Efektywność narzędzi marketingu internetowego w budowaniu wizerunku marki w branży kosmetycznej

master
dc.abstract.enOnline marketing is a thriving field that is widely used by today's brands doing business online. Internet marketing tools have enabled today's brands to build their image in the digital space on a completely different plane than before. The purpose of this master thesis was to investigate and present the effectiveness of the use of Internet marketing tools in the process of building the image of a cosmetic brand. The study of the selected issue was carried out by means of analysis of the literature on the subject and a survey provided in the form of a questionnaire. The survey was conducted among Internet users and allowed to check the impact of particular Internet marketing tools in relation to building brand image in digital space. The survey questionnaire shows that the selected e-marketing tools have a diverse impact on the creation of cosmetic brand image online. The study also showed the need for further research on the effectiveness of the use of specific e-marketing tools by contemporary cosmetic brands.pl
dc.abstract.plMarketing internetowy to prężnie rozwijająca się dziedzina, która powszechnie wykorzystywana jest przez współczesne marki prowadzące działalność w Internecie. Narzędzia marketingu internetowego umożliwiły obecnym markom budowanie wizerunku w przestrzeni cyfrowej na zupełnie innej płaszczyźnie niż wcześniej. Celem niniejszej pracy było zbadanie oraz przedstawienie efektywności wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w procesie budowania wizerunku marki kosmetycznej. Badanie dotyczące wybranego zagadnienia przeprowadzone zostało za pomocą analizy literatury przedmiotu oraz ankiety udostępnionej w formie kwestionariusza. Badanie ankietowe zostało przeprowadzone wśród użytkowników Internetu i pozwoliło na sprawdzenie wpływu poszczególnych narzędzi marketingu internetowego w odniesieniu do budowania wizerunku marki w przestrzeni cyfrowej. Z przeprowadzonego badania ankietowego wynika, że wybrane narzędzia e-marketingu mają różnorodny wpływ na kreowanie wizerunku marki kosmetycznej w sieci. Badanie ukazało również konieczność dalszych badań w zakresie efektywności wykorzystania konkretnych narzędzi marketingu internetowego przez współczesne marki kosmetyczne.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.authorRijnvis, Nicolepl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.contributor.reviewerKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.date.accessioned2022-06-28T21:37:18Z
dc.date.available2022-06-28T21:37:18Z
dc.date.submitted2022-06-28pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-157656-287206pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293562
dc.languagepolpl
dc.subject.enBrand image building, cosmetics brand, internet marketing, internet marketing toolspl
dc.subject.plBudowanie wizerunku marki, marka kosmetyczna, marketing internetowy, narzędzia marketingu internetowegopl
dc.titleEfektywność narzędzi marketingu internetowego w budowaniu wizerunku marki w branży kosmetycznejpl
dc.title.alternativeEffectiveness of Internet marketing tools in building brand image in the cosmetics industrypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Online marketing is a thriving field that is widely used by today's brands doing business online. Internet marketing tools have enabled today's brands to build their image in the digital space on a completely different plane than before. The purpose of this master thesis was to investigate and present the effectiveness of the use of Internet marketing tools in the process of building the image of a cosmetic brand. The study of the selected issue was carried out by means of analysis of the literature on the subject and a survey provided in the form of a questionnaire. The survey was conducted among Internet users and allowed to check the impact of particular Internet marketing tools in relation to building brand image in digital space. The survey questionnaire shows that the selected e-marketing tools have a diverse impact on the creation of cosmetic brand image online. The study also showed the need for further research on the effectiveness of the use of specific e-marketing tools by contemporary cosmetic brands.
dc.abstract.plpl
Marketing internetowy to prężnie rozwijająca się dziedzina, która powszechnie wykorzystywana jest przez współczesne marki prowadzące działalność w Internecie. Narzędzia marketingu internetowego umożliwiły obecnym markom budowanie wizerunku w przestrzeni cyfrowej na zupełnie innej płaszczyźnie niż wcześniej. Celem niniejszej pracy było zbadanie oraz przedstawienie efektywności wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w procesie budowania wizerunku marki kosmetycznej. Badanie dotyczące wybranego zagadnienia przeprowadzone zostało za pomocą analizy literatury przedmiotu oraz ankiety udostępnionej w formie kwestionariusza. Badanie ankietowe zostało przeprowadzone wśród użytkowników Internetu i pozwoliło na sprawdzenie wpływu poszczególnych narzędzi marketingu internetowego w odniesieniu do budowania wizerunku marki w przestrzeni cyfrowej. Z przeprowadzonego badania ankietowego wynika, że wybrane narzędzia e-marketingu mają różnorodny wpływ na kreowanie wizerunku marki kosmetycznej w sieci. Badanie ukazało również konieczność dalszych badań w zakresie efektywności wykorzystania konkretnych narzędzi marketingu internetowego przez współczesne marki kosmetyczne.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.authorpl
Rijnvis, Nicole
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.contributor.reviewerpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.date.accessioned
2022-06-28T21:37:18Z
dc.date.available
2022-06-28T21:37:18Z
dc.date.submittedpl
2022-06-28
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-157656-287206
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293562
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Brand image building, cosmetics brand, internet marketing, internet marketing tools
dc.subject.plpl
Budowanie wizerunku marki, marka kosmetyczna, marketing internetowy, narzędzia marketingu internetowego
dc.titlepl
Efektywność narzędzi marketingu internetowego w budowaniu wizerunku marki w branży kosmetycznej
dc.title.alternativepl
Effectiveness of Internet marketing tools in building brand image in the cosmetics industry
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
100
Views per month
Views per city
Warsaw
28
Krakow
12
Poznan
7
Gdansk
5
Wroclaw
4
Bialystok
2
Chrzanów
2
Gdynia
2
Gmina Opole Lubelskie
2
Katowice
2

No access

No Thumbnail Available
Collections