Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Postrzeganie komunikacji międzyludzkiej w grach sieciowych przez ich użytkowników
Perception of interpersonal communication in online games by their users
gry sieciowe, komunikacja międzyludzka, komunikacja pośrednia
online games, interpersonal communication, mediate communication
Praca porusza kwestie komunikacji interpersonalnej między użytkownikami gier sieciowych. Badane jest w jaki sposób odbierana jest komunikacja pośrednia, mająca miejsce w grach sieciowych. Praca porusza również zagadnienie odbioru komunikacji bezpośredniej przez użytkowników gier sieciowych. Celem pracy jest to, aby na podstawie przeprowadzonych badań można było powiedzieć, czy oba rodzaje komunikacji są takie same i różnią się tylko platformą, na której odbywa się kontakt, czy może istnieją między nimi zasadnicze różnice. Część badawcza opiera się na badaniach ilościowych, podstawą były badania ankietowe przeprowadzane na uczestnikach gier.
Publication describe how users percept interpersonal communiacation in online games. Work compare how gamers see communication in which people use technilogies to talk and how gamers percept immediate communication. Purpose of the publication is to verify if communiaction madiated and immediated are percept as equel. Work also describes differences and similarities betweeen those gender of communication. Publication is based on survey, which were make on online gamers.
dc.abstract.en | Publication describe how users percept interpersonal communiacation in online games. Work compare how gamers see communication in which people use technilogies to talk and how gamers percept immediate communication. Purpose of the publication is to verify if communiaction madiated and immediated are percept as equel. Work also describes differences and similarities betweeen those gender of communication. Publication is based on survey, which were make on online gamers. | pl |
dc.abstract.pl | Praca porusza kwestie komunikacji interpersonalnej między użytkownikami gier sieciowych. Badane jest w jaki sposób odbierana jest komunikacja pośrednia, mająca miejsce w grach sieciowych. Praca porusza również zagadnienie odbioru komunikacji bezpośredniej przez użytkowników gier sieciowych. Celem pracy jest to, aby na podstawie przeprowadzonych badań można było powiedzieć, czy oba rodzaje komunikacji są takie same i różnią się tylko platformą, na której odbywa się kontakt, czy może istnieją między nimi zasadnicze różnice. Część badawcza opiera się na badaniach ilościowych, podstawą były badania ankietowe przeprowadzane na uczestnikach gier. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Kawka, Maciej - 128720 | pl |
dc.contributor.author | Markowska, Zofia | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Kawka, Maciej - 128720 | pl |
dc.contributor.reviewer | Groń, Krzysztof - 173354 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-25T02:16:16Z | |
dc.date.available | 2020-07-25T02:16:16Z | |
dc.date.submitted | 2014-07-09 | pl |
dc.fieldofstudy | dziennikarstwo i komunikacja społeczna | pl |
dc.identifier.apd | diploma-88553-82942 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197057 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | online games, interpersonal communication, mediate communication | pl |
dc.subject.pl | gry sieciowe, komunikacja międzyludzka, komunikacja pośrednia | pl |
dc.title | Postrzeganie komunikacji międzyludzkiej w grach sieciowych przez ich użytkowników | pl |
dc.title.alternative | Perception of interpersonal communication in online games by their users | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |