Handlungsorientierter Ansatz bei der Methode "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten Und Vorschule“

licenciate
dc.abstract.enThe work deals with the action-oriented approach to the method of language teaching - "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten und Vorschule". During the work, the main features of the action-oriented approach were mentioned and discussed. The principles of the child's language teaching were also named and described.Finally, the method has been assembled with the principles of action-oriented approach.pl
dc.abstract.otherDie Arbeit handelt von dem handlungsorientierten Ansatz bei der Methode des Fremdsprachenlehrens - "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten und Vorschule". Im Laufe der Arbeit wurden die wichtigsten Merkmale des handlungsorientierten Ansatzes genannt und besprochen. Die Prinzipien des kindlichen Fremdsprachenlehrens wurden auch genannt und beschrieben. Zum Schluss wurde die besprochene Methode mit den Prinzipien des handlungsorientierten Ansatzes zusammengesetzt und vergliechen.pl
dc.abstract.plTematem pracy jest podejście działaniowe przejawiające się w metodzie pracy z dziećmi "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten und Vorschule". W toku pracy nazwane i omówione zostały najważniejsze wyróżniki podejścia działaniowego. Wymienione i opisane zostały następnie najważniejsze cechy dziecięcego przyswajania/uczenia się języka obcego. W końcowej części pracy zestawiono i porównano założenia omawianej metody z wyznacznikami podejścia działaniowego.pl
dc.affiliationWydział Filologicznypl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorKubiczek, Agnieszka - 129613 pl
dc.contributor.authorNizio, Sabinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WF6pl
dc.contributor.reviewerFeret, Andrzejpl
dc.contributor.reviewerKubiczek, Agnieszka - 129613 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T13:25:30Z
dc.date.available2020-07-26T13:25:30Z
dc.date.submitted2015-07-01pl
dc.fieldofstudyfilologia germańskapl
dc.identifier.apddiploma-96423-142217pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/203892
dc.languagegerpl
dc.subject.enHans Hase, action-oriented approach, principles of the child's language teaching, Goethe Institutepl
dc.subject.otherHans Hase, handlungsorientierter Ansatz, kindlicher Spracherwerb, Goethe Institutpl
dc.subject.plHans Hase, podejście działaniowe, przyswajanie/uczenie się języka obcego dzieci, Instytut Goethegopl
dc.titleHandlungsorientierter Ansatz bei der Methode "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten Und Vorschule“pl
dc.title.alternativePodejście działaniowe w metodzie "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten Und Vorschule"pl
dc.title.alternativeAn action oriented approach in a method "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten Und Vorschule"pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work deals with the action-oriented approach to the method of language teaching - "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten und Vorschule". During the work, the main features of the action-oriented approach were mentioned and discussed. The principles of the child's language teaching were also named and described.Finally, the method has been assembled with the principles of action-oriented approach.
dc.abstract.otherpl
Die Arbeit handelt von dem handlungsorientierten Ansatz bei der Methode des Fremdsprachenlehrens - "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten und Vorschule". Im Laufe der Arbeit wurden die wichtigsten Merkmale des handlungsorientierten Ansatzes genannt und besprochen. Die Prinzipien des kindlichen Fremdsprachenlehrens wurden auch genannt und beschrieben. Zum Schluss wurde die besprochene Methode mit den Prinzipien des handlungsorientierten Ansatzes zusammengesetzt und vergliechen.
dc.abstract.plpl
Tematem pracy jest podejście działaniowe przejawiające się w metodzie pracy z dziećmi "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten und Vorschule". W toku pracy nazwane i omówione zostały najważniejsze wyróżniki podejścia działaniowego. Wymienione i opisane zostały następnie najważniejsze cechy dziecięcego przyswajania/uczenia się języka obcego. W końcowej części pracy zestawiono i porównano założenia omawianej metody z wyznacznikami podejścia działaniowego.
dc.affiliationpl
Wydział Filologiczny
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Kubiczek, Agnieszka - 129613
dc.contributor.authorpl
Nizio, Sabina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WF6
dc.contributor.reviewerpl
Feret, Andrzej
dc.contributor.reviewerpl
Kubiczek, Agnieszka - 129613
dc.date.accessioned
2020-07-26T13:25:30Z
dc.date.available
2020-07-26T13:25:30Z
dc.date.submittedpl
2015-07-01
dc.fieldofstudypl
filologia germańska
dc.identifier.apdpl
diploma-96423-142217
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/203892
dc.languagepl
ger
dc.subject.enpl
Hans Hase, action-oriented approach, principles of the child's language teaching, Goethe Institute
dc.subject.otherpl
Hans Hase, handlungsorientierter Ansatz, kindlicher Spracherwerb, Goethe Institut
dc.subject.plpl
Hans Hase, podejście działaniowe, przyswajanie/uczenie się języka obcego dzieci, Instytut Goethego
dc.titlepl
Handlungsorientierter Ansatz bei der Methode "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten Und Vorschule“
dc.title.alternativepl
Podejście działaniowe w metodzie "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten Und Vorschule"
dc.title.alternativepl
An action oriented approach in a method "Deutsch mit Hans Hase in Kindergarten Und Vorschule"
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available