Wdrażanie strategii marketingowej w Wydawnictwie Pactwa z wykorzystaniem metody Action Research

master
dc.abstract.enThe aim of this Master's thesis was to diagnose, investigate and solve the problem of the organization chosen by the author. The research was carried out using the action research approach in the independent Publishing House Pactwa. The thesis presents the stages of action research carried out by the researcher and the resulting results for the organisation. It describes a defined problem of the organization, which was the lack of marketing knowledge, and presents the developed implementation, i.e. presents elements of the created marketing strategy. The described effects of the implementation have become the basis for the evaluation of the actions taken and recommendations for the Publisher, which will improve the future marketing and promotion activities.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy magisterskiej było zdiagnozowanie, zbadanie i rozwiązanie problemu organizacji wybranej przez autorkę. Badania zostały przeprowadzone z wykorzystaniem podejścia action research w niezależnym Wydawnictwie Pactwa. Praca przedstawia zrealizowane przez badacza etapy action research i wynikające z tego rezultaty dla organizacji. Opisuje zdefiniowany problem organizacji, jakim był brak wiedzy marketingowej oraz przedstawia opracowane wdrożenie, czyli prezentuje elementy stworzonej strategii marketingowej. Opisane efekty przeprowadzonego wdrożenia stały się podstawą do dokonania ewaluacji podjętych działań i wskazania rekomendacji dla Wydawnictwa, które usprawnią podejmowane w przyszłości działania z zakresu marketingu i promocji.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorPrawelska-Skrzypek, Grażyna - 186389 pl
dc.contributor.authorKaleta, Joannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPrawelska-Skrzypek, Grażyna - 186389 pl
dc.contributor.reviewerMaciąg, Justynapl
dc.date.accessioned2020-07-28T05:30:02Z
dc.date.available2020-07-28T05:30:02Z
dc.date.submitted2020-06-25pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowympl
dc.identifier.apddiploma-139246-264582pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240102
dc.languagepolpl
dc.subject.enACTION RESEARCH, MARKETING STRATEGY, BRAND STRATEGYpl
dc.subject.plACTION RESEARCH, BADANIA W DZIAŁANIU, STRATEGIA MARKETINGOWA, STRATEGIA MARKIpl
dc.titleWdrażanie strategii marketingowej w Wydawnictwie Pactwa z wykorzystaniem metody Action Researchpl
dc.title.alternativeImplementation of marketing strategy in Pactwa Publishing House using Action Research methodpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this Master's thesis was to diagnose, investigate and solve the problem of the organization chosen by the author. The research was carried out using the action research approach in the independent Publishing House Pactwa. The thesis presents the stages of action research carried out by the researcher and the resulting results for the organisation. It describes a defined problem of the organization, which was the lack of marketing knowledge, and presents the developed implementation, i.e. presents elements of the created marketing strategy. The described effects of the implementation have become the basis for the evaluation of the actions taken and recommendations for the Publisher, which will improve the future marketing and promotion activities.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy magisterskiej było zdiagnozowanie, zbadanie i rozwiązanie problemu organizacji wybranej przez autorkę. Badania zostały przeprowadzone z wykorzystaniem podejścia action research w niezależnym Wydawnictwie Pactwa. Praca przedstawia zrealizowane przez badacza etapy action research i wynikające z tego rezultaty dla organizacji. Opisuje zdefiniowany problem organizacji, jakim był brak wiedzy marketingowej oraz przedstawia opracowane wdrożenie, czyli prezentuje elementy stworzonej strategii marketingowej. Opisane efekty przeprowadzonego wdrożenia stały się podstawą do dokonania ewaluacji podjętych działań i wskazania rekomendacji dla Wydawnictwa, które usprawnią podejmowane w przyszłości działania z zakresu marketingu i promocji.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Prawelska-Skrzypek, Grażyna - 186389
dc.contributor.authorpl
Kaleta, Joanna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Prawelska-Skrzypek, Grażyna - 186389
dc.contributor.reviewerpl
Maciąg, Justyna
dc.date.accessioned
2020-07-28T05:30:02Z
dc.date.available
2020-07-28T05:30:02Z
dc.date.submittedpl
2020-06-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowym
dc.identifier.apdpl
diploma-139246-264582
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240102
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ACTION RESEARCH, MARKETING STRATEGY, BRAND STRATEGY
dc.subject.plpl
ACTION RESEARCH, BADANIA W DZIAŁANIU, STRATEGIA MARKETINGOWA, STRATEGIA MARKI
dc.titlepl
Wdrażanie strategii marketingowej w Wydawnictwie Pactwa z wykorzystaniem metody Action Research
dc.title.alternativepl
Implementation of marketing strategy in Pactwa Publishing House using Action Research method
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available