KONKURSY I LOTERIE JAKO SPECYFICZNA FORMA PROMOCJI ORAZ JEJ WPŁYW NA KONSUMENTA

master
dc.abstract.enThe aim of thisthesis is to present contests and lotteries as a specific form of promotion. The issue of the impact of competitions and lotteries on the consumer will also be discussed. The realization of this goal will be presented based on selected literature and empirical research. The topic of types of contests and lotteries, their legal and tax form will be discussed, as well as the addictive side of this form of promotion. The empirical part will be developed on the basis of a diagnostic survey and questionnaire survey.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest przedstawienie konkursów oraz loterii jako specyficznej formy promocji. Przybliżony zostanie także problem wpływu konkursów i loterii na konsumenta. Zrealizowanie tego celu zostanie przedstawione z pomocą wybranej literatury oraz badań empirycznych. Przybliżony zostanie temat rodzajów konkursów oraz loterii, ich forma prawna, podatkowa, a także zbadana zostanie uzależniająca strona tej formy promocji. Część empiryczna opracowana zostanie na podstawie sondażu diagnostycznego oraz kwestionariusza ankiety.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.authorMrożek, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.date.accessioned2020-07-27T11:54:59Z
dc.date.available2020-07-27T11:54:59Z
dc.date.submitted2017-10-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-119363-220979pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224370
dc.languagepolpl
dc.subject.enaddiction - competition - consumer - impact - lotterypl
dc.subject.plkonkurs – konsument – loteria – oddziaływanie – uzależnieniepl
dc.titleKONKURSY I LOTERIE JAKO SPECYFICZNA FORMA PROMOCJI ORAZ JEJ WPŁYW NA KONSUMENTApl
dc.title.alternativeCONTESTS AND LOTTERIES AS A SPECIFIC FORM OF PROMOTION AND ITS IMPACT ON THE CONSUMERpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of thisthesis is to present contests and lotteries as a specific form of promotion. The issue of the impact of competitions and lotteries on the consumer will also be discussed. The realization of this goal will be presented based on selected literature and empirical research. The topic of types of contests and lotteries, their legal and tax form will be discussed, as well as the addictive side of this form of promotion. The empirical part will be developed on the basis of a diagnostic survey and questionnaire survey.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest przedstawienie konkursów oraz loterii jako specyficznej formy promocji. Przybliżony zostanie także problem wpływu konkursów i loterii na konsumenta. Zrealizowanie tego celu zostanie przedstawione z pomocą wybranej literatury oraz badań empirycznych. Przybliżony zostanie temat rodzajów konkursów oraz loterii, ich forma prawna, podatkowa, a także zbadana zostanie uzależniająca strona tej formy promocji. Część empiryczna opracowana zostanie na podstawie sondażu diagnostycznego oraz kwestionariusza ankiety.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.authorpl
Mrożek, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.date.accessioned
2020-07-27T11:54:59Z
dc.date.available
2020-07-27T11:54:59Z
dc.date.submittedpl
2017-10-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-119363-220979
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224370
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
addiction - competition - consumer - impact - lottery
dc.subject.plpl
konkurs – konsument – loteria – oddziaływanie – uzależnienie
dc.titlepl
KONKURSY I LOTERIE JAKO SPECYFICZNA FORMA PROMOCJI ORAZ JEJ WPŁYW NA KONSUMENTA
dc.title.alternativepl
CONTESTS AND LOTTERIES AS A SPECIFIC FORM OF PROMOTION AND ITS IMPACT ON THE CONSUMER
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available