VLOG JAKO ORGANIZACJA MEDIALNA NA PRZYKŁADZIE 20M2 ŁUKASZA ORAZ MAX TV

master
dc.abstract.enThe main subject of thesis is analysis Vlogs particular features and opportunities based on two youtube shows: 22m2 and MaxTV. The aim of thesis was to show the opportunities given by social media for everyone to build their own media content which includes basic media competences and new technology knowledge. Thesis is divided into two parts. First part was to describe basic terms related to media, social 20Mmedia and media organization. Second part includes methodology, description of two vlogs the thesis is based on and general conclusions. Thesis is the set of reflections about capabilities given by social media and internet and how its improve career development.pl
dc.abstract.plGłównym przedmiotem pracy jest analiza cech charakterystycznych dla Videoblogów oraz ukazanie ich możliwości na przykładzie dwóch programów 22m2 oraz Max TV. Studium to ma pokazać, że dzięki social mediom każdy ma szansę stworzyć swój content medialny posiadając podstawowe kompetencje medialne oraz podstawową znajomość nowych technologii. Pracę podzielono na dwie części. W pierwszej części opisano podstawowe terminy związane z mediami, social mediami oraz organizacją medialną. W części drugiej przedstawiono metodologię, opisano wyżej wymienione programy i przedstawiono wnioski. Praca niniejsza jest zbiorem refleksji nad tym jakie możliwości stwarzają nam social media oraz powszechny dostęp do Internetu i jak pomaga to w rozwoju własnej ścieżki kariery.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.authorPoznańska, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.reviewerWoźniak, Cezary - 200237 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T04:08:15Z
dc.date.available2020-07-27T04:08:15Z
dc.date.submitted2016-10-24pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-111357-200246pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/217280
dc.languagepolpl
dc.subject.enSOCIAL MEDIA – MEDIA ORGANISATION - MEDIA - VIDEOBLOG - VLOG - WEB 2.0pl
dc.subject.plSOCIAL MEDIA – ORGANIZACJA MEDIALNA - MEDIA – VIDEOBLOG - VLOG - WEB 2.0pl
dc.titleVLOG JAKO ORGANIZACJA MEDIALNA NA PRZYKŁADZIE 20M2 ŁUKASZA ORAZ MAX TVpl
dc.title.alternativeVLOG AS A MEDIA ORGANIZATION ACCORDING TO 20M2 ŁUKASZA AND MAX TVpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main subject of thesis is analysis Vlogs particular features and opportunities based on two youtube shows: 22m2 and MaxTV. The aim of thesis was to show the opportunities given by social media for everyone to build their own media content which includes basic media competences and new technology knowledge. Thesis is divided into two parts. First part was to describe basic terms related to media, social 20Mmedia and media organization. Second part includes methodology, description of two vlogs the thesis is based on and general conclusions. Thesis is the set of reflections about capabilities given by social media and internet and how its improve career development.
dc.abstract.plpl
Głównym przedmiotem pracy jest analiza cech charakterystycznych dla Videoblogów oraz ukazanie ich możliwości na przykładzie dwóch programów 22m2 oraz Max TV. Studium to ma pokazać, że dzięki social mediom każdy ma szansę stworzyć swój content medialny posiadając podstawowe kompetencje medialne oraz podstawową znajomość nowych technologii. Pracę podzielono na dwie części. W pierwszej części opisano podstawowe terminy związane z mediami, social mediami oraz organizacją medialną. W części drugiej przedstawiono metodologię, opisano wyżej wymienione programy i przedstawiono wnioski. Praca niniejsza jest zbiorem refleksji nad tym jakie możliwości stwarzają nam social media oraz powszechny dostęp do Internetu i jak pomaga to w rozwoju własnej ścieżki kariery.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.authorpl
Poznańska, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.reviewerpl
Woźniak, Cezary - 200237
dc.date.accessioned
2020-07-27T04:08:15Z
dc.date.available
2020-07-27T04:08:15Z
dc.date.submittedpl
2016-10-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-111357-200246
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/217280
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
SOCIAL MEDIA – MEDIA ORGANISATION - MEDIA - VIDEOBLOG - VLOG - WEB 2.0
dc.subject.plpl
SOCIAL MEDIA – ORGANIZACJA MEDIALNA - MEDIA – VIDEOBLOG - VLOG - WEB 2.0
dc.titlepl
VLOG JAKO ORGANIZACJA MEDIALNA NA PRZYKŁADZIE 20M2 ŁUKASZA ORAZ MAX TV
dc.title.alternativepl
VLOG AS A MEDIA ORGANIZATION ACCORDING TO 20M2 ŁUKASZA AND MAX TV
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
12
Views per month
Views per city
Warsaw
5
Dublin
2
Wroclaw
2
Krakow
1
Lodz
1
Shanghai
1

No access

No Thumbnail Available