Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Renderowanie obiektów 3D za pomocą NeRF
Rendering 3D Objects by using NeRF
grafika trójwymiarowa, sieci neuronowe, Deepfake, Neural Radiance Fields, synteza widoków
3D graphics, neural networks, Deepfake, Neural Radiance Fields, view synthesis
Tematem pracy jest stworzenie narzędzia, dzięki któremu można syntetyzować twarze ze zdjęć i materiałów wideo z dowolnego kąta patrzenia oraz generowanie ich reprezentacji trójwymiarowej. Odbywa się to przez wyszukanie podobnej kształtem trójwymiarowej postaci syntetycznej oraz nałożenie na rendery jej twarzy, materiału źródłowego. Do uzyskania podanego efektu, wykorzystywana jest technologia Deepfake oraz Neural Radiance Fields.
The goal of this paper is to create a tool that is capable of synthesizing faces from pictures and video materials from a desired angle view and to generate a corresponding 3D representation. It is done by searching for a similar 3D synthetic character in terms of its shape and applying source material to the face renders. To create the mentioned effect, Deepfake and Neural Radiance Fields technologies are used.
dc.abstract.en | The goal of this paper is to create a tool that is capable of synthesizing faces from pictures and video materials from a desired angle view and to generate a corresponding 3D representation. It is done by searching for a similar 3D synthetic character in terms of its shape and applying source material to the face renders. To create the mentioned effect, Deepfake and Neural Radiance Fields technologies are used. | pl |
dc.abstract.pl | Tematem pracy jest stworzenie narzędzia, dzięki któremu można syntetyzować twarze ze zdjęć i materiałów wideo z dowolnego kąta patrzenia oraz generowanie ich reprezentacji trójwymiarowej. Odbywa się to przez wyszukanie podobnej kształtem trójwymiarowej postaci syntetycznej oraz nałożenie na rendery jej twarzy, materiału źródłowego. Do uzyskania podanego efektu, wykorzystywana jest technologia Deepfake oraz Neural Radiance Fields. | pl |
dc.affiliation | Wydział Matematyki i Informatyki | pl |
dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
dc.contributor.advisor | Spurek, Przemysław | pl |
dc.contributor.author | Stachura, Przemysław | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WMI2 | pl |
dc.contributor.reviewer | Spurek, Przemysław | pl |
dc.contributor.reviewer | Roman, Adam - 142015 | pl |
dc.date.accessioned | 2022-07-13T21:58:31Z | |
dc.date.available | 2022-07-13T21:58:31Z | |
dc.date.submitted | 2022-07-13 | pl |
dc.fieldofstudy | informatyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-158739-244302 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/296815 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | 3D graphics, neural networks, Deepfake, Neural Radiance Fields, view synthesis | pl |
dc.subject.pl | grafika trójwymiarowa, sieci neuronowe, Deepfake, Neural Radiance Fields, synteza widoków | pl |
dc.title | Renderowanie obiektów 3D za pomocą NeRF | pl |
dc.title.alternative | Rendering 3D Objects by using NeRF | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |