Dydaktyka akademicka : nowe konteksty, nowe doświadczenia

2022
book
monography
dc.abstract.enThe times of the pandemic, on the one hand, showed us how much the existing teaching competence of university teachers allows them to function in a situation that deviates from the daily routine, and on the other hand, the university staff made a huge effort to meet the challenge. It seems all the more necessary to present in this book not only an exchange of ideas and teaching inspiration, but also a discourse devoted to comprehensive programs for building teaching competence in doctoral students and the so-called young staff, as well as their improvement in academic teachers who already boast more seniority at the university. We are giving you a collection of articles written by academic teachers - practitioners and those who are academically engaged in academic didactics, remote teaching methodology, subject didactics, as well as researchers who study and support the development of academic staff. Among the authors you will find lecturers from various fields of study, from chemistry to philology to archaeology.pl
dc.abstract.plCzasy pandemii z jednej strony pokazały nam, na ile posiadane kompetencje dydaktyczne nauczycieli akademickich pozwalają na funkcjonowanie w sytuacji odbiegającej od codziennej rutyny, a z drugiej strony kadra uczelni podjęła ogromny wysiłek, by sprostać wyzwaniu. Tym bardziej potrzebna wydaje się być prezentowana w tej książce nie tylko wymiana pomysłów i inspiracji dydaktycznych, ale także dyskurs poświęcony kompleksowym programom budowania kompetencji dydaktycznych u doktorantów i tzw. młodej kadry oraz ich doskonaleniu u nauczycieli akademickich, mogących poszczycić się już większym stażem pracy na uczelni. Oddajemy do Państwa rąk zbiór artykułów napisanych przez nauczycieli akademickich - praktyków oraz osób zajmujących się naukowo dydaktyką akademicką, metodyką nauczania zdalnego, dydaktykami przedmiotowymi, a także naukowców badających i wspierających rozwój kadry akademickiej. Wśród autorów znajdziemy wykładowców różnych kierunków, od chemii przez filologie aż po archeologię.pl
dc.affiliationWydział Filozoficzny : Instytut Pedagogikipl
dc.affiliationWydział Chemii : Zakład Dydaktyki Chemiipl
dc.contributor.editorMaciejowska, Iwona - 130150 pl
dc.contributor.editorSajdak-Burska, Anna - 131781 pl
dc.date.accession2023-03-01pl
dc.date.accessioned2023-03-09T11:15:00Z
dc.date.available2023-03-09T11:15:00Z
dc.date.issued2022pl
dc.description.additionalBibliogr. przy pracach. Nieaktywne DOI 10.4467/K7384.48/22.22.16203
dc.description.physical283, [1]pl
dc.description.points20pl
dc.description.publication18pl
dc.description.seriesDydaktyka Akademicka
dc.description.seriesnumber6
dc.identifier.eisbn978-83-233-7384-1pl
dc.identifier.isbn978-83-233-5181-8pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/308881
dc.languagepolpl
dc.pbn.affiliationDziedzina nauk społecznych : pedagogikapl
dc.pubinfoKraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiegopl
dc.publisher.ministerialUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.rightsDodaję tylko opis bibliograficzny*
dc.rights.licenceBez licencji otwartego dostępu
dc.rights.uri*
dc.subject.enacademic didacticspl
dc.subject.ene-learningpl
dc.subject.pldydaktyka akademickapl
dc.subject.pledukacja zdalnapl
dc.subtypeMonographypl
dc.titleDydaktyka akademicka : nowe konteksty, nowe doświadczeniapl
dc.title.alternativeAcademic didactics : new contexts, new experiencespl
dc.typeBookpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The times of the pandemic, on the one hand, showed us how much the existing teaching competence of university teachers allows them to function in a situation that deviates from the daily routine, and on the other hand, the university staff made a huge effort to meet the challenge. It seems all the more necessary to present in this book not only an exchange of ideas and teaching inspiration, but also a discourse devoted to comprehensive programs for building teaching competence in doctoral students and the so-called young staff, as well as their improvement in academic teachers who already boast more seniority at the university. We are giving you a collection of articles written by academic teachers - practitioners and those who are academically engaged in academic didactics, remote teaching methodology, subject didactics, as well as researchers who study and support the development of academic staff. Among the authors you will find lecturers from various fields of study, from chemistry to philology to archaeology.
dc.abstract.plpl
Czasy pandemii z jednej strony pokazały nam, na ile posiadane kompetencje dydaktyczne nauczycieli akademickich pozwalają na funkcjonowanie w sytuacji odbiegającej od codziennej rutyny, a z drugiej strony kadra uczelni podjęła ogromny wysiłek, by sprostać wyzwaniu. Tym bardziej potrzebna wydaje się być prezentowana w tej książce nie tylko wymiana pomysłów i inspiracji dydaktycznych, ale także dyskurs poświęcony kompleksowym programom budowania kompetencji dydaktycznych u doktorantów i tzw. młodej kadry oraz ich doskonaleniu u nauczycieli akademickich, mogących poszczycić się już większym stażem pracy na uczelni. Oddajemy do Państwa rąk zbiór artykułów napisanych przez nauczycieli akademickich - praktyków oraz osób zajmujących się naukowo dydaktyką akademicką, metodyką nauczania zdalnego, dydaktykami przedmiotowymi, a także naukowców badających i wspierających rozwój kadry akademickiej. Wśród autorów znajdziemy wykładowców różnych kierunków, od chemii przez filologie aż po archeologię.
dc.affiliationpl
Wydział Filozoficzny : Instytut Pedagogiki
dc.affiliationpl
Wydział Chemii : Zakład Dydaktyki Chemii
dc.contributor.editorpl
Maciejowska, Iwona - 130150
dc.contributor.editorpl
Sajdak-Burska, Anna - 131781
dc.date.accessionpl
2023-03-01
dc.date.accessioned
2023-03-09T11:15:00Z
dc.date.available
2023-03-09T11:15:00Z
dc.date.issuedpl
2022
dc.description.additional
Bibliogr. przy pracach. Nieaktywne DOI 10.4467/K7384.48/22.22.16203
dc.description.physicalpl
283, [1]
dc.description.pointspl
20
dc.description.publicationpl
18
dc.description.series
Dydaktyka Akademicka
dc.description.seriesnumber
6
dc.identifier.eisbnpl
978-83-233-7384-1
dc.identifier.isbnpl
978-83-233-5181-8
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/308881
dc.languagepl
pol
dc.pbn.affiliationpl
Dziedzina nauk społecznych : pedagogika
dc.pubinfopl
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
dc.publisher.ministerialpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.rights*
Dodaję tylko opis bibliograficzny
dc.rights.licence
Bez licencji otwartego dostępu
dc.rights.uri*
dc.subject.enpl
academic didactics
dc.subject.enpl
e-learning
dc.subject.plpl
dydaktyka akademicka
dc.subject.plpl
edukacja zdalna
dc.subtypepl
Monography
dc.titlepl
Dydaktyka akademicka : nowe konteksty, nowe doświadczenia
dc.title.alternativepl
Academic didactics : new contexts, new experiences
dc.typepl
Book
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
57
Views per month
Views per city
Warsaw
10
Krakow
5
Wroclaw
5
Lodz
4
Katowice
3
Bialystok
2
Gdansk
2
Ostrów Wielkopolski
2
Poznan
2
Ivano-Frankivsk
1

No access

No Thumbnail Available