Znaczenie marki i wycena jej wartości : analiza przypadku Ruch Chorzów S.A.

2016
book section
article
dc.abstract.plW pracy podjęto próbę identyfikacji i opisania znaczenia marki oraz sposobów wyceny jej wartości w odniesieniu do organizacji, jaką jest klub sportowy. W celu sprawdzenia zmian zachodzących w obrębie wartości marki dokonano analizy porównawczej wybranych zmiennych oceniających tę wartość na przykładzie klubu sportowego Ruch Chorzów dla lat 2010-2015. Ocena zależności została dokonana na podstawie macierzy korelacji wybranych zmiennych określających nośniki wartości marki. Na jej podstawie wykazano wysoką korelację pomiędzy przychodami z reklam i sponsoringu a wartością goodwill, wartością księgową i wartością rynkową.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Katedra Zarządzania w Turystycepl
dc.contributor.authorPerechuda, Igor - 254812 pl
dc.contributor.authorStrąg, Katarzynapl
dc.contributor.editorNessel, Karolina - 200100 pl
dc.date.accession2017-01-13pl
dc.date.accessioned2017-01-13T14:13:23Z
dc.date.available2017-01-13T14:13:23Z
dc.date.issued2016pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.additionalBibliogr. s. 21-22pl
dc.description.physical7-22pl
dc.description.publication1pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbn978-83-940368-3-6pl
dc.identifier.urihttp://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/35353
dc.identifier.weblinkhttp://www.turystyka.uj.edu.pl/documents/6192704/134362354/MOS+2016.+Marketing+w+sporcie.+Sport+w+marketingu.pdf/dc586ce2-e5d9-4254-87f1-18bcdb4e9661#page=8pl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.pubinfoKraków : Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiegopl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.licenceCC-BY-NC-SA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/legalcode*
dc.share.typeinne
dc.subject.plmarkapl
dc.subject.plklub sportowypl
dc.subject.plwartośćpl
dc.subject.plpomiar markipl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleZnaczenie marki i wycena jej wartości : analiza przypadku Ruch Chorzów S.A.pl
dc.title.alternativeBrand impact and its valuation : case study of Ruch Chorzów Football Clubpl
dc.title.containerMarketing w sporcie : sport w marketingu : młodzi o sporcie 2016pl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.plpl
W pracy podjęto próbę identyfikacji i opisania znaczenia marki oraz sposobów wyceny jej wartości w odniesieniu do organizacji, jaką jest klub sportowy. W celu sprawdzenia zmian zachodzących w obrębie wartości marki dokonano analizy porównawczej wybranych zmiennych oceniających tę wartość na przykładzie klubu sportowego Ruch Chorzów dla lat 2010-2015. Ocena zależności została dokonana na podstawie macierzy korelacji wybranych zmiennych określających nośniki wartości marki. Na jej podstawie wykazano wysoką korelację pomiędzy przychodami z reklam i sponsoringu a wartością goodwill, wartością księgową i wartością rynkową.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Katedra Zarządzania w Turystyce
dc.contributor.authorpl
Perechuda, Igor - 254812
dc.contributor.authorpl
Strąg, Katarzyna
dc.contributor.editorpl
Nessel, Karolina - 200100
dc.date.accessionpl
2017-01-13
dc.date.accessioned
2017-01-13T14:13:23Z
dc.date.available
2017-01-13T14:13:23Z
dc.date.issuedpl
2016
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 21-22
dc.description.physicalpl
7-22
dc.description.publicationpl
1
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbnpl
978-83-940368-3-6
dc.identifier.uri
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/35353
dc.identifier.weblinkpl
http://www.turystyka.uj.edu.pl/documents/6192704/134362354/MOS+2016.+Marketing+w+sporcie.+Sport+w+marketingu.pdf/dc586ce2-e5d9-4254-87f1-18bcdb4e9661#page=8
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.pubinfopl
Kraków : Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.licence
CC-BY-NC-SA
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/legalcode
dc.share.type
inne
dc.subject.plpl
marka
dc.subject.plpl
klub sportowy
dc.subject.plpl
wartość
dc.subject.plpl
pomiar marki
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Znaczenie marki i wycena jej wartości : analiza przypadku Ruch Chorzów S.A.
dc.title.alternativepl
Brand impact and its valuation : case study of Ruch Chorzów Football Club
dc.title.containerpl
Marketing w sporcie : sport w marketingu : młodzi o sporcie 2016
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
2
Views per month
Views per city
Niepołomice
1
Warsaw
1
Downloads
perechuda_strag_znaczenie_marki_i_wycena_jej_wartosci_2016.pdf
207