Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Zarządzanie Talentami jako strategia rozwoju pracowników na przykładzie banku detalicznego
Talent Management as an employee development strategy as exemplified in a retail bank
kompetencje – rozwój – strategie - Talent – zarządzanie Talentami
competencies – development – strategies – Talent - Talent Management
W niniejszej pracy skoncentrowano się głównie na tematyce dwóch strategii doskonalenia pracowników. Pierwsze podejście, które zawiera w sobie koncepcję zarządzania Talentami skupia się na wzmacnianiu mocnych stron pracowników. Drugie natomiast jest związane z wypełnianiem luk kompetencyjnych zatrudnionych. Wskazano również ograniczenia wymienionych strategii. W pracy przedstawiano również pojęcie kompetencji, Talentu i ich klasyfikacje. Omówiono Identity Mapping™ oraz nowoczesne systemy wykorzystywane w zarządzaniu Talentami. Pokazano korzyści, zagrożenia i bariery ze stosowania modelu zarządzania Talentami. Dokonano krótkiego przeglądu sektora bankowego oraz nawiązano do historii i struktury zatrudnienia jednego banku detalicznego. Zdefiniowano tam profil lidera oraz opisano i oceniono program - zarządzania Talentami stosowany w tej organizacji.
In this thesis, the focus is on two strategies that aim at the development of competencies among employees. The first approach, which includes the concept of Talent Management concentrates on the employee strengths. The second approach is connected with the areas of the weakest performance of employees. The limitations of the above mentioned strategies are also named. This paper introduces the notion of competence, Talent and their classifications. It also discusses Identity Mapping™ and modern systems of Talent Management including its benefits, dangers and limitations. The banking sector is briefly reviewed and related to the hiring records of one of the banks and the record bank were related to. Moreover, the profile of a leader is defined and the Talent Management scheme used in that bank are described and evaluated.
dc.abstract.en | In this thesis, the focus is on two strategies that aim at the development of competencies among employees. The first approach, which includes the concept of Talent Management concentrates on the employee strengths. The second approach is connected with the areas of the weakest performance of employees. The limitations of the above mentioned strategies are also named. This paper introduces the notion of competence, Talent and their classifications. It also discusses Identity Mapping™ and modern systems of Talent Management including its benefits, dangers and limitations. The banking sector is briefly reviewed and related to the hiring records of one of the banks and the record bank were related to. Moreover, the profile of a leader is defined and the Talent Management scheme used in that bank are described and evaluated. | pl |
dc.abstract.pl | W niniejszej pracy skoncentrowano się głównie na tematyce dwóch strategii doskonalenia pracowników. Pierwsze podejście, które zawiera w sobie koncepcję zarządzania Talentami skupia się na wzmacnianiu mocnych stron pracowników. Drugie natomiast jest związane z wypełnianiem luk kompetencyjnych zatrudnionych. Wskazano również ograniczenia wymienionych strategii. W pracy przedstawiano również pojęcie kompetencji, Talentu i ich klasyfikacje. Omówiono Identity Mapping™ oraz nowoczesne systemy wykorzystywane w zarządzaniu Talentami. Pokazano korzyści, zagrożenia i bariery ze stosowania modelu zarządzania Talentami. Dokonano krótkiego przeglądu sektora bankowego oraz nawiązano do historii i struktury zatrudnienia jednego banku detalicznego. Zdefiniowano tam profil lidera oraz opisano i oceniono program - zarządzania Talentami stosowany w tej organizacji. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.contributor.author | Pogodzińska, Karolina | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Marcinkowski, Aleksander - 130320 | pl |
dc.contributor.reviewer | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-14T21:05:54Z | |
dc.date.available | 2020-07-14T21:05:54Z | |
dc.date.submitted | 2011-06-29 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie firmą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-56699-79686 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/171110 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | competencies – development – strategies – Talent - Talent Management | pl |
dc.subject.pl | kompetencje – rozwój – strategie - Talent – zarządzanie Talentami | pl |
dc.title | Zarządzanie Talentami jako strategia rozwoju pracowników na przykładzie banku detalicznego | pl |
dc.title.alternative | Talent Management as an employee development strategy as exemplified in a retail bank | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |