Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Marketing treści w praktyce zarządzania Zespołem Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie
Content marketing in the practice of managing Zespół Pieśni i Tańca “Śląsk” im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie.
media społecznościowe – komunikacja marketingowa – content marketing – Zespół „Śląsk”
social media – marketing communication – content marketing – “Śląsk”
Internet w dzisiejszych czasach pełni bardzo ważną rolę i stał się nieodłączną częścią naszego życia. Ma istotny wpływ na indywidualnych użytkowników, jak i na przedsiębiorstwa czy instytucje. Niesie to za sobą rozwój i zmianę w komunikacji marketingowej, dzięki mediom społecznościowym organizacje mają bezpośredni kontakt z użytkownikami.Poniższa praca składa się z trzech rozdziałów i porusza zagadnienia zastosowania instrumentów mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk”. Celem tej pracy jest analiza zakresu zastosowania instrumentów mediów społecznościowych oraz publikowanych w nich treści przez badany Zespół . Pierwszy rozdział przedstawia zagadnienia ogólne dotyczące komunikacji i komunikacji marketingowej. W drugim rozdziale przedstawiono zagadnienia z dziedziny marketingu treści, jakie przybiera formy, jakich używa narzędzi itp. Ostatni rozdział obejmuje charakterystykę Zespołu oraz analizę efektywności instrumentów mediów społecznościowych stosowanych przez Zespół.Efektem przeprowadzonej ankiety i analizy treści w mediach społecznościowych jest stwierdzenie, że media społecznościowe odgrywają istotną rolę w strategii marketingowej każdej organizacji. W dobie Internetu jest to nieuniknione. Zespół „Śląsk” jest aktywny na Facebooku i Twitterze, a treści przez nich zamieszczane są profesjonalne. Jednak inne instrumenty mediów społecznościowych są słabo wykorzystywane także pod względem publikowanych treści.
The Internet nowadays plays a very important role and has become an inseparable part of our lives. It has a significant impact on individual users as well as on enterprises or institutions. This is followed by development and change in marketing communication, with social media organizations are in direct contact with the users.The following work consists of three chapters and discusses the application of social media instruments in the marketing communication of the Zespół Pieśni i Tańca “Śląsk”. The aim of this paper is to analyze the scope of social media instruments and the content published by them. The first chapter presents general issues related to communication and marketing communication. The second chapter presents issues in the field of content marketing – definition, forms or tools it uses etc. The last chapter covers the characteristics of the "Śląsk” and the analysis of the effectiveness of the social media instruments used by the ZPiT.The result of the survey and analysis of content in social media is that social media play an important role in the marketing strategy of any organization. In the Internet age it is inevitable. "Śląsk” is active on Facebook and Twitter, and their content is posted professionally. However, other social media instruments are poorly used in terms of published content.
dc.abstract.en | The Internet nowadays plays a very important role and has become an inseparable part of our lives. It has a significant impact on individual users as well as on enterprises or institutions. This is followed by development and change in marketing communication, with social media organizations are in direct contact with the users.The following work consists of three chapters and discusses the application of social media instruments in the marketing communication of the Zespół Pieśni i Tańca “Śląsk”. The aim of this paper is to analyze the scope of social media instruments and the content published by them. The first chapter presents general issues related to communication and marketing communication. The second chapter presents issues in the field of content marketing – definition, forms or tools it uses etc. The last chapter covers the characteristics of the "Śląsk” and the analysis of the effectiveness of the social media instruments used by the ZPiT.The result of the survey and analysis of content in social media is that social media play an important role in the marketing strategy of any organization. In the Internet age it is inevitable. "Śląsk” is active on Facebook and Twitter, and their content is posted professionally. However, other social media instruments are poorly used in terms of published content. | pl |
dc.abstract.pl | Internet w dzisiejszych czasach pełni bardzo ważną rolę i stał się nieodłączną częścią naszego życia. Ma istotny wpływ na indywidualnych użytkowników, jak i na przedsiębiorstwa czy instytucje. Niesie to za sobą rozwój i zmianę w komunikacji marketingowej, dzięki mediom społecznościowym organizacje mają bezpośredni kontakt z użytkownikami.Poniższa praca składa się z trzech rozdziałów i porusza zagadnienia zastosowania instrumentów mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk”. Celem tej pracy jest analiza zakresu zastosowania instrumentów mediów społecznościowych oraz publikowanych w nich treści przez badany Zespół . Pierwszy rozdział przedstawia zagadnienia ogólne dotyczące komunikacji i komunikacji marketingowej. W drugim rozdziale przedstawiono zagadnienia z dziedziny marketingu treści, jakie przybiera formy, jakich używa narzędzi itp. Ostatni rozdział obejmuje charakterystykę Zespołu oraz analizę efektywności instrumentów mediów społecznościowych stosowanych przez Zespół.Efektem przeprowadzonej ankiety i analizy treści w mediach społecznościowych jest stwierdzenie, że media społecznościowe odgrywają istotną rolę w strategii marketingowej każdej organizacji. W dobie Internetu jest to nieuniknione. Zespół „Śląsk” jest aktywny na Facebooku i Twitterze, a treści przez nich zamieszczane są profesjonalne. Jednak inne instrumenty mediów społecznościowych są słabo wykorzystywane także pod względem publikowanych treści. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Bednarczyk, Małgorzata - 127272 | pl |
dc.contributor.author | Pająk, Paulina | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Bednarczyk, Małgorzata - 127272 | pl |
dc.contributor.reviewer | Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T12:09:47Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T12:09:47Z | |
dc.date.submitted | 2017-10-24 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | media społecznościowe w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-119615-199690 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224598 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | social media – marketing communication – content marketing – “Śląsk” | pl |
dc.subject.pl | media społecznościowe – komunikacja marketingowa – content marketing – Zespół „Śląsk” | pl |
dc.title | Marketing treści w praktyce zarządzania Zespołem Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie | pl |
dc.title.alternative | Content marketing in the practice of managing Zespół Pieśni i Tańca “Śląsk” im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie. | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |