Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Dydaktyka akademicka : nowe konteksty, nowe doświadczenia
Academic didactics : new contexts, new experiences
dydaktyka akademicka
edukacja zdalna
academic didactics
e-learning
Bibliogr. przy pracach. Nieaktywne DOI 10.4467/K7384.48/22.22.16203
Czasy pandemii z jednej strony pokazały nam, na ile posiadane kompetencje dydaktyczne nauczycieli akademickich pozwalają na funkcjonowanie w sytuacji odbiegającej od codziennej rutyny, a z drugiej strony kadra uczelni podjęła ogromny wysiłek, by sprostać wyzwaniu. Tym bardziej potrzebna wydaje się być prezentowana w tej książce nie tylko wymiana pomysłów i inspiracji dydaktycznych, ale także dyskurs poświęcony kompleksowym programom budowania kompetencji dydaktycznych u doktorantów i tzw. młodej kadry oraz ich doskonaleniu u nauczycieli akademickich, mogących poszczycić się już większym stażem pracy na uczelni. Oddajemy do Państwa rąk zbiór artykułów napisanych przez nauczycieli akademickich - praktyków oraz osób zajmujących się naukowo dydaktyką akademicką, metodyką nauczania zdalnego, dydaktykami przedmiotowymi, a także naukowców badających i wspierających rozwój kadry akademickiej. Wśród autorów znajdziemy wykładowców różnych kierunków, od chemii przez filologie aż po archeologię.
The times of the pandemic, on the one hand, showed us how much the existing teaching competence of university teachers allows them to function in a situation that deviates from the daily routine, and on the other hand, the university staff made a huge effort to meet the challenge. It seems all the more necessary to present in this book not only an exchange of ideas and teaching inspiration, but also a discourse devoted to comprehensive programs for building teaching competence in doctoral students and the so-called young staff, as well as their improvement in academic teachers who already boast more seniority at the university. We are giving you a collection of articles written by academic teachers - practitioners and those who are academically engaged in academic didactics, remote teaching methodology, subject didactics, as well as researchers who study and support the development of academic staff. Among the authors you will find lecturers from various fields of study, from chemistry to philology to archaeology.
| dc.abstract.en | The times of the pandemic, on the one hand, showed us how much the existing teaching competence of university teachers allows them to function in a situation that deviates from the daily routine, and on the other hand, the university staff made a huge effort to meet the challenge. It seems all the more necessary to present in this book not only an exchange of ideas and teaching inspiration, but also a discourse devoted to comprehensive programs for building teaching competence in doctoral students and the so-called young staff, as well as their improvement in academic teachers who already boast more seniority at the university. We are giving you a collection of articles written by academic teachers - practitioners and those who are academically engaged in academic didactics, remote teaching methodology, subject didactics, as well as researchers who study and support the development of academic staff. Among the authors you will find lecturers from various fields of study, from chemistry to philology to archaeology. | pl |
| dc.abstract.pl | Czasy pandemii z jednej strony pokazały nam, na ile posiadane kompetencje dydaktyczne nauczycieli akademickich pozwalają na funkcjonowanie w sytuacji odbiegającej od codziennej rutyny, a z drugiej strony kadra uczelni podjęła ogromny wysiłek, by sprostać wyzwaniu. Tym bardziej potrzebna wydaje się być prezentowana w tej książce nie tylko wymiana pomysłów i inspiracji dydaktycznych, ale także dyskurs poświęcony kompleksowym programom budowania kompetencji dydaktycznych u doktorantów i tzw. młodej kadry oraz ich doskonaleniu u nauczycieli akademickich, mogących poszczycić się już większym stażem pracy na uczelni. Oddajemy do Państwa rąk zbiór artykułów napisanych przez nauczycieli akademickich - praktyków oraz osób zajmujących się naukowo dydaktyką akademicką, metodyką nauczania zdalnego, dydaktykami przedmiotowymi, a także naukowców badających i wspierających rozwój kadry akademickiej. Wśród autorów znajdziemy wykładowców różnych kierunków, od chemii przez filologie aż po archeologię. | pl |
| dc.affiliation | Wydział Filozoficzny : Instytut Pedagogiki | pl |
| dc.affiliation | Wydział Chemii : Zakład Dydaktyki Chemii | pl |
| dc.contributor.editor | Maciejowska, Iwona - 130150 | pl |
| dc.contributor.editor | Sajdak-Burska, Anna - 131781 | pl |
| dc.date.accession | 2023-03-01 | pl |
| dc.date.accessioned | 2023-03-09T11:15:00Z | |
| dc.date.available | 2023-03-09T11:15:00Z | |
| dc.date.issued | 2022 | pl |
| dc.description.additional | Bibliogr. przy pracach. Nieaktywne DOI 10.4467/K7384.48/22.22.16203 | |
| dc.description.physical | 283, [1] | pl |
| dc.description.points | 20 | pl |
| dc.description.publication | 18 | pl |
| dc.description.series | Dydaktyka Akademicka | |
| dc.description.seriesnumber | 6 | |
| dc.identifier.eisbn | 978-83-233-7384-1 | pl |
| dc.identifier.isbn | 978-83-233-5181-8 | pl |
| dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/308881 | |
| dc.language | pol | pl |
| dc.pbn.affiliation | Dziedzina nauk społecznych : pedagogika | pl |
| dc.pubinfo | Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego | pl |
| dc.publisher.ministerial | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
| dc.rights | Dodaję tylko opis bibliograficzny | * |
| dc.rights.licence | Bez licencji otwartego dostępu | |
| dc.rights.uri | * | |
| dc.subject.en | academic didactics | pl |
| dc.subject.en | e-learning | pl |
| dc.subject.pl | dydaktyka akademicka | pl |
| dc.subject.pl | edukacja zdalna | pl |
| dc.subtype | Monography | pl |
| dc.title | Dydaktyka akademicka : nowe konteksty, nowe doświadczenia | pl |
| dc.title.alternative | Academic didactics : new contexts, new experiences | pl |
| dc.type | Book | pl |
| dspace.entity.type | Publication |