Renderowanie obiektów 3D za pomocą NeRF

master
dc.abstract.enThe goal of this paper is to create a tool that is capable of synthesizing faces from pictures and video materials from a desired angle view and to generate a corresponding 3D representation. It is done by searching for a similar 3D synthetic character in terms of its shape and applying source material to the face renders. To create the mentioned effect, Deepfake and Neural Radiance Fields technologies are used.pl
dc.abstract.plTematem pracy jest stworzenie narzędzia, dzięki któremu można syntetyzować twarze ze zdjęć i materiałów wideo z dowolnego kąta patrzenia oraz generowanie ich reprezentacji trójwymiarowej. Odbywa się to przez wyszukanie podobnej kształtem trójwymiarowej postaci syntetycznej oraz nałożenie na rendery jej twarzy, materiału źródłowego. Do uzyskania podanego efektu, wykorzystywana jest technologia Deepfake oraz Neural Radiance Fields.pl
dc.affiliationWydział Matematyki i Informatykipl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorSpurek, Przemysławpl
dc.contributor.authorStachura, Przemysławpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WMI2pl
dc.contributor.reviewerSpurek, Przemysławpl
dc.contributor.reviewerRoman, Adam - 142015 pl
dc.date.accessioned2022-07-13T21:58:31Z
dc.date.available2022-07-13T21:58:31Z
dc.date.submitted2022-07-13pl
dc.fieldofstudyinformatykapl
dc.identifier.apddiploma-158739-244302pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/296815
dc.languagepolpl
dc.subject.en3D graphics, neural networks, Deepfake, Neural Radiance Fields, view synthesispl
dc.subject.plgrafika trójwymiarowa, sieci neuronowe, Deepfake, Neural Radiance Fields, synteza widokówpl
dc.titleRenderowanie obiektów 3D za pomocą NeRFpl
dc.title.alternativeRendering 3D Objects by using NeRFpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The goal of this paper is to create a tool that is capable of synthesizing faces from pictures and video materials from a desired angle view and to generate a corresponding 3D representation. It is done by searching for a similar 3D synthetic character in terms of its shape and applying source material to the face renders. To create the mentioned effect, Deepfake and Neural Radiance Fields technologies are used.
dc.abstract.plpl
Tematem pracy jest stworzenie narzędzia, dzięki któremu można syntetyzować twarze ze zdjęć i materiałów wideo z dowolnego kąta patrzenia oraz generowanie ich reprezentacji trójwymiarowej. Odbywa się to przez wyszukanie podobnej kształtem trójwymiarowej postaci syntetycznej oraz nałożenie na rendery jej twarzy, materiału źródłowego. Do uzyskania podanego efektu, wykorzystywana jest technologia Deepfake oraz Neural Radiance Fields.
dc.affiliationpl
Wydział Matematyki i Informatyki
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Spurek, Przemysław
dc.contributor.authorpl
Stachura, Przemysław
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WMI2
dc.contributor.reviewerpl
Spurek, Przemysław
dc.contributor.reviewerpl
Roman, Adam - 142015
dc.date.accessioned
2022-07-13T21:58:31Z
dc.date.available
2022-07-13T21:58:31Z
dc.date.submittedpl
2022-07-13
dc.fieldofstudypl
informatyka
dc.identifier.apdpl
diploma-158739-244302
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/296815
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
3D graphics, neural networks, Deepfake, Neural Radiance Fields, view synthesis
dc.subject.plpl
grafika trójwymiarowa, sieci neuronowe, Deepfake, Neural Radiance Fields, synteza widoków
dc.titlepl
Renderowanie obiektów 3D za pomocą NeRF
dc.title.alternativepl
Rendering 3D Objects by using NeRF
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available
Collections