Portale społecznościowe jako narzędzie internetowego public relations partii politycznych, na przykładzie oficjalnych profili PO i PiS na Facebooku.

master
dc.abstract.enThe thesis was aimed to study the implementation of new technologies into political communication process. The author distinguished the concept of political communication from related fields (political marketing, political public relations) and indicated the role of the Internet in the process. The main aim of the thesis was the evaluation of the role and the effectiveness of social networking websites as the e-PR tool of PO and PiS.pl
dc.abstract.otherCelem pracy było zbadanie implementacji nowych technologii do procesu komunikowania politycznego. W części teoretycznej rozróżniono pojęcie komunikowania politycznego od dziedzin pokrewnych (marketing polityczny, polityczne public relations) oraz wskazano na rolę Internetu w tym procesie. Głównym celem pracy była ocena roli oraz skuteczności portali społecznościowych jako narzędzia internetowego public relations PO i PiS.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorHess, Agnieszka - 128316 pl
dc.contributor.authorWojtas, Sylwiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSasińska-Klas, Teresa - 131806 pl
dc.contributor.reviewerHess, Agnieszka - 128316 pl
dc.date.accessioned2020-07-14T21:02:29Z
dc.date.available2020-07-14T21:02:29Z
dc.date.submitted2011-07-05pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-56644-63343pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/171057
dc.subject.enpolitical public relations, political marketing, new media, social network websites, e-PRpl
dc.subject.otherpolityczne public relations, marketing polityczny, nowe media, portale społecznościowe, e-PRpl
dc.titlePortale społecznościowe jako narzędzie internetowego public relations partii politycznych, na przykładzie oficjalnych profili PO i PiS na Facebooku.pl
dc.title.alternativeSocial network websites as the political parties e-PR tool. Based on official Facebook fanpages of PO and PiS.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis was aimed to study the implementation of new technologies into political communication process. The author distinguished the concept of political communication from related fields (political marketing, political public relations) and indicated the role of the Internet in the process. The main aim of the thesis was the evaluation of the role and the effectiveness of social networking websites as the e-PR tool of PO and PiS.
dc.abstract.otherpl
Celem pracy było zbadanie implementacji nowych technologii do procesu komunikowania politycznego. W części teoretycznej rozróżniono pojęcie komunikowania politycznego od dziedzin pokrewnych (marketing polityczny, polityczne public relations) oraz wskazano na rolę Internetu w tym procesie. Głównym celem pracy była ocena roli oraz skuteczności portali społecznościowych jako narzędzia internetowego public relations PO i PiS.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Hess, Agnieszka - 128316
dc.contributor.authorpl
Wojtas, Sylwia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Sasińska-Klas, Teresa - 131806
dc.contributor.reviewerpl
Hess, Agnieszka - 128316
dc.date.accessioned
2020-07-14T21:02:29Z
dc.date.available
2020-07-14T21:02:29Z
dc.date.submittedpl
2011-07-05
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-56644-63343
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/171057
dc.subject.enpl
political public relations, political marketing, new media, social network websites, e-PR
dc.subject.otherpl
polityczne public relations, marketing polityczny, nowe media, portale społecznościowe, e-PR
dc.titlepl
Portale społecznościowe jako narzędzie internetowego public relations partii politycznych, na przykładzie oficjalnych profili PO i PiS na Facebooku.
dc.title.alternativepl
Social network websites as the political parties e-PR tool. Based on official Facebook fanpages of PO and PiS.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
19
Views per month
Views per city
Warsaw
4
Wroclaw
3
Jaworzno
2
Budapest
1
Colindale
1
Dublin
1
Krakow
1
Rzeszów
1
Szczecin
1
Topólka
1

No access

No Thumbnail Available