Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych firm kosmetycznych

master
dc.abstract.enThe work discusses the issue of creating a brand image in social media on the basis of an analysis of the activities of two selected cosmetic companies. In the work, a research method was selected, which is the content analysis, and a research thesis was formulated. The work consists of five chapters, the first of which contains information on the brand phenomenon. The second chapter discusses Internet Web 2.0, with particular emphasis on social media and marketing issues. The third chapter describes the research method, research questions and the assumed research thesis. The fourth chapter examines the content of the content, outlining the activities of Bielenda and BodyBoom on social media. The fifth chapter contains a SWOT analysis of brands' activities in social media.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy magisterskiej jest przedstawienie oraz analiza wpływu mediów społecznościowych na kreowanie marki w branży kosmetycznej.Praca omawia zagadnienie kreowania wizerunku marki w mediach społecznościowych na podstawie analizy działań dwóch wybranych firm kosmetycznych. W pracy wybrano metodę badawczą jaką jest analiza zawartości treści oraz postawiono tezę badawczą. Praca składa się z pięciu rozdziałów, z których pierwszy zawiera informacje dotyczące zjawiska marki. Rozdział drugi omawia Internet Web 2.0, z szczególnym naciskiem na media społecznościowe oraz zagadnienia marketingu. Rozdział trzeci opisuje metodę badawczą, pytania badawcze oraz założoną tezę badawczą. Czwarty rozdział zawiera analizę zawartości treści, określając działalność firm Bielenda i BodyBoom w mediach społecznościowych. Piąty rozdział zawiera analizę SWOT działań marek w mediach społecznościowych.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.authorKowalska, Anetapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2023-07-12T21:34:17Z
dc.date.available2023-07-12T21:34:17Z
dc.date.submitted2023-07-11pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-158313-287823pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315938
dc.languagepolpl
dc.subject.enBRAND - COSMETIC BRANDS - IMAGE CREATION - MARKETING - SOCIAL MEDIApl
dc.subject.plKREOWANIE WIZERUNKU - MARKA - MARKETING - MARKI KOSMETYCZNE - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWEpl
dc.titleKreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych firm kosmetycznychpl
dc.title.alternativeCreating a brand image in social media on the example of selected cosmetic companiespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work discusses the issue of creating a brand image in social media on the basis of an analysis of the activities of two selected cosmetic companies. In the work, a research method was selected, which is the content analysis, and a research thesis was formulated. The work consists of five chapters, the first of which contains information on the brand phenomenon. The second chapter discusses Internet Web 2.0, with particular emphasis on social media and marketing issues. The third chapter describes the research method, research questions and the assumed research thesis. The fourth chapter examines the content of the content, outlining the activities of Bielenda and BodyBoom on social media. The fifth chapter contains a SWOT analysis of brands' activities in social media.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy magisterskiej jest przedstawienie oraz analiza wpływu mediów społecznościowych na kreowanie marki w branży kosmetycznej.Praca omawia zagadnienie kreowania wizerunku marki w mediach społecznościowych na podstawie analizy działań dwóch wybranych firm kosmetycznych. W pracy wybrano metodę badawczą jaką jest analiza zawartości treści oraz postawiono tezę badawczą. Praca składa się z pięciu rozdziałów, z których pierwszy zawiera informacje dotyczące zjawiska marki. Rozdział drugi omawia Internet Web 2.0, z szczególnym naciskiem na media społecznościowe oraz zagadnienia marketingu. Rozdział trzeci opisuje metodę badawczą, pytania badawcze oraz założoną tezę badawczą. Czwarty rozdział zawiera analizę zawartości treści, określając działalność firm Bielenda i BodyBoom w mediach społecznościowych. Piąty rozdział zawiera analizę SWOT działań marek w mediach społecznościowych.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.authorpl
Kowalska, Aneta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2023-07-12T21:34:17Z
dc.date.available
2023-07-12T21:34:17Z
dc.date.submittedpl
2023-07-11
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-158313-287823
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315938
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BRAND - COSMETIC BRANDS - IMAGE CREATION - MARKETING - SOCIAL MEDIA
dc.subject.plpl
KREOWANIE WIZERUNKU - MARKA - MARKETING - MARKI KOSMETYCZNE - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
dc.titlepl
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych firm kosmetycznych
dc.title.alternativepl
Creating a brand image in social media on the example of selected cosmetic companies
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
150
Views per month
Views per city
Warsaw
48
Wroclaw
11
Poznan
10
Krakow
8
Radom
7
Bialystok
6
Szczecin
4
Lublin
3
Milton Keynes
3
Dąbrowa Górnicza
2

No access

No Thumbnail Available
Collections