Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Generatywne sieci przeciwstawne i algorytmy rekonstrukcji siatki w procesie generowania obiektów 3D
Generative adversarial networks and mesh reconstruction algorithms for 3D object generation
Generatywna sieć przeciwstawna, algorytm maszerujących sześcianów, metaballs, Blender, grafika 3D, woksele
Generative adversarial network, marching cubes algorithm, metaballs, Blender, 3D graphics, voxels
Praca przedstawia system generowania grafiki trójwymiarowej. Opisana jest w niej sieć neuronowa przetwarzająca woksele, a także algorytmy pozwalające na rekonstrukcję siatki. Całość jest zintegrowana z programem Blender za pomocą jego API.
The paper presents 3D graphics generation system. It describes the process of voxel processing using a neural network and mesh reconstruction algorithms. The system is integrated with Blender by means of its API.
dc.abstract.en | The paper presents 3D graphics generation system. It describes the process of voxel processing using a neural network and mesh reconstruction algorithms. The system is integrated with Blender by means of its API. | pl |
dc.abstract.pl | Praca przedstawia system generowania grafiki trójwymiarowej. Opisana jest w niej sieć neuronowa przetwarzająca woksele, a także algorytmy pozwalające na rekonstrukcję siatki. Całość jest zintegrowana z programem Blender za pomocą jego API. | pl |
dc.affiliation | Wydział Matematyki i Informatyki | pl |
dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
dc.contributor.advisor | Zieliński, Bartosz - 106948 | pl |
dc.contributor.author | Haievyi, Vasyl | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WMI2 | pl |
dc.contributor.reviewer | Zieliński, Bartosz - 106948 | pl |
dc.contributor.reviewer | Podolak, Igor - 100165 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T07:26:26Z | |
dc.date.available | 2020-07-28T07:26:26Z | |
dc.date.submitted | 2020-07-20 | pl |
dc.fieldofstudy | informatyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-142587-242247 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/241891 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Generative adversarial network, marching cubes algorithm, metaballs, Blender, 3D graphics, voxels | pl |
dc.subject.pl | Generatywna sieć przeciwstawna, algorytm maszerujących sześcianów, metaballs, Blender, grafika 3D, woksele | pl |
dc.title | Generatywne sieci przeciwstawne i algorytmy rekonstrukcji siatki w procesie generowania obiektów 3D | pl |
dc.title.alternative | Generative adversarial networks and mesh reconstruction algorithms for 3D object generation | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |