Media społecznościowe jako narzędzie marketingowe

master
dc.abstract.enThe problem raised in the thesis concerns the use of social media as a marketing tool. The thesis described the most popular social media marketing types, models and indicators to measure the effectiveness of marketing in social media and case study, that is, the analysis of activities in social media brand Orange Polska. Thesis hypothesis says that the value of social media as an effective marketing tool is very large and growing. The applied methodology is the analysis of literature, newspaper articles, reports, conference proceedings thematic interviews, development of advertising agencies, research results and observations of experts in the field of social media and own observation.pl
dc.abstract.plProblem poruszony w pracy magisterskiej dotyczy wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu. W pracy magisterskiej opisane zostały najpopularniejsze media społecznościowe, rodzaje marketingu, modele i wskaźniki mierzące skuteczność marketingu w mediach społecznościowych oraz studium przypadku, czyli analiza działań w mediach społecznościowych marki Orange Polska. Hipotezą pracy jest stwierdzenie, że wartość mediów społecznościowych jako skutecznego narzędzia marketingu jest bardzo znacząca i stale rośnie. Zastosowaną metodologią jest analiza literatury, artykułów prasowych, raportów, materiałów z konferencji tematycznych, wywiadów, opracowania agencji reklamowych, wyniki badań i obserwacji ekspertów z dziedziny mediów społecznościowych oraz własna obserwacja.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorJędrzejewski, Stanisławpl
dc.contributor.authorPiaseczyńska, Dagmarapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerRóżycka, Magdalenapl
dc.contributor.reviewerJędrzejewski, Stanisławpl
dc.date.accessioned2020-07-25T04:15:20Z
dc.date.available2020-07-25T04:15:20Z
dc.date.submitted2014-10-21pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą i mediamipl
dc.identifier.apddiploma-90576-81650pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/198830
dc.languagepolpl
dc.subject.enCommunication, Marketing, Social Media, Rate of efficiencypl
dc.subject.plKomunikacja, Marketing, Media Społecznościowe, Wskaźniki skutecznościpl
dc.titleMedia społecznościowe jako narzędzie marketingowepl
dc.title.alternativeSocial media as a marketing toolpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The problem raised in the thesis concerns the use of social media as a marketing tool. The thesis described the most popular social media marketing types, models and indicators to measure the effectiveness of marketing in social media and case study, that is, the analysis of activities in social media brand Orange Polska. Thesis hypothesis says that the value of social media as an effective marketing tool is very large and growing. The applied methodology is the analysis of literature, newspaper articles, reports, conference proceedings thematic interviews, development of advertising agencies, research results and observations of experts in the field of social media and own observation.
dc.abstract.plpl
Problem poruszony w pracy magisterskiej dotyczy wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu. W pracy magisterskiej opisane zostały najpopularniejsze media społecznościowe, rodzaje marketingu, modele i wskaźniki mierzące skuteczność marketingu w mediach społecznościowych oraz studium przypadku, czyli analiza działań w mediach społecznościowych marki Orange Polska. Hipotezą pracy jest stwierdzenie, że wartość mediów społecznościowych jako skutecznego narzędzia marketingu jest bardzo znacząca i stale rośnie. Zastosowaną metodologią jest analiza literatury, artykułów prasowych, raportów, materiałów z konferencji tematycznych, wywiadów, opracowania agencji reklamowych, wyniki badań i obserwacji ekspertów z dziedziny mediów społecznościowych oraz własna obserwacja.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Jędrzejewski, Stanisław
dc.contributor.authorpl
Piaseczyńska, Dagmara
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Różycka, Magdalena
dc.contributor.reviewerpl
Jędrzejewski, Stanisław
dc.date.accessioned
2020-07-25T04:15:20Z
dc.date.available
2020-07-25T04:15:20Z
dc.date.submittedpl
2014-10-21
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą i mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-90576-81650
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/198830
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Communication, Marketing, Social Media, Rate of efficiency
dc.subject.plpl
Komunikacja, Marketing, Media Społecznościowe, Wskaźniki skuteczności
dc.titlepl
Media społecznościowe jako narzędzie marketingowe
dc.title.alternativepl
Social media as a marketing tool
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available