Rozwój trendu „home jungle” w przestrzeni internetowej

master
dc.abstract.enThe aim of this work is to present an analysis of the development of the "home jungle" trend in the online space, demonstrating the stages that have led to the current popularity of houseplants. Within the research problem, the relationship between the idea of sustainable development and the popularity of ecology, and consequently the trend of houseplants, was analyzed. Through research material obtained through a survey and interviews, the development of the home plant trend and the issue of the emerging sales market surrounding it were analyzed. The conducted research and analysis indicated a gradual development of the popularity of houseplants, the connection of this trend with the idea of ecology and sustainable development. The conclusions included factors influencing this state.pl
dc.abstract.plPraca ma na celu zaprezentowanie analizy rozwoju trendu „home jungle” w przestrzeni internetowej, wykazanie etapów, które doprowadziły do dzisiejszej popularności roślin doniczkowych. W ramach problemu badawczego przeanalizowana została kwestia związku idei zrównoważonego rozwoju z popularnością ekologii, a w konsekwencji trendem roślin doniczkowych. Dzięki materiałowi badawczemu, pozyskanemu za pomocą ankiety oraz wywiadu, przeanalizowany został rozwój trendu roślin domowych oraz kwestia kształtującego się wokół niego rynku sprzedaży. Przeprowadzone badania oraz analiza wskazały na etapowość rozwoju popularności roślin doniczkowych, związku tej mody z ideą ekologii oraz zrównoważonego rozwoju. We wnioskach zawarte zostały czynniki wpływające na ów stan.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorPlebańczyk, Katarzyna - 131440 pl
dc.contributor.authorKułak, Juliapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKocój, Ewa - 185927 pl
dc.contributor.reviewerPlebańczyk, Katarzyna - 131440 pl
dc.date.accessioned2023-07-04T21:34:25Z
dc.date.available2023-07-04T21:34:25Z
dc.date.submitted2023-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-164464-308145pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313843
dc.languagepolpl
dc.subject.enecology, internet, houseplants, trendpl
dc.subject.plekologia, internet, rośliny domowe, trendpl
dc.titleRozwój trendu „home jungle” w przestrzeni internetowejpl
dc.title.alternativeThe development of the "home jungle" trend in the online spacepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this work is to present an analysis of the development of the "home jungle" trend in the online space, demonstrating the stages that have led to the current popularity of houseplants. Within the research problem, the relationship between the idea of sustainable development and the popularity of ecology, and consequently the trend of houseplants, was analyzed. Through research material obtained through a survey and interviews, the development of the home plant trend and the issue of the emerging sales market surrounding it were analyzed. The conducted research and analysis indicated a gradual development of the popularity of houseplants, the connection of this trend with the idea of ecology and sustainable development. The conclusions included factors influencing this state.
dc.abstract.plpl
Praca ma na celu zaprezentowanie analizy rozwoju trendu „home jungle” w przestrzeni internetowej, wykazanie etapów, które doprowadziły do dzisiejszej popularności roślin doniczkowych. W ramach problemu badawczego przeanalizowana została kwestia związku idei zrównoważonego rozwoju z popularnością ekologii, a w konsekwencji trendem roślin doniczkowych. Dzięki materiałowi badawczemu, pozyskanemu za pomocą ankiety oraz wywiadu, przeanalizowany został rozwój trendu roślin domowych oraz kwestia kształtującego się wokół niego rynku sprzedaży. Przeprowadzone badania oraz analiza wskazały na etapowość rozwoju popularności roślin doniczkowych, związku tej mody z ideą ekologii oraz zrównoważonego rozwoju. We wnioskach zawarte zostały czynniki wpływające na ów stan.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Plebańczyk, Katarzyna - 131440
dc.contributor.authorpl
Kułak, Julia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kocój, Ewa - 185927
dc.contributor.reviewerpl
Plebańczyk, Katarzyna - 131440
dc.date.accessioned
2023-07-04T21:34:25Z
dc.date.available
2023-07-04T21:34:25Z
dc.date.submittedpl
2023-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-164464-308145
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313843
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ecology, internet, houseplants, trend
dc.subject.plpl
ekologia, internet, rośliny domowe, trend
dc.titlepl
Rozwój trendu „home jungle” w przestrzeni internetowej
dc.title.alternativepl
The development of the "home jungle" trend in the online space
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
20
Views per month
Views per city
Gdansk
3
Kobylanka
3
Krakow
2
Bydgoszcz
1
Gdynia
1
Poznan
1
Wroclaw
1

No access

No Thumbnail Available
Collections