Aktywna przestrzeń wirtualnego environment: przestrzeń - medium - odbiorca.

licenciate
dc.abstract.enTopic: (Re)Active space of virtual environment: space - medium - immersantParagraph_1 - Introduction. About the artwork and its properties in the area of new media art. Game of the active space.[p. 1-4]Paragraph_2 - Immersion - immersion in the space of object of art. The state of research the phenomenon of immersion in the arts. [p. 5-12]Paragraph_3 - Immersion - immersing the recipient in the virtual space. [p. 12-16]Paragraph_4 - Portals - immersion in the virtual environment. Technology for art or art technology? [p. 16-18]Paragraph_5 - Human as an active medium immersion space. [p. 19-21]Paragraph_6 - Analysis and interpretation of contemporary art virtual environment on selected three examples which activate the space with a high level of immersion - in the context of its experience by the recipient. 1. Myron Krueger – Videoplace [p. 21-24] 2. Jeffrey Shaw - conFIGURING the CAVE [p. 24-27] 3. Charlotte Davies – OSMOSE [p. 27-31]Paragraph_7 - Summary. Immersion - space - virtual environment. Changing the paradigm of art - the space - recipient. [p. 31-39]* Bibliography. [p. 40-41]pl
dc.abstract.plTemat pracy: Aktywna przestrzeń wirtualnego environment: przestrzeń - medium - odbiorcaAkapit_1 - Wstęp. O przestrzeni dzieła sztuki i jej właściwościach w przestrzeni sztuki nowych mediów. Gra o aktywną przestrzeń. [str. 1-4]Akapit_2 - Immersja – zanurzenie w przestrzeń dzieła sztuki. Stan badań zjawiska immersji w sztuce.[str. 5-12]Akapit_3 - Immersja – zanurzenie odbiorcy w przestrzeni wirtualnej. [str. 12-16]Akapit_4 - Portale – zanurzenie w przestrzeni wirtualnego environment. Technologia dla sztuki czy sztuka technologii? [str. 16-18]Akapit_5 - Człowiek jako medium aktywnej przestrzeni immersyjnej. [str. 19-21]Akapit_6 - Analiza i interpretacja współczesnych environment sztuki wirtualnej, na wybranych trzech przykładach, uaktywniających przestrzeń o wysokim poziomie immersji - w kontekście jej doświadczania przez odbiorcę. 1. Myron Krueger – Videoplace [str. 21-24] 2. Jeffrey Shaw - conFIGURING the CAVE [str. 24-27] 3. Charlotte Davies – OSMOSE [str. 27-31]Akapit_7 - Podsumowanie. Immersja - przestrzeń – wirtualne environment. Zmiana paradygmatu sztuki - przestrzeni - odbiorcy. [str. 31-39]* Bibliografia. [str. 40-41]pl
dc.affiliationWydział Historycznypl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorHussakowska-Szyszko, Maria - 102571 pl
dc.contributor.authorTomsia, Karolpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WH3pl
dc.contributor.reviewerGryglewicz, Tomasz - 128197 pl
dc.contributor.reviewerHussakowska-Szyszko, Maria - 102571 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T11:53:09Z
dc.date.available2020-07-26T11:53:09Z
dc.date.submitted2015-07-09pl
dc.fieldofstudyhistoria sztukipl
dc.identifier.apddiploma-94911-127553pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/202453
dc.languagepolpl
dc.subject.enspace_medium_recipient_activity_environment_virtual reality_technology_installation_dematerialisation_disembodiment_interface_osmose_criticism_realis_telepresence_telematics_re-embodiedpl
dc.subject.plprzestrzeń_medium_odbiorca_aktywność_immersja_environemnt_wirtualna rzeczywistość_technika_instalacja_dematerializacja_odcieleśnienie_interfejs_osmoza_krytyka_realis_teleobecność_telematyczność_re-istnieniepl
dc.titleAktywna przestrzeń wirtualnego environment: przestrzeń - medium - odbiorca.pl
dc.title.alternative(Re)Active space of virtual environment: space - medium - immersantpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Topic: (Re)Active space of virtual environment: space - medium - immersantParagraph_1 - Introduction. About the artwork and its properties in the area of new media art. Game of the active space.[p. 1-4]Paragraph_2 - Immersion - immersion in the space of object of art. The state of research the phenomenon of immersion in the arts. [p. 5-12]Paragraph_3 - Immersion - immersing the recipient in the virtual space. [p. 12-16]Paragraph_4 - Portals - immersion in the virtual environment. Technology for art or art technology? [p. 16-18]Paragraph_5 - Human as an active medium immersion space. [p. 19-21]Paragraph_6 - Analysis and interpretation of contemporary art virtual environment on selected three examples which activate the space with a high level of immersion - in the context of its experience by the recipient. 1. Myron Krueger – Videoplace [p. 21-24] 2. Jeffrey Shaw - conFIGURING the CAVE [p. 24-27] 3. Charlotte Davies – OSMOSE [p. 27-31]Paragraph_7 - Summary. Immersion - space - virtual environment. Changing the paradigm of art - the space - recipient. [p. 31-39]* Bibliography. [p. 40-41]
dc.abstract.plpl
Temat pracy: Aktywna przestrzeń wirtualnego environment: przestrzeń - medium - odbiorcaAkapit_1 - Wstęp. O przestrzeni dzieła sztuki i jej właściwościach w przestrzeni sztuki nowych mediów. Gra o aktywną przestrzeń. [str. 1-4]Akapit_2 - Immersja – zanurzenie w przestrzeń dzieła sztuki. Stan badań zjawiska immersji w sztuce.[str. 5-12]Akapit_3 - Immersja – zanurzenie odbiorcy w przestrzeni wirtualnej. [str. 12-16]Akapit_4 - Portale – zanurzenie w przestrzeni wirtualnego environment. Technologia dla sztuki czy sztuka technologii? [str. 16-18]Akapit_5 - Człowiek jako medium aktywnej przestrzeni immersyjnej. [str. 19-21]Akapit_6 - Analiza i interpretacja współczesnych environment sztuki wirtualnej, na wybranych trzech przykładach, uaktywniających przestrzeń o wysokim poziomie immersji - w kontekście jej doświadczania przez odbiorcę. 1. Myron Krueger – Videoplace [str. 21-24] 2. Jeffrey Shaw - conFIGURING the CAVE [str. 24-27] 3. Charlotte Davies – OSMOSE [str. 27-31]Akapit_7 - Podsumowanie. Immersja - przestrzeń – wirtualne environment. Zmiana paradygmatu sztuki - przestrzeni - odbiorcy. [str. 31-39]* Bibliografia. [str. 40-41]
dc.affiliationpl
Wydział Historyczny
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Hussakowska-Szyszko, Maria - 102571
dc.contributor.authorpl
Tomsia, Karol
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WH3
dc.contributor.reviewerpl
Gryglewicz, Tomasz - 128197
dc.contributor.reviewerpl
Hussakowska-Szyszko, Maria - 102571
dc.date.accessioned
2020-07-26T11:53:09Z
dc.date.available
2020-07-26T11:53:09Z
dc.date.submittedpl
2015-07-09
dc.fieldofstudypl
historia sztuki
dc.identifier.apdpl
diploma-94911-127553
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/202453
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
space_medium_recipient_activity_environment_virtual reality_technology_installation_dematerialisation_disembodiment_interface_osmose_criticism_realis_telepresence_telematics_re-embodied
dc.subject.plpl
przestrzeń_medium_odbiorca_aktywność_immersja_environemnt_wirtualna rzeczywistość_technika_instalacja_dematerializacja_odcieleśnienie_interfejs_osmoza_krytyka_realis_teleobecność_telematyczność_re-istnienie
dc.titlepl
Aktywna przestrzeń wirtualnego environment: przestrzeń - medium - odbiorca.
dc.title.alternativepl
(Re)Active space of virtual environment: space - medium - immersant
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
28
Views per month
Views per city
Poznan
8
Warsaw
3
Dublin
2
Gdansk
2
Krakow
2
Wroclaw
2
Katowice
1
Lodz
1
Mysłowice
1

No access

No Thumbnail Available