Wpływ marketingu społecznego na etnocentryzm konsumencki.

master
dc.abstract.enMaster's thesis was devoted to the subject of consumer ethnocentrism. The most important definitions related to the concept have been included in it. In addition, basic theories about social marketing were presented. The paper attempts to analyze whether the use of social marketing in enterprises affects the occurrence of consumer ethnocentrism. With the use of research tools, the author has shown that the use of such strategies affects the level of consumer ethnocentrism.pl
dc.abstract.plPraca magisterska została poświęcona tematyce etnocentryzmu konsumenckiego. Zostały w niej zawarte najważniejsze definicje związane z pojęciem. Ponadto, zostały zaprezentowane podstawowe teorie dotyczące marketingu społecznego. W pracy podjęto próbę przeanalizowania, czy stosowanie marketingu społecznego w przedsiębiorstwach wpływa na występowanie etnocentryzmu konsumenckiego. Za pomocą narzędzi badawczych, autorka wykazała, że stosowanie takich strategii w firmach, istotnie oddziałuje na poziom etnocentryzmu konsumenckiego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorLebiocka, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T21:02:40Z
dc.date.available2020-07-27T21:02:40Z
dc.date.submitted2018-10-24pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyfinanse i controllingpl
dc.identifier.apddiploma-128657-159693pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/232399
dc.languagepolpl
dc.subject.enKeywords: ethnicity - consumer ethnocentrism - consumer - social marketingpl
dc.subject.plSłowa kluczowe: etnocentryzm – etnocentryzm konsumencki – konsument - marketing społecznypl
dc.titleWpływ marketingu społecznego na etnocentryzm konsumencki.pl
dc.title.alternativeThe impact of social marketing on consumer ethnocentrism.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Master's thesis was devoted to the subject of consumer ethnocentrism. The most important definitions related to the concept have been included in it. In addition, basic theories about social marketing were presented. The paper attempts to analyze whether the use of social marketing in enterprises affects the occurrence of consumer ethnocentrism. With the use of research tools, the author has shown that the use of such strategies affects the level of consumer ethnocentrism.
dc.abstract.plpl
Praca magisterska została poświęcona tematyce etnocentryzmu konsumenckiego. Zostały w niej zawarte najważniejsze definicje związane z pojęciem. Ponadto, zostały zaprezentowane podstawowe teorie dotyczące marketingu społecznego. W pracy podjęto próbę przeanalizowania, czy stosowanie marketingu społecznego w przedsiębiorstwach wpływa na występowanie etnocentryzmu konsumenckiego. Za pomocą narzędzi badawczych, autorka wykazała, że stosowanie takich strategii w firmach, istotnie oddziałuje na poziom etnocentryzmu konsumenckiego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Lebiocka, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.date.accessioned
2020-07-27T21:02:40Z
dc.date.available
2020-07-27T21:02:40Z
dc.date.submittedpl
2018-10-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
finanse i controlling
dc.identifier.apdpl
diploma-128657-159693
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/232399
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Keywords: ethnicity - consumer ethnocentrism - consumer - social marketing
dc.subject.plpl
Słowa kluczowe: etnocentryzm – etnocentryzm konsumencki – konsument - marketing społeczny
dc.titlepl
Wpływ marketingu społecznego na etnocentryzm konsumencki.
dc.title.alternativepl
The impact of social marketing on consumer ethnocentrism.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available