sfmeble.pl, showing the impact of social media on building the brand image.
dc.abstract.plpl
Celem pracy było przedstawienie mediów społecznościowych i sposobu ich wykorzystywania, w celu kształtowania wizerunku marki. Temat ten został podjęty ze względu na rosnące znaczenie social media we współczesnym marketingu. Pierwsze dwa rozdziały pracy zostały przygotowane w oparciu o dostępną literaturę z zakresu zarządzania i marketingu. Przybliżają one pojęcie marki oraz narzędzi oferowanych przez Internet, które można wykorzystać w kampaniach wizerunkowych przedsiębiorstw. W ostatnim rozdziale, za pomocą metody badawczej, jaką jest studium przypadku, zaprezentowano działania marketingowe firmy sfmeble.pl, obrazujące wpływ mediów społecznościowych na kształtowanie wizerunku marki.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.authorpl
Drobniak, Dominika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2020-07-27T00:30:03Z
dc.date.available
2020-07-27T00:30:03Z
dc.date.submittedpl
2016-07-05
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-107740-177470
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213998
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
social media - brand - image - Internet marketing
dc.subject.plpl
media społecznościowe – social media – marka – wizerunek – marketing internetowy
dc.titlepl
Budowanie wizerunku marki z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie firmy sfmeble.pl
dc.title.alternativepl
Building a brand using social media illustrated with an example of sfmeble.pl
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available