" Czynniki wpływające na decyzje zakupowe młodych konsumentów z Polski."

master
dc.abstract.enThe main purpose of the work entitled " Factors influencing the purchase prices of young consumers from Poland” was to examine the behavior of buyers in the Polish market with an emphasis on changes that have occurred since the Covid-19 pandemic. The work was divided into four parts. The first part focuses on an introduction to the subject, explains who the consumer is, describes the types of consumers and models of behavior. The second part describes the factors influencing the behavior of young people. The third part presents the impact of the epidemiological situation in the world on purchasing decisions. The fourth part is an analysis of own research. Professional literature was used to write the work, mainly in the field of marketing and consumer psychology. The research method used for the purposes of the study was a survey on a research sample of 100 people aged 18-30. In the study, in line with the assumptions, it was proved what behaviors guide young consumers in choosing products. The following work helped to understand the approach to purchasing during a pandemic.pl
dc.abstract.plGłównym celem pracy pt. “Czynniki wpływające na decyzje zakupowe młodych konsumentów z Polski” było zbadanie zachowań nabywców na polskim rynku z naciskiem na zmiany jakie nastąpiły od czasu trwania pandemii Covid-19. Praca została podzielona na cztery części. Pierwsza część skupia się na wprowadzeniu w tematykę, wyjaśnia kim jest konsument, opisuje typy konsumentów oraz modele zachowań. Druga część to opis czynników mających wpływ na zachowania młodych nabywców. Trzecia część przedstawia jaki wpływ na decyzje zakupowe odcisnęła sytuacja epidemiologiczna panująca na świecie. Czwarta część to analiza badań własnych. Do napisania pracy wykorzystano literaturę fachową, głównie w zakresie marketingu i psychologii konsumenta. Metodą badawczą zastosowaną na potrzeby pracy była ankieta na próbie badawczej liczącej 100 osób w przedziale wiekowym 18-30 lat. W badanej pracy zgodnie z założeniami wykazano jakie zachowania kierują młodymi konsumentami w wyborze produktów. Poniższa praca pozwoliła zrozumieć podejście do zakupów podczas pandemii oraz przedstawiła jakie zmiany w decyzjach zakupowych nastąpiły u młodych konsumentów z Polski.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorKaczmarek, Patrycjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2021-07-01T21:36:51Z
dc.date.available2021-07-01T21:36:51Z
dc.date.submitted2021-07-01pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-147063-238102pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/275897
dc.languagepolpl
dc.subject.enconsumer - pandemic - shoppingpl
dc.subject.plkonsument – pandemia – zakupypl
dc.title" Czynniki wpływające na decyzje zakupowe młodych konsumentów z Polski."pl
dc.title.alternative"Factors influencing the purchase prices of young consumers from Poland."pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main purpose of the work entitled " Factors influencing the purchase prices of young consumers from Poland” was to examine the behavior of buyers in the Polish market with an emphasis on changes that have occurred since the Covid-19 pandemic. The work was divided into four parts. The first part focuses on an introduction to the subject, explains who the consumer is, describes the types of consumers and models of behavior. The second part describes the factors influencing the behavior of young people. The third part presents the impact of the epidemiological situation in the world on purchasing decisions. The fourth part is an analysis of own research. Professional literature was used to write the work, mainly in the field of marketing and consumer psychology. The research method used for the purposes of the study was a survey on a research sample of 100 people aged 18-30. In the study, in line with the assumptions, it was proved what behaviors guide young consumers in choosing products. The following work helped to understand the approach to purchasing during a pandemic.
dc.abstract.plpl
Głównym celem pracy pt. “Czynniki wpływające na decyzje zakupowe młodych konsumentów z Polski” było zbadanie zachowań nabywców na polskim rynku z naciskiem na zmiany jakie nastąpiły od czasu trwania pandemii Covid-19. Praca została podzielona na cztery części. Pierwsza część skupia się na wprowadzeniu w tematykę, wyjaśnia kim jest konsument, opisuje typy konsumentów oraz modele zachowań. Druga część to opis czynników mających wpływ na zachowania młodych nabywców. Trzecia część przedstawia jaki wpływ na decyzje zakupowe odcisnęła sytuacja epidemiologiczna panująca na świecie. Czwarta część to analiza badań własnych. Do napisania pracy wykorzystano literaturę fachową, głównie w zakresie marketingu i psychologii konsumenta. Metodą badawczą zastosowaną na potrzeby pracy była ankieta na próbie badawczej liczącej 100 osób w przedziale wiekowym 18-30 lat. W badanej pracy zgodnie z założeniami wykazano jakie zachowania kierują młodymi konsumentami w wyborze produktów. Poniższa praca pozwoliła zrozumieć podejście do zakupów podczas pandemii oraz przedstawiła jakie zmiany w decyzjach zakupowych nastąpiły u młodych konsumentów z Polski.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Kaczmarek, Patrycja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2021-07-01T21:36:51Z
dc.date.available
2021-07-01T21:36:51Z
dc.date.submittedpl
2021-07-01
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-147063-238102
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/275897
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
consumer - pandemic - shopping
dc.subject.plpl
konsument – pandemia – zakupy
dc.titlepl
" Czynniki wpływające na decyzje zakupowe młodych konsumentów z Polski."
dc.title.alternativepl
"Factors influencing the purchase prices of young consumers from Poland."
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
395
Views per month
Views per city
Warsaw
91
Poznan
40
Krakow
19
Lodz
15
Rzeszów
14
Gołdap
12
Wroclaw
11
Olsztyn
9
Gdansk
8
Katowice
7

No access

No Thumbnail Available