Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Grywalizacja. Co gry mogą zrobić dla Ciebie a Ty dla świata
Gamification. What video games can do for You and You can do for the world.
grywalizacja, gry komputerowe, mechanizmy gier, ludologia
gamification, computer games, game mechanics, ludology
Praca dotyczy zyskującego coraz większą popularność zjawiska grywalizacji. Ze względu na pokrewieństwo grywalizacji z grami komputerowymi praca zawiera krótki rys historyczny oraz opis teoretycznych zagadnień z ludologii. W pracy tej znaleźć można podsumowanie dotychczasowego dyskursu na temat grywalizacji. Praca prezentuje też przykłady zrealizowanych projektów grywalizacji podzielonych ze względu na obszar działania.
This work describes emerging phenomenon of gamifictaion. Because of it's affinity with video games this work contains a brief history of computer games as well as some theories belonging to ludology. This work contains a summary of previous discourse concerning gamification. This work also presents a set of real world examples of gamification divided into several groups due to it's domain of use.
dc.abstract.en | This work describes emerging phenomenon of gamifictaion. Because of it's affinity with video games this work contains a brief history of computer games as well as some theories belonging to ludology. This work contains a summary of previous discourse concerning gamification. This work also presents a set of real world examples of gamification divided into several groups due to it's domain of use. | pl |
dc.abstract.pl | Praca dotyczy zyskującego coraz większą popularność zjawiska grywalizacji. Ze względu na pokrewieństwo grywalizacji z grami komputerowymi praca zawiera krótki rys historyczny oraz opis teoretycznych zagadnień z ludologii. W pracy tej znaleźć można podsumowanie dotychczasowego dyskursu na temat grywalizacji. Praca prezentuje też przykłady zrealizowanych projektów grywalizacji podzielonych ze względu na obszar działania. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Śliwiński, Piotr - 173411 | pl |
dc.contributor.author | Machała, Maciej | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Lubaszewski, Wiesław - 130019 | pl |
dc.contributor.reviewer | Śliwiński, Piotr - 173411 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T13:26:24Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T13:26:24Z | |
dc.date.submitted | 2012-11-07 | pl |
dc.fieldofstudy | elektroniczne przetwarzanie informacji | pl |
dc.identifier.apd | diploma-72049-40444 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/185078 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | gamification, computer games, game mechanics, ludology | pl |
dc.subject.pl | grywalizacja, gry komputerowe, mechanizmy gier, ludologia | pl |
dc.title | Grywalizacja. Co gry mogą zrobić dla Ciebie a Ty dla świata | pl |
dc.title.alternative | Gamification. What video games can do for You and You can do for the world. | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |