Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych firm kosmetycznych
Creating a brand image in social media on the example of selected cosmetic companies
KREOWANIE WIZERUNKU - MARKA - MARKETING - MARKI KOSMETYCZNE - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
BRAND - COSMETIC BRANDS - IMAGE CREATION - MARKETING - SOCIAL MEDIA
Celem niniejszej pracy magisterskiej jest przedstawienie oraz analiza wpływu mediów społecznościowych na kreowanie marki w branży kosmetycznej.Praca omawia zagadnienie kreowania wizerunku marki w mediach społecznościowych na podstawie analizy działań dwóch wybranych firm kosmetycznych. W pracy wybrano metodę badawczą jaką jest analiza zawartości treści oraz postawiono tezę badawczą. Praca składa się z pięciu rozdziałów, z których pierwszy zawiera informacje dotyczące zjawiska marki. Rozdział drugi omawia Internet Web 2.0, z szczególnym naciskiem na media społecznościowe oraz zagadnienia marketingu. Rozdział trzeci opisuje metodę badawczą, pytania badawcze oraz założoną tezę badawczą. Czwarty rozdział zawiera analizę zawartości treści, określając działalność firm Bielenda i BodyBoom w mediach społecznościowych. Piąty rozdział zawiera analizę SWOT działań marek w mediach społecznościowych.
The work discusses the issue of creating a brand image in social media on the basis of an analysis of the activities of two selected cosmetic companies. In the work, a research method was selected, which is the content analysis, and a research thesis was formulated. The work consists of five chapters, the first of which contains information on the brand phenomenon. The second chapter discusses Internet Web 2.0, with particular emphasis on social media and marketing issues. The third chapter describes the research method, research questions and the assumed research thesis. The fourth chapter examines the content of the content, outlining the activities of Bielenda and BodyBoom on social media. The fifth chapter contains a SWOT analysis of brands' activities in social media.
dc.abstract.en | The work discusses the issue of creating a brand image in social media on the basis of an analysis of the activities of two selected cosmetic companies. In the work, a research method was selected, which is the content analysis, and a research thesis was formulated. The work consists of five chapters, the first of which contains information on the brand phenomenon. The second chapter discusses Internet Web 2.0, with particular emphasis on social media and marketing issues. The third chapter describes the research method, research questions and the assumed research thesis. The fourth chapter examines the content of the content, outlining the activities of Bielenda and BodyBoom on social media. The fifth chapter contains a SWOT analysis of brands' activities in social media. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy magisterskiej jest przedstawienie oraz analiza wpływu mediów społecznościowych na kreowanie marki w branży kosmetycznej.Praca omawia zagadnienie kreowania wizerunku marki w mediach społecznościowych na podstawie analizy działań dwóch wybranych firm kosmetycznych. W pracy wybrano metodę badawczą jaką jest analiza zawartości treści oraz postawiono tezę badawczą. Praca składa się z pięciu rozdziałów, z których pierwszy zawiera informacje dotyczące zjawiska marki. Rozdział drugi omawia Internet Web 2.0, z szczególnym naciskiem na media społecznościowe oraz zagadnienia marketingu. Rozdział trzeci opisuje metodę badawczą, pytania badawcze oraz założoną tezę badawczą. Czwarty rozdział zawiera analizę zawartości treści, określając działalność firm Bielenda i BodyBoom w mediach społecznościowych. Piąty rozdział zawiera analizę SWOT działań marek w mediach społecznościowych. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.contributor.author | Kowalska, Aneta | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.contributor.reviewer | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.date.accessioned | 2023-07-12T21:34:17Z | |
dc.date.available | 2023-07-12T21:34:17Z | |
dc.date.submitted | 2023-07-11 | pl |
dc.fieldofstudy | media społecznościowe w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-158313-287823 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315938 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | BRAND - COSMETIC BRANDS - IMAGE CREATION - MARKETING - SOCIAL MEDIA | pl |
dc.subject.pl | KREOWANIE WIZERUNKU - MARKA - MARKETING - MARKI KOSMETYCZNE - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE | pl |
dc.title | Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych firm kosmetycznych | pl |
dc.title.alternative | Creating a brand image in social media on the example of selected cosmetic companies | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |