Rozwój sieci Desilva w Polsce

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this thesis was to show the dynamics of the new Polish business hotel chain, economic DeSilva, whose six-year presence in the domestic market has resulted in seven accommodation and catering facilities. Identified opportunities and threats to a chain management company for hotels DeSilva. The chain identified in the Polish market in relation to the competition. In the last part of the analysis was the level of service quality in two-and three-star hotels operating under the brand DeSilva. The analysis was based on research conducted by ServPerf five objects of the company. Quality of services in hotels of chain DeSilva was rated high - about 4.3 points., but the result is composed of different - higher and lower ratings of individual determinants in the hotels of chain.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy było ukazanie dynamiki rozwoju nowej, polskiej sieci hoteli biznesowych, ekonomicznych DeSilva, której sześcioletnia obecność na krajowym rynku zaowocowała siedmioma obiektami noclegowo-gastronomicznymi. Wskazano szanse i zagrożenia dla spółki zarządzającej siecią hoteli DeSilva. Zidentyfikowano sieć na polskim rynku w stosunku do konkurencji. W ostatniej części analizie poddano poziom jakości oferowanych usług w hotelach dwu i trzygwiazdkowych działających pod marką DeSilva. Analizy dokonano na podstawie badań metodą ServPerf przeprowadzonych w pięciu obiektach spółki. Jakość oferowanych usług w hotelach sieci DeSilva została oceniona wysoko – ok. 4,3 pkt., jednak wynik ten złożony jest z różnych – wyższych i niższych ocen poszczególnych determinantów w hotelach sieci.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.authorSłupkowski, Jakubpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T09:48:30Z
dc.date.available2020-07-24T09:48:30Z
dc.date.submitted2012-07-17pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-68434-114892pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/181757
dc.languagepolpl
dc.subject.enHOSPITALITY – QUALITY – DESILVApl
dc.subject.plHOTELARSTWO – JAKOŚĆ – DESILVApl
dc.titleRozwój sieci Desilva w Polscepl
dc.title.alternativeEXPANSION OF THE DESILVA CHAIN IN POLANDpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this thesis was to show the dynamics of the new Polish business hotel chain, economic DeSilva, whose six-year presence in the domestic market has resulted in seven accommodation and catering facilities. Identified opportunities and threats to a chain management company for hotels DeSilva. The chain identified in the Polish market in relation to the competition. In the last part of the analysis was the level of service quality in two-and three-star hotels operating under the brand DeSilva. The analysis was based on research conducted by ServPerf five objects of the company. Quality of services in hotels of chain DeSilva was rated high - about 4.3 points., but the result is composed of different - higher and lower ratings of individual determinants in the hotels of chain.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy było ukazanie dynamiki rozwoju nowej, polskiej sieci hoteli biznesowych, ekonomicznych DeSilva, której sześcioletnia obecność na krajowym rynku zaowocowała siedmioma obiektami noclegowo-gastronomicznymi. Wskazano szanse i zagrożenia dla spółki zarządzającej siecią hoteli DeSilva. Zidentyfikowano sieć na polskim rynku w stosunku do konkurencji. W ostatniej części analizie poddano poziom jakości oferowanych usług w hotelach dwu i trzygwiazdkowych działających pod marką DeSilva. Analizy dokonano na podstawie badań metodą ServPerf przeprowadzonych w pięciu obiektach spółki. Jakość oferowanych usług w hotelach sieci DeSilva została oceniona wysoko – ok. 4,3 pkt., jednak wynik ten złożony jest z różnych – wyższych i niższych ocen poszczególnych determinantów w hotelach sieci.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.authorpl
Słupkowski, Jakub
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-24T09:48:30Z
dc.date.available
2020-07-24T09:48:30Z
dc.date.submittedpl
2012-07-17
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-68434-114892
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/181757
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
HOSPITALITY – QUALITY – DESILVA
dc.subject.plpl
HOTELARSTWO – JAKOŚĆ – DESILVA
dc.titlepl
Rozwój sieci Desilva w Polsce
dc.title.alternativepl
EXPANSION OF THE DESILVA CHAIN IN POLAND
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available