Retoryka reklamy na przykładzie filmów reklamowych kolekcji autorskich Przyjaźń, Freedom, Ohelo firmy W. Kruk w latach 2017 - 2019

master
dc.abstract.enThe subject of the rhetoric is a text with a specific composition for which the most important circle is created by the communication situation, and the recipient takes on a supporting role. The purpose of this work was to analyze advertising messages based on selected examples and to clarify the impact of visual-verbal composition of advertising films on consumer behavior. The rhetorical description served as a tool for presenting interpretations of audiovisual materials and advertising content.pl
dc.abstract.plRolę przedmiotu retoryki pełni tekst o określonej kompozycji, dla którego najważniejszy krąg tworzy sytuacja komunikacyjna, a odbiorca przyjmuje rolę drugoplanową Celem niniejszej pracy była analiza komunikatów reklamowych na podstawie wybranych przykładów a także eksplikacja wpływu kompozycji wizualno-werbalnej filmów reklamowych na zachowanie konsumenta. Opis retoryczny posłużył jako narzędzie do przedstawienia interpretacji materiałów audiowizualnych i treści reklamy.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorBarańska, Marzenapl
dc.contributor.authorBłońska, Justynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.contributor.reviewerLaberschek, Marcinpl
dc.date.accessioned2020-07-28T00:17:45Z
dc.date.available2020-07-28T00:17:45Z
dc.date.submitted2019-10-30pl
dc.fieldofstudyzarządzanie reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-133025-250713pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235402
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertisement, rhetoric of advertising, brand of the W.Krukpl
dc.subject.plreklama, retoryka reklamy, firma W.Krukpl
dc.titleRetoryka reklamy na przykładzie filmów reklamowych kolekcji autorskich Przyjaźń, Freedom, Ohelo firmy W. Kruk w latach 2017 - 2019pl
dc.title.alternativeW.Kruk's author collections przyjaźń, freedom, ohelo in years 2017-2019 as an example of the rethoric of advertising.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of the rhetoric is a text with a specific composition for which the most important circle is created by the communication situation, and the recipient takes on a supporting role. The purpose of this work was to analyze advertising messages based on selected examples and to clarify the impact of visual-verbal composition of advertising films on consumer behavior. The rhetorical description served as a tool for presenting interpretations of audiovisual materials and advertising content.
dc.abstract.plpl
Rolę przedmiotu retoryki pełni tekst o określonej kompozycji, dla którego najważniejszy krąg tworzy sytuacja komunikacyjna, a odbiorca przyjmuje rolę drugoplanową Celem niniejszej pracy była analiza komunikatów reklamowych na podstawie wybranych przykładów a także eksplikacja wpływu kompozycji wizualno-werbalnej filmów reklamowych na zachowanie konsumenta. Opis retoryczny posłużył jako narzędzie do przedstawienia interpretacji materiałów audiowizualnych i treści reklamy.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.authorpl
Błońska, Justyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.reviewerpl
Laberschek, Marcin
dc.date.accessioned
2020-07-28T00:17:45Z
dc.date.available
2020-07-28T00:17:45Z
dc.date.submittedpl
2019-10-30
dc.fieldofstudypl
zarządzanie reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-133025-250713
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235402
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertisement, rhetoric of advertising, brand of the W.Kruk
dc.subject.plpl
reklama, retoryka reklamy, firma W.Kruk
dc.titlepl
Retoryka reklamy na przykładzie filmów reklamowych kolekcji autorskich Przyjaźń, Freedom, Ohelo firmy W. Kruk w latach 2017 - 2019
dc.title.alternativepl
W.Kruk's author collections przyjaźń, freedom, ohelo in years 2017-2019 as an example of the rethoric of advertising.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
36
Views per month
Views per city
Warsaw
15
Krakow
3
Lublin
3
Wroclaw
3
Bialystok
2
Council Bluffs
1
Dublin
1
Gdansk
1
Katowice
1
Konstancin-Jeziorna
1

No access

No Thumbnail Available