Wpływ reklamy wystawienniczej na zachowania konsumenckie

master
dc.abstract.enThe purpose of this master thesis is to investigate the impact of exhibition advertising on consumer behavior. The first part presents the genesis of advertising as well as its goals, functions and types. The next chapter describes the necessary information about the psychology of the impact of advertising, such as the elements of consumer behavior psychology, as well as the factors that influence consumers' decision-making in the buying process. The third chapter was devoted primarily to exhibition advertising. This chapter provides information on point-of-sale advertising, as well as rules to be followed when setting up shop displays, that is, the principles of merchandising. In the last part the purpose and the research problem has been characterized, and the hypotheses on the own research on the impact of advertising on the point of sale on consumers' decisions are defined. This chapter also includes a thorough analysis of survey research, as well as conclusions from the research sample.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest zbadanie wpływu reklamy wystawienniczej znajdującej się w punkcie sprzedaży na zachowania konsumenckie. W pierwszej części pracy przedstawiona została geneza reklamy, jak również jej cele, funkcje i rodzaje. W kolejnym rozdziale opisane zostały niezbędne informacje dotyczące psychologii oddziaływania reklamy, takie jak elementy psychologii zachowań konsumenckich, jak również czynniki wpływające na podejmowanie decyzji przez konsumentów w procesie dokonywania zakupu. Ponadto korzystając z literatury przedmiotu został dokładnie omówiony mechanizm oddziaływania reklamy na decyzje konsumenckie. Trzeci rozdział został poświęcony przede wszystkim reklamie wystawienniczej. Rozdział ten zawiera informacje na temat reklamy w punkcie sprzedaży, a także zasad, których należy przestrzegać przy aranżacji wystaw sklepowych, czyli zasady szeroko pojętego merchandisingu. W ostatniej części pracy, scharakteryzowano cel i problem badawczy, a także zdefiniowano hipotezy dotyczące przeprowadzonych badań własnych nad wpływem reklamy w punkcie sprzedaży na decyzje konsumentów. Rozdział ten zawiera również dokładną analizę badań ankietowych, a także wnioski z przeprowadzonej próby badawczej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorPotucha, Kingapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.date.accessioned2020-07-27T07:18:54Z
dc.date.available2020-07-27T07:18:54Z
dc.date.submitted2017-06-29pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-114847-167923pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/220232
dc.languagepolpl
dc.subject.enKEYWORDS: ADVERTISING – ADVERTISING PSYCHOLOGY – CONSUMER – MERCHANDISINGpl
dc.subject.plSŁOWA KLUCZOWE: KONSUMENT – MERCHANDISING – PSYCHOLOGIA REKLAMY– REKLAMA WYSTAWIENNICZApl
dc.titleWpływ reklamy wystawienniczej na zachowania konsumenckiepl
dc.title.alternativeThe impact of exhibition advertising on consumer behaviorpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this master thesis is to investigate the impact of exhibition advertising on consumer behavior. The first part presents the genesis of advertising as well as its goals, functions and types. The next chapter describes the necessary information about the psychology of the impact of advertising, such as the elements of consumer behavior psychology, as well as the factors that influence consumers' decision-making in the buying process. The third chapter was devoted primarily to exhibition advertising. This chapter provides information on point-of-sale advertising, as well as rules to be followed when setting up shop displays, that is, the principles of merchandising. In the last part the purpose and the research problem has been characterized, and the hypotheses on the own research on the impact of advertising on the point of sale on consumers' decisions are defined. This chapter also includes a thorough analysis of survey research, as well as conclusions from the research sample.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest zbadanie wpływu reklamy wystawienniczej znajdującej się w punkcie sprzedaży na zachowania konsumenckie. W pierwszej części pracy przedstawiona została geneza reklamy, jak również jej cele, funkcje i rodzaje. W kolejnym rozdziale opisane zostały niezbędne informacje dotyczące psychologii oddziaływania reklamy, takie jak elementy psychologii zachowań konsumenckich, jak również czynniki wpływające na podejmowanie decyzji przez konsumentów w procesie dokonywania zakupu. Ponadto korzystając z literatury przedmiotu został dokładnie omówiony mechanizm oddziaływania reklamy na decyzje konsumenckie. Trzeci rozdział został poświęcony przede wszystkim reklamie wystawienniczej. Rozdział ten zawiera informacje na temat reklamy w punkcie sprzedaży, a także zasad, których należy przestrzegać przy aranżacji wystaw sklepowych, czyli zasady szeroko pojętego merchandisingu. W ostatniej części pracy, scharakteryzowano cel i problem badawczy, a także zdefiniowano hipotezy dotyczące przeprowadzonych badań własnych nad wpływem reklamy w punkcie sprzedaży na decyzje konsumentów. Rozdział ten zawiera również dokładną analizę badań ankietowych, a także wnioski z przeprowadzonej próby badawczej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Potucha, Kinga
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.date.accessioned
2020-07-27T07:18:54Z
dc.date.available
2020-07-27T07:18:54Z
dc.date.submittedpl
2017-06-29
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-114847-167923
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/220232
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
KEYWORDS: ADVERTISING – ADVERTISING PSYCHOLOGY – CONSUMER – MERCHANDISING
dc.subject.plpl
SŁOWA KLUCZOWE: KONSUMENT – MERCHANDISING – PSYCHOLOGIA REKLAMY– REKLAMA WYSTAWIENNICZA
dc.titlepl
Wpływ reklamy wystawienniczej na zachowania konsumenckie
dc.title.alternativepl
The impact of exhibition advertising on consumer behavior
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
71
Views per month
Views per city
Warsaw
15
Tychy
8
Siemiatycze
6
Wroclaw
6
Krakow
4
Poznan
4
Dublin
3
Gdansk
3
Płock
2
Rzeszów
2

No access

No Thumbnail Available