Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Kształtowanie wizerunku firm w kontekście działań marketingowych w branży kosmetyków naturalnych
Image creation of the companies in the context of marketing activities in natural cosmetics market
kreowanie wizerunku - social media – Internet - działania marketingowe – kosmetyki naturalne - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa
image creations – social media – the Internet – marketing activities – natural cosmetics- social responsobility of a company
Celem niniejszej pracy jest ukazanie istoty kreowania pozytywnego wizerunku firm na przykładzie branży kosmetyków naturalnych. Ujęte zostały również zagadnienia związane z działaniami marketingowe, które wpływają na aspekt wizerunkowy, w szczególności skupiając się na tych, które występują w social mediach. W związku przedstawioną problematyką zostało przeprowadzone badanie za pomocą ankiety internetowej. Celem badań była odpowiedź na pytania dotyczące czynników, które w największym stopniu kreują pozytywny wizerunek marki. W odpowiedzi na wyciągnięte wnioski, określone zostały przesłanki, które mogą pomóc w działaniach marketingowych. Wyniki badań ukazały również bardzo duże znaczenie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w tej branży oraz podkreśliły ogromny potencjał Internet, a szczególności mediów społecznościowych w zakresie komunikacji firmy z odbiorcami.
The aim of the following thesis is to present the essence of creating a positive image of companies on the example of natural cosmetics market. The thesis also covers the topic of issues related to marketing activities which are encountered in social media. In relations to the issues presented, an online survey research has been conducted. Its objective was to provide and answer to the questions concerning factors which create a positive image of the company to the greatest extend. Following the conclusions drawn, certain presumptions which may be helpful in marketing activities have been defined. Moreover, the research findings turned out to be indicative of the freat significance of social responsobility of a company in this industry as well as highlighted the enormous potential of the Internet, especially social media, in the matter of communication between te company and the recipients.
| dc.abstract.en | The aim of the following thesis is to present the essence of creating a positive image of companies on the example of natural cosmetics market. The thesis also covers the topic of issues related to marketing activities which are encountered in social media. In relations to the issues presented, an online survey research has been conducted. Its objective was to provide and answer to the questions concerning factors which create a positive image of the company to the greatest extend. Following the conclusions drawn, certain presumptions which may be helpful in marketing activities have been defined. Moreover, the research findings turned out to be indicative of the freat significance of social responsobility of a company in this industry as well as highlighted the enormous potential of the Internet, especially social media, in the matter of communication between te company and the recipients. | pl |
| dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy jest ukazanie istoty kreowania pozytywnego wizerunku firm na przykładzie branży kosmetyków naturalnych. Ujęte zostały również zagadnienia związane z działaniami marketingowe, które wpływają na aspekt wizerunkowy, w szczególności skupiając się na tych, które występują w social mediach. W związku przedstawioną problematyką zostało przeprowadzone badanie za pomocą ankiety internetowej. Celem badań była odpowiedź na pytania dotyczące czynników, które w największym stopniu kreują pozytywny wizerunek marki. W odpowiedzi na wyciągnięte wnioski, określone zostały przesłanki, które mogą pomóc w działaniach marketingowych. Wyniki badań ukazały również bardzo duże znaczenie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w tej branży oraz podkreśliły ogromny potencjał Internet, a szczególności mediów społecznościowych w zakresie komunikacji firmy z odbiorcami. | pl |
| dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
| dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
| dc.contributor.advisor | Jedynak, Piotr - 128512 | pl |
| dc.contributor.author | Białończyk, Karolina | pl |
| dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
| dc.contributor.reviewer | Jedynak, Piotr - 128512 | pl |
| dc.contributor.reviewer | Marcinkowski, Aleksander - 130320 | pl |
| dc.date.accessioned | 2020-10-20T19:07:34Z | |
| dc.date.available | 2020-10-20T19:07:34Z | |
| dc.date.submitted | 2020-09-18 | pl |
| dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
| dc.fieldofstudy | zarządzanie międzynarodowe | pl |
| dc.identifier.apd | diploma-140170-247631 | pl |
| dc.identifier.project | APD / O | pl |
| dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/249028 | |
| dc.language | pol | pl |
| dc.subject.en | image creations – social media – the Internet – marketing activities – natural cosmetics- social responsobility of a company | pl |
| dc.subject.pl | kreowanie wizerunku - social media – Internet - działania marketingowe – kosmetyki naturalne - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa | pl |
| dc.title | Kształtowanie wizerunku firm w kontekście działań marketingowych w branży kosmetyków naturalnych | pl |
| dc.title.alternative | Image creation of the companies in the context of marketing activities in natural cosmetics market | pl |
| dc.type | licenciate | pl |
| dspace.entity.type | Publication |