Kształtowanie wizerunku firm w kontekście działań marketingowych w branży kosmetyków naturalnych

licenciate
dc.abstract.enThe aim of the following thesis is to present the essence of creating a positive image of companies on the example of natural cosmetics market. The thesis also covers the topic of issues related to marketing activities which are encountered in social media. In relations to the issues presented, an online survey research has been conducted. Its objective was to provide and answer to the questions concerning factors which create a positive image of the company to the greatest extend. Following the conclusions drawn, certain presumptions which may be helpful in marketing activities have been defined. Moreover, the research findings turned out to be indicative of the freat significance of social responsobility of a company in this industry as well as highlighted the enormous potential of the Internet, especially social media, in the matter of communication between te company and the recipients.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest ukazanie istoty kreowania pozytywnego wizerunku firm na przykładzie branży kosmetyków naturalnych. Ujęte zostały również zagadnienia związane z działaniami marketingowe, które wpływają na aspekt wizerunkowy, w szczególności skupiając się na tych, które występują w social mediach. W związku przedstawioną problematyką zostało przeprowadzone badanie za pomocą ankiety internetowej. Celem badań była odpowiedź na pytania dotyczące czynników, które w największym stopniu kreują pozytywny wizerunek marki. W odpowiedzi na wyciągnięte wnioski, określone zostały przesłanki, które mogą pomóc w działaniach marketingowych. Wyniki badań ukazały również bardzo duże znaczenie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w tej branży oraz podkreśliły ogromny potencjał Internet, a szczególności mediów społecznościowych w zakresie komunikacji firmy z odbiorcami.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorBiałończyk, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-10-20T19:07:34Z
dc.date.available2020-10-20T19:07:34Z
dc.date.submitted2020-09-18pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-140170-247631pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/249028
dc.languagepolpl
dc.subject.enimage creations – social media – the Internet – marketing activities – natural cosmetics- social responsobility of a companypl
dc.subject.plkreowanie wizerunku - social media – Internet - działania marketingowe – kosmetyki naturalne - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwapl
dc.titleKształtowanie wizerunku firm w kontekście działań marketingowych w branży kosmetyków naturalnychpl
dc.title.alternativeImage creation of the companies in the context of marketing activities in natural cosmetics marketpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the following thesis is to present the essence of creating a positive image of companies on the example of natural cosmetics market. The thesis also covers the topic of issues related to marketing activities which are encountered in social media. In relations to the issues presented, an online survey research has been conducted. Its objective was to provide and answer to the questions concerning factors which create a positive image of the company to the greatest extend. Following the conclusions drawn, certain presumptions which may be helpful in marketing activities have been defined. Moreover, the research findings turned out to be indicative of the freat significance of social responsobility of a company in this industry as well as highlighted the enormous potential of the Internet, especially social media, in the matter of communication between te company and the recipients.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest ukazanie istoty kreowania pozytywnego wizerunku firm na przykładzie branży kosmetyków naturalnych. Ujęte zostały również zagadnienia związane z działaniami marketingowe, które wpływają na aspekt wizerunkowy, w szczególności skupiając się na tych, które występują w social mediach. W związku przedstawioną problematyką zostało przeprowadzone badanie za pomocą ankiety internetowej. Celem badań była odpowiedź na pytania dotyczące czynników, które w największym stopniu kreują pozytywny wizerunek marki. W odpowiedzi na wyciągnięte wnioski, określone zostały przesłanki, które mogą pomóc w działaniach marketingowych. Wyniki badań ukazały również bardzo duże znaczenie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w tej branży oraz podkreśliły ogromny potencjał Internet, a szczególności mediów społecznościowych w zakresie komunikacji firmy z odbiorcami.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Białończyk, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-10-20T19:07:34Z
dc.date.available
2020-10-20T19:07:34Z
dc.date.submittedpl
2020-09-18
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-140170-247631
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/249028
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
image creations – social media – the Internet – marketing activities – natural cosmetics- social responsobility of a company
dc.subject.plpl
kreowanie wizerunku - social media – Internet - działania marketingowe – kosmetyki naturalne - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa
dc.titlepl
Kształtowanie wizerunku firm w kontekście działań marketingowych w branży kosmetyków naturalnych
dc.title.alternativepl
Image creation of the companies in the context of marketing activities in natural cosmetics market
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
112
Views per month
Views per city
Wroclaw
14
Krakow
13
Poznan
13
Warsaw
11
Lodz
5
Wagrowiec
5
Gdynia
4
Katowice
4
Gliwice
3
Kurylowka
3

No access

No Thumbnail Available