,,Wpływ automatyzacji marketingu internetowego na decyzje zakupowe klientów"

master
dc.abstract.enThe presented text raises topics related to marketing, focusing primarily on the use of new technologies in internet marketing. The aim of this Master’s Thesis is to analyze the impact of marketing automation on customer purchasing decisions. In the theoretical part, the author characterizes the traditional approach to marketing, electronic marketing, and modern technologies used in marketing. The author's own research and analysis presented in the work lead to the conclusion that the automation of internet marketing, and the personalization of content, may influence the purchasing decisions of customers. In the context of the above considerations, marketing automation should be one of the focal points of interest for companies conducting online sales.pl
dc.abstract.plPraca porusza tematykę związaną z marketingiem, skupiając się przede wszystkim na wykorzystaniu nowych technologii w marketingu internetowym. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza wpływu automatyzacji marketingu internetowego na decyzje zakupowe klientów. Autorka w części teoretycznej charakteryzuje tradycyjne ujęcie marketingu, marketing elektroniczny oraz nowoczesne technologie wykorzystywane w marketingu. Przedstawione w pracy badania własne autorki oraz ich analiza prowadzą do wniosku, że automatyzacja marketingu internetowego, a przede wszystkim personalizacja treści może wpływać na decyzje zakupowe klientów. W kontekście powyższych rozważań, automatyzacja marketingu powinna być jednym z centralnych punktów zainteresowania firm prowadzących sprzedaż internetową.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorSokulska, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2020-11-01T23:13:33Z
dc.date.available2020-11-01T23:13:33Z
dc.date.submitted2020-10-28pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-139792-211857pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/252090
dc.languagepolpl
dc.subject.encustomer purchasing decisions, marketing, marketing automation, new marketingpl
dc.subject.plautomatyzacja marketingu, decyzje zakupowe, marketing, nowy marketingpl
dc.title,,Wpływ automatyzacji marketingu internetowego na decyzje zakupowe klientów"pl
dc.title.alternativeThe impact of marketing automation on customer purchasing decisionspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The presented text raises topics related to marketing, focusing primarily on the use of new technologies in internet marketing. The aim of this Master’s Thesis is to analyze the impact of marketing automation on customer purchasing decisions. In the theoretical part, the author characterizes the traditional approach to marketing, electronic marketing, and modern technologies used in marketing. The author's own research and analysis presented in the work lead to the conclusion that the automation of internet marketing, and the personalization of content, may influence the purchasing decisions of customers. In the context of the above considerations, marketing automation should be one of the focal points of interest for companies conducting online sales.
dc.abstract.plpl
Praca porusza tematykę związaną z marketingiem, skupiając się przede wszystkim na wykorzystaniu nowych technologii w marketingu internetowym. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza wpływu automatyzacji marketingu internetowego na decyzje zakupowe klientów. Autorka w części teoretycznej charakteryzuje tradycyjne ujęcie marketingu, marketing elektroniczny oraz nowoczesne technologie wykorzystywane w marketingu. Przedstawione w pracy badania własne autorki oraz ich analiza prowadzą do wniosku, że automatyzacja marketingu internetowego, a przede wszystkim personalizacja treści może wpływać na decyzje zakupowe klientów. W kontekście powyższych rozważań, automatyzacja marketingu powinna być jednym z centralnych punktów zainteresowania firm prowadzących sprzedaż internetową.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Sokulska, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2020-11-01T23:13:33Z
dc.date.available
2020-11-01T23:13:33Z
dc.date.submittedpl
2020-10-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-139792-211857
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/252090
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
customer purchasing decisions, marketing, marketing automation, new marketing
dc.subject.plpl
automatyzacja marketingu, decyzje zakupowe, marketing, nowy marketing
dc.titlepl
,,Wpływ automatyzacji marketingu internetowego na decyzje zakupowe klientów"
dc.title.alternativepl
The impact of marketing automation on customer purchasing decisions
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
121
Views per month
Views per city
Warsaw
30
Krakow
11
Poznan
10
Wroclaw
10
Zamość
4
Czechowice-Dziedzice
3
Prague
3
Kórnik
2
Olsztyn
2
Rzeszów
2

No access

No Thumbnail Available